تاریخ : شنبه, 1 اردیبهشت , 1403 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024

اخبار داغ

افزایش نرخ سود بین بانکی تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳ تغییر سقف تراکنش‌های بانکی مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402 حداکثر تراکنش خرید از هر کارت حقیقی به 2 میلیارد ریال افزایش یافت رشد ذخایر خارجی بانک مرکزی پس از 8 ماه 6 دستگاه گوشی جایزه سور اردیبهشت سامانیوم پیش‌بینی اساسی رییس کل بانک مرکزی از آینده اقتصاد برنامه‌های بانک مرکزی برای سال 1403 اعلام زمان حذف چک کاغذی گزارشی جامع از عملکرد تسهیلاتی بانک تجارت در سال «مهار تورم و رشد تولید» آغاز زندگی مشترک 95 هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک تجارت افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس

7

حفظ سرمایه‌های انسانی و متخصص و کمک به تسهیل صادرات از اولویت‌های سال جاری دولت است

  • کد خبر : 26132
  • 26 فروردین 1402 - 13:52
حفظ سرمایه‌های انسانی و متخصص و کمک به تسهیل صادرات از اولویت‌های سال جاری دولت است
مرتضوی دستاوردها و اقدامات شرکت تولید مواد اولیه داروپخش (تماد) را بسیار امیدوارکننده دانست و متذکر شد: با ظرفیت‌های موجود، این شرکت می‌تواند بیش از گذشته در صنعت دارویی کشور افتخارآفرینی کند.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه، سید صولت مرتضوی پنجشنبه شب در بازدید از شرکت تولید مواد اولیه داروپخش (تماد) کرج با اشاره به اهمیت و حساسیت مقطع کنونی کشور اظهار کرد: امسال حمایت ویژه‌ای از جامعه کارگری و کارفرمایی خواهیم کرد و سعی داریم مشکلات این قشر را حل کنیم.

وی بیان کرد: رشد و رونق تولید به عنوان پیش نیاز مهار تورم در سال جاری محسوب می‌شود و این دو مؤلفه را لازم و ملزوم یکدیگر می‌دانیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: نقش صنعت دارویی در نظام سلامت کشور بسیار با اهمیت است و به همین دلیل نیز باید از آن حمایت کامل صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین، ارتقای کیفیت، بهره‌وری و افزایش تولید، توجه به حفظ سرمایه‌های انسانی و متخصص، کمک به تسهیل صادرات و رفع موانع ارزی از اصلی‌ترین برنامه‌ها و اولویت‌های دولت در سال جاری به شمار می‌رود.

مرتضوی دستاوردها و اقدامات شرکت تولید مواد اولیه داروپخش (تماد) را بسیار امیدوار کننده دانست و متذکر شد: با ظرفیت‌های موجود، این شرکت می‌تواند بیش از گذشته در صنعت دارویی کشور افتخارآفرینی کند.

مرتضوی گفت: تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین، ارتقاء کیفیت، بهره وری و افزایش تولید، توجه به حفظ سرمایه‌های انسانی و متخصص، کمک به تسهیل صادرات و رفع موانع ارزی از مهم ترین برنامه‌ها و اولویت‌های سال جاری دولت هستند.

گفتنی است؛ شرکت تولید مواد اولیه داروپخش (تماد) یکی از شـرکت‌هـای گـروه دارویـی تامین (TPICO) از خانواده اقتصادی بـزرگ شستا است. این شرکت به عنوان اولیـن و بزرگ‌ترین تـولـیدکننده مـواد اولیه دارویی نارکوتیک و غیر نارکوتیک کشور از سال ۱۳۷۵ در دو دسته عمده مــواد موثره (API) و نیمه ساخته پلت و دی سی (Semi Finished)در صنعت داروسازی کشور حضور فعال داشته و در راستای توسعه حیطه کسب و کار خود با نگاه به بازارهای صادراتی از سال ۱۳۹۶ در تولید محصولات نهایـی(Finished) حضور موثر داشته است.

منصور نکویی‌نیا، مدیرعامل این شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین در جمع اصحاب رسانه، با بیان اینکه بیش از ۱۲۰ محصول دارویی در این مجموعه دانش بنیان تولید شده است، بیان کرد: این شرکت به اروپا هم مواد اولیه دارویی صادر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه به نسبت سال ۱۴۰۰، ۸۰ درصد تولید افزایش داشته است، ادامه داد: پیش بینی ما افزایش صد درصدی تولید دارو در سال جاری است.

نکویی نیا با اشاره به اینکه در سال گذشته شرکت‌های زیر مجموعه ۱۷۵ محصول جدید تولید کردند، گفت: ۵۸ محصول برای نخستین بار بود که در کشور تولید و از این تعداد ۲۹ محصول استراتژیک برای کشور در حوزه داروهای ام اس و داروهای ضد سرطان فرمولاسیون، بهینه سازی و بومی سازی شد که ایران اسلامی را از وابستگی به خارج از کشور بی نیاز می‌کند.

وی با بیان اینکه برنامه داریم حداقل ۳ یا ۴ محصول در هر ماه تولید کنیم، گفت: تلاش می کنیم که داروهای وارداتی که ارزبری بیشتری دارند را بومی سازی کنیم که مشکلی از بخش سلامت کشور کاهش یابد.

شایسته ذکر است بازدید از خط تولید، حضور صمیمانه در جمع کارگران و صرف افطاری با کارگران این شرکت از برنامه های این روز وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=26132

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی