تاریخ : دوشنبه, 8 خرداد , 1402 10 ذو القعدة 1444 Monday, 29 May , 2023

اخبار داغ

بیانیه اعضای هیأت مدیره و هیأت عامل بانک پاسارگاد تعهد، تخصص و کارآمدی از مهمترین معیارهای پذیرش مسئولیت در بانک توسعه تعاون است تماس تصویری با کیفیت «بله» ویژه حجاج در سرزمین وحی تجارت به عنوان بانک برتر در بورس کالای ایران معرفی شد انتخاب زیگورات سنتر سیرجان به عنوان مرکز خرید برتر در کشور انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین بانک آینده و کانون صرافان ایرانیان بانک توسعه تعاون به دنبال ایجاد پلتفرم شخصی برای انواع تعاونی ها است سومین عرضه اولیه در بازار سرمایه از طریق کارگزاری بانک ملی ایران رشد 25 درصدی نسبت تسهیلات به سپرده‌ها در بانک گردشگری رشد 111 درصدی پرداخت وام ازدواج در بانک آینده تقدیر از واحدهای برتر ستادی، استانی و اجرایی بانک توسعه تعاون قدردانی معاون رئیس جمهور از حمایت های بانک ملی ایران برای درخشش ورزش بانوان توضیحات صندوق قرض الحسنه شاهد در خصوص پرداخت اولین مرحله از تسهیلات سال 1402 حضور فعال بانک سامان در نمایشگاه Iran Health 2023 بازدید عضو هیات مدیره و معاون منابع انسانی از اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران ارزیابی سهام 9 شرکت‌ و صندوق دیگر بانک آینده افشا شد توجه ویژه گروه پاسارگاد به “خرمشهر” پایتخت دلاوری و جوانمردی کشور اولین معامله تابلوی «برق سبز» توسط کارگزاری بانک تجارت انجام شد معارفه سرپرست جدید مدیریت شعب آذربایجان شرقی هشدار بانک ملی ایران نسبت به کلاهبرداری از کاربران سامانه های بانکی در پوشش جدید آگهی دعوت به همکاری بانکدار در بانک گردشگری در سال 1402

1

چتر حمایتی بیمه رازی بر سر سازمان‌های بزرگ

  • کد خبر : 26233
  • 30 فروردین 1402 - 13:08
چتر حمایتی بیمه رازی بر سر سازمان‌های بزرگ
مدیرعامل بیمه رازی با بیان اینکه بعد از یک دهه این شرکت از زیان انباشته خارج شده است، گفت: بیمه رازی در ادامه مسیر رو به اوج خود در روزهای ابتدایی سال جاری شرکت‌ها و سازمان‌های جدیدی را زیر چتر حمایتی خود قرار داد.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه، دکتر علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی در اولین نشست هم اندیشی مدیران ستاد و شعب این شرکت با اشاره به اینکه افزایش سرمایه در سال 1402 یکی از اولویت‌های مجموعه است، بیان کرد: شرکت بیمه رازی بعد از یک دهه از زیان انباشته خارج شد و این موضوع یکی از دستاوردهای مهم برای شرکت بیمه رازی محسوب می‌شود.

مدیرعامل بیمه رازی تاکید کرد: مسیر اصلی شرکت بیمه رازی منطبق بر پنج چرخش استراتژیک است و در دو سال اخیر اصلاحات قابل توجهی در این زمینه صورت گرفته و عامل بازگشت بیمه رازی به بازار و حفظ جایگاه مناسب آن شد.

او ادامه داد: بیمه رازی به عنوان اولین شرکت بخش خصوصی صنعت بیمه در کنار ورود به کنسرسیوم‌های مختلف، از منابع مالی در زمینه سرمایه گذاری حداکثر استفاده را داشته و تاکید بسیار بر مشتری مداری و ارائه خدمات به‌روز داشته است.

این عضو هیئت مدیره بیمه رازی خاطرنشان کرد: در ابتدای سال 1402 مذاکرات بسیاری خوبی در سطح کشور در زمینه ارائه خدمات به‌روز به سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ صورت گرفت که تا به امروز دستاوردهای بسیار خوبی در زمینه جذب سازمان‌های بزرگ همچون بنیاد شهید و گروهای صنعتی بخش خصوصی رخ داده است.

جباری بیان کرد: در بررسی فعالیت شرکت بیمه رازی در سال 1401 شاهد اتفاق‌های خوبی بودیم که از این موارد می‌توان به تحقق بودجه برنامه ریزی شده، عضویت در کنسورسیوم انرژی، افزایش سهم بازار، کسب رکوردهای خاص در صنعت بیمه و … اشاره کرد.

او با اشاره به افزایش سطح تعامل ستاد و شعب با شبکه نمایندگان و کارگزاران گفت: شبکه فروش در سال 1401 توانست سهم تولید حق بیمه خود را افزایش دهد و در کنار مجتمع و شعب تخصصی در سراسر کشور راه اندازی شد.

مدیرعامل بیمه رازی با بیان اینکه امید و مسیر روشن‌تری در سال 1402 پیش‌روی کشور قرار دارد تاکید کرد: در سال 1402 باید بیش از سال گذشته تلاش و فعالیت صورت گیرد زیرا اهداف بزرگتری در کشور، صنعت و شرکت بیمه رازی ترسیم شده است.

جباری ادامه داد: در سال 1402 طبق برنامه ریزی‌های گذشته سامانه‌های الکترونیک در بیمه رازی بیش از گذشته مورد استفاده قرار خواهد گرفت که تا به امروز زیرساخت‌های این مهم فراهم شده است و این موارد در حالی بیان می‌شود که یکی از اولویت‌ها ارائه خدمات برخط از سوی بیمه رازی است.

او خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته شرکت بیمه رازی با بیمه موتورسیکلت شناخته می‌شد و این شناخت در سال‌‌های اخیر تغییر کرده و برنامه ریزی و هدف بر آن است تا این شرکت در سال‌های نزدیک به عنوان یک شرکت برخط و نوآور در زمینه خدمات الکترونیک شناخته شود.

این عضو هیئت مدیره بیمه رازی تاکید کرد: حرکت به سمت سامانه‌های برخط و استفاده از امکانات الکترونیک، ارائه خدمات به‌روز و متفاوت به مشتریان و کسب بالاترین میزان رضایت آ«‌ها است.

جباری افزود: در کنار طراحی سامانه‌های فروش و ارائه خدمات، باید سامانه‌های تحلیل و بررسی برخط در زمینه خسارت‌ها نیز طراحی و در اختیار همکاران قرار گیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=26233

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی