تاریخ : پنج شنبه, 9 فروردین , 1403 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

اخبار داغ

نحوه دریافت مالیات از حساب‌های بانکی افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس کاهش نرخ رشد نقدینگی در پایان سال ۱۴۰۲ هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید آمادگی کامل بانک سپه برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» انتخاب «کالانو» و «باجت» بانک تجارت به‌عنوان نوآوری برتر ایرانی اعلام نرخ حق‌الوکاله بانک پارسیان در سال 1403 انعقاد تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون و موسسه آرمان مهر رضوی تامین مالی واحدهای مسکونی نیروهای مسلح به سرعت انجام می‌شود فروش «اوراق ودیعه بانک مرکزی» یک ماهه با نرخ 27.5درصد در بانک پاسارگاد افتخار آفرینی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی در هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی تلاش داریم «سمات» را به مزیت مهم بخش تعاون تبدیل کنیم اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در تعطیلات نوروز سال 1403 اخذ کارمزد ارسال پیامک بانکی از مشتریان نرخ حق الوکاله موسسه اعتباری ملل در سال 1403 فعالیت شعب کشیک بانک توسعه تعاون در روزهای دوم و چهارم نوروز خدمات جدید سامانه متابانک اعطای تندیس پرچم‌دار اقتصاد به سرآمدان اقتصادی کشور انتشار اولین اوراق صکوک نوآوری، گام بلند بانک پارسیان در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان عملکرد موفق بانک توسعه تعاون در سال سخت شبکه بانکی سومین پویش همدلانه «سفره مهربانی» برگزار می‌شود

3

نگاهی به یک نمونه جاب آفر کانادا

  • کد خبر : 26207
  • 29 فروردین 1402 - 12:34
نگاهی به یک نمونه جاب آفر کانادا
جاب آفر کانادا برای معتبر شناخته شدن و قبول آن از سوی کانادا، باید از شرایط خاصی برخوردار باشد. به‌عنوان یک متقاضی جاب آفر باید توانایی تشخیص جاب آفر معتبر و نامعتبر را داشته باشید.

افق سرمایه؛ جاب آفر کانادا برای معتبر شناخته شدن و قبول آن از سوی کانادا، باید از شرایط خاصی برخوردار باشد. به‌عنوان یک متقاضی جاب آفر باید توانایی تشخیص جاب آفر معتبر و نامعتبر را داشته باشید. در غیر این صورت احتمال ردشدن جاب آفر یا اینکه طعمه افراد کلاهبردار شوید، وجود دارد. نگران نباشید در این مطلب نمونه‌ای از جاب آفر کانادا را با هم بررسی می‌کنیم. همچنین به شما کمک می‌کنیم که جاب آفر بی‌ارزش و نامعتبر را تشخیص دهید، با ما همراه باشید.

جاب آفر چیست؟

ابتدا با تعریفی مختصر و ساده از جاب آفر شروع می‌کنیم، سپس به بررسی نمونه‌ای از جاب آفر کانادا می‌پردازیم. جاب آفر (Job Offer) پیشنهادی است از سوی یک کارفرمای کانادایی که در آن از نیروی کار خارجی برای موقعیت شغلی خاصی، دعوت می‌کند.

جاب آفر یکی از روش‌های مهاجرت کاری به کانادا است و تعدادی از برنامه‌های مهاجرتی کانادا، نیازمند جاب آفر هستند. نیروی کار خارجی برای اخذ جاب آفر باید فرصت‌های شغلی کانادا را بررسی کند و با کارفرما ارتباط برقرار کند.  مؤسسه پارسی کانادا (www.parsicanada.com) یکی از مؤسسات مهاجرتی است که می‌تواند در زمینه جاب آفر کانادا و پیداکردن شغل مناسب، به متقاضیان کمک کند.

شرایط جاب آفر

اخذ جاب آفر کانادا، ساده به نظر می‌رسد، اما در واقع این‌طور نیست. یک نمونه جاب آفر باید دارای شرایط خاصی باشد. این شرایط توسط دولت کانادا تعیین شده و در صورت مغایرت با آن، جاب آفر فاقد ارزش است. از جمله مهم‌ترین شرایط جاب آفر کانادا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شغل پیشنهادی نباید جزء مشاغل فصلی باشد.
  • این شغل باید تمام‌وقت باشد یعنی حداقل 30 ساعت در هفته
  • باید اثبات شود که متقاضی در شغل مربوطه، مهارت و تخصص دارد.
  • قرارداد امضا شده بین کارفرما و کارجو باید حداقل ۱ساله باشد.
  • کارفرما برای این موقعیت شغلی باید تأییدیه LIMA دریافت کرده باشد مگر اینکه شغل موردنظر توسط اداره مهاجرت، از LIMA معاف شده باشد (در این صورت به‌جای جاب آفر،Offer of Employment صادر می‌شود). LIMA سندی برای اثبات این موضوع است که کارفرمای کانادایی برای پرکردن این موقعیت شغلی از بین شهروندان کانادایی تلاش کرده اما موردی پیدا نشده است. البته بعضی از مشاغل نیازمند LIMA نیستند.

اعتبار جاب آفر

جاب آفر کانادا باید از اعتبار کافی برخوردار باشد تا توسط اداره مهاجرت تأیید شود. واقعی نبودن موقعیت‌های شغلی، عدم صلاحیت و اعتبار کارفرما، نداشتن تأییدیه LIMA و برآورده نشدن قوانین و شرایط لازم مواردی هستند که جاب آفر را نامعتبر می‌کنند.

یک نمونه جاب آفر معتبر کانادا

اگر شما هم  برای دیدن یک نمونه جاب آفر کانادا، شکل و شمایل آن و اطلاعاتی که در آن درج می‌شوید، مشتاق هستید این بخش را از دست ندهید. در ادامه یک نمونه جاب آفر کانادا و اطلاعات مهمی که باید در آن نوشته شود را مشاهده می‌کنید.

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، در یک جاب آفر معتبر کانادا اطلاعات زیر نوشته می‌شود:

  • اسم کارفرما یا شرکت صادرکننده جاب آفر
  • مشخصات کامل کارفرما
  • تاریخ
  • عنوان دقیق موقعیت شغلی
  • مدت‌زمان قرارداد
  • حقوق ماهیانه و سالیانه
  • روزها و ساعات کاری
  • وظایف
  • تاریخ شروع به کار
  • شماره‌تلفن
  • مزایای موقعیت شغلی و….

 

مشخصات یک جاب آفر نامعتبر

اطلاعات کارفرما مثل شماره تماس، ایمیل، وب‌سایت، آدرس و … باید در جاب آفر موجود باشد و این اطلاعات صحت داشته باشند. در غیر این صورت معتبر نیست. اطلاعات مربوط به موقعیت شغلی مثل حقوق، مدت قرارداد، وظایف و… نیز چنانچه به‌صورت واضح و دقیق نوشته نشوند، نشان از نامعتبر بودن جاب آفر کانادا دارند. شغل پیشنهادی یا باید دارای LIMA باشد یا آنکه توسط اداره مهاجرت از آن معاف باشد. در هرکدام از این دو حالت، کارفرما باید یک کد رهگیری به متقاضی بدهد. ندادن کد از طرف کارفرما، به معنای عدم اعتبار موقعیت شغلی است.

غلط‌های نگارشی در جاب آفر، دریافت پیشنهادهای کاری درحالی‌که برای جاب آفر اقدام نکرده‌اید، درخواست‌نکردن رزومه از سوی کارفرما، عدم انجام مصاحبه، تضمین 100 درصد صدور ویزا و درخواست پول مواردی هستند که نشان از نامعتبر بودن جاب آفر کانادا دارند. در ادامه 2 مثال از جاب آفر معتبر کانادا را مشاهده می‌کنید.

دو مثال از جاب‌ آفر معتبر

مثال اول: آریا از دو شرکت کانادایی برای موقعیت شغلی برق‌کار صنعتی (کد ناک 7242 گروه شغلی B) پیشنهاد کاری گرفته است. هر کدام از این شرکت‌ها 16 ساعت در هفته و حداقل برای 1 سال به آریا نیاز دارند. یک LMIA با اسم هر دو شرکت و جمعاً 32 ساعت کار در هفته صادر می‌شود. این جاب‌آفر معتبر است. بیایید یک جاب آفر معتبر دیگری را جزئیات بیشتری بررسی کنیم:

مثال دوم: فرض کنید شرکتی با نام مستعار XYZ در حوزه نرم‌افزار به دنبال یک توسعه دهنده نرم‌افزار برای تیم خود است. این شرکت 10 سال سابقه فعالیت در این حوزه و در شهر تورنتو کانادا دارد. این فرصت شغلی تمام وقت و دائمی است و حقوق آن 80000 دلار در سال است. وظایف شغلی کاملاً مشخص شده و شامل طراحی، توسعه و نگهداری سیستم‌های نرم‌افزاری، همکاری با تیمی از توسعه‌دهندگان برای تکمیل پروژه‌ها به موقع و با استاندارد بالا و به‌روز ماندن با آخرین پیشرفت‌ها در صنعت توسعه نرم‌افزار است.

این شرکت تلاش کرده تا یک شهروند کانادایی یا مقیم دائم را برای این موقعیت استخدام کند، اما نتوانسته نامزد واجد شرایط برای آن پیدا کند. بنابراین، LMIA آن‌ها مثبت است. با داشتن LMIA معتبر، فرصت شغلی دائمی، حقوق مناسب، وظایف شغلی مشخص، می‌توان گفت این یک پیشنهاد شغلی معتبر برای یک تبعه خارجی است که به دنبال کار در کانادا است.

سخن پایانی

این مطلب برای متقاضیانی که در مورد نمونه جاب آفر کانادا و اطلاعات درج شده در آن، مشتاق هستند، بسیار مفید است. یک پیشنهاد شغلی نامعتبر می‌تواند منجر به ردشدن درخواست ویزا و بربادرفتن تمام زحمات شما شود. توصیه می‌شود از طریق مؤسسات مهاجرتی و وکلای مهاجرت، اطلاعات کامل‌تری در مورد جاب آفر کانادا دریافت کنید و تشخیص معتبر یا نامعتبر بودن پیشنهادهای کاری خود را به آنها بسپارید. مؤسسه پارسی کانادا یکی از معتبرترین مؤسسات مهاجرتی است که از صفر تا صد اخذ ویزا و مهاجرت به کانادا، پشتیبان شما خواهد بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=26207

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی