تاریخ : شنبه, 1 اردیبهشت , 1403 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024

اخبار داغ

تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳ تغییر سقف تراکنش‌های بانکی مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402 حداکثر تراکنش خرید از هر کارت حقیقی به 2 میلیارد ریال افزایش یافت رشد ذخایر خارجی بانک مرکزی پس از 8 ماه 6 دستگاه گوشی جایزه سور اردیبهشت سامانیوم پیش‌بینی اساسی رییس کل بانک مرکزی از آینده اقتصاد برنامه‌های بانک مرکزی برای سال 1403 اعلام زمان حذف چک کاغذی گزارشی جامع از عملکرد تسهیلاتی بانک تجارت در سال «مهار تورم و رشد تولید» آغاز زندگی مشترک 95 هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک تجارت افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس فروش 472 رقبه ملک به ارزش بیش از 110 هزار میلیارد ریال توسط بانک سپه در سال 1402

4

مشکل در راه اندازی مجدد گوشی آیفون ۱۴

  • کد خبر : 26297
  • 31 فروردین 1402 - 15:45
مشکل در راه اندازی مجدد گوشی آیفون ۱۴
برخی از کاربران آیفون ۱۴ از خرابی گوشی خود و مشکل مربوط به راه اندازی خودکار آن شکایت داشته اند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش های کاربران نشان می دهد گوشی آیفون با نقص فنی در راه اندازی مجدد خودکار مواجه شده است.

به گزارش سرویس فناوری افق سرمایه؛ گزارش های کاربران نشان می دهد گوشی آیفون با نقص فنی در راه اندازی مجدد خودکار مواجه شده است. طبق گزارش های کاربران این گوشی یک با دو بار در طول روز بطور خودکار ری استارت میشود. احتمالا این نقص فنی خرابی در سخت افزار این گوشی را نشان می دهد.

یک حساب کاربری به نام Black cat Complaints در پلتفرم وی چت شکایت های زیادی از این کاربران دریافت کرده که همگی آنها

همگی گوشی های خود را از نمایندگی های مجاز در چین خریداری کرده بودند. برخی از این کاربران وی از مشاهده مشکل با مرکز سخت افزاری اپل تماس گرفتند و این مرکز اعلام مشکل ایجاد شده سخت افزاری نیست. با توجه به مشکل بزرگ ایجاد شده دارندگان آیفون ۱۴ با نقص فنی خواستار رفع مشکل گوشی خود شده اند.

طبق گزارش گیرموچاینا، یکی از کاربران که گوشی وی دچار مشکل است وقتی به نمایندگی مجاز اپل مراجعه کرده یک گوشی جدید بدون جعبه به او پیشنهاد شده است. اما این کاربر با توجه به شرایط گارانتی اپل خواستار تعویض با یک گوشی آکبند و داری جعبه شده است. کاربر دیگری نیز اعلام کرد گوشی خود را برای تعمیر به نمایندگی مجاز برده و پس از دریافت متوجه وجود یک شکاف در گوشه سمت راست و پایین نمایشگر شد و این نمایندگی از تعمیر یا تعویض آن خودداری کرد.

در حال حاضر باید منتظر بود اپل چه برنامه ای برای شکایت کابران پیش رو خواهد گرفت. در صورتیکه مشکل ایجاد شده از سخت افزار گوشی باشد در این صورت فراخوانی برای جمع آوری گوشی های معیوب علاوه بر زمان بر بودن، بسیار پرهزینه خواهد بود. البته اهالی کوپرتینو به ساخت محصولات باکیفیت شهرت دارند و این موضوع می تواند یک شکست برابر آنها محسوب شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=26297

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی