تاریخ : جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024

اخبار داغ

نحوه دریافت مالیات از حساب‌های بانکی افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس کاهش نرخ رشد نقدینگی در پایان سال ۱۴۰۲ هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید آمادگی کامل بانک سپه برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» انتخاب «کالانو» و «باجت» بانک تجارت به‌عنوان نوآوری برتر ایرانی اعلام نرخ حق‌الوکاله بانک پارسیان در سال 1403 انعقاد تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون و موسسه آرمان مهر رضوی تامین مالی واحدهای مسکونی نیروهای مسلح به سرعت انجام می‌شود فروش «اوراق ودیعه بانک مرکزی» یک ماهه با نرخ 27.5درصد در بانک پاسارگاد افتخار آفرینی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی در هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی تلاش داریم «سمات» را به مزیت مهم بخش تعاون تبدیل کنیم اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در تعطیلات نوروز سال 1403 اخذ کارمزد ارسال پیامک بانکی از مشتریان نرخ حق الوکاله موسسه اعتباری ملل در سال 1403 فعالیت شعب کشیک بانک توسعه تعاون در روزهای دوم و چهارم نوروز خدمات جدید سامانه متابانک اعطای تندیس پرچم‌دار اقتصاد به سرآمدان اقتصادی کشور انتشار اولین اوراق صکوک نوآوری، گام بلند بانک پارسیان در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان عملکرد موفق بانک توسعه تعاون در سال سخت شبکه بانکی سومین پویش همدلانه «سفره مهربانی» برگزار می‌شود

1

باشگاه فرهنگی ورزشی گهرزمین به فعالیت خود ادامه خواهد داد

  • کد خبر : 26380
  • 05 اردیبهشت 1402 - 14:05
باشگاه فرهنگی ورزشی گهرزمین به فعالیت خود ادامه خواهد داد
مدیرعامل گهرزمین بیان کرد: با پیگیری های لازم و صورت گرفته و حمایت مسوولین شهرستانی، استانی و کشوری، باشگاه فرهنگی ورزشی گهرزمین به فعالیت های خود ادامه خواهد داد.

به گزارش سرویس صنعت افق سرمایه، صبح امروز سه شنبه پنجم اردیبهشت ماه جلسه شورای معاونین و مدیران شرکت سنگ آهن گهرزمین با حضور مدیرعامل، عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، مدیر مجتمع و معاون بهره برداری، معاون توسعه و مدیران سایت این شرکت در سالن کنفرانس شهید سلیمانی گهرزمین برگزار شد.

مدیرعامل گهرزمین در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات واحدهای مختلف شرکت در سال گذشته عنوان نمود: خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در زمینه های مختلف انجام شده که این نشان از تلاش و همت مجموعه است.

نقطه عطف این جلسه جایی بود که وی با اشاره به خبر منتشر شده مبنی بر انحلال باشگاه فرهنگی ورزشی گهرزمین گفت: خوشبختانه با پیگیری های لازم و صورت گرفته و حمایت مسوولین شهرستانی، استانی و کشوری، این باشگاه به فعالیت های خود ادامه خواهد داد.

شایان ذکر است که بیست‌وهشتم فروردین‌ماه امسال خبری مبنی‌ بر انحلال باشگاه فرهنگی‌ ورزشی گهرزمین سیرجان از فعالیت در ورزش حرفه‌ای مخابره شده بود.

حالا اما مدیرعامل گهرزمین با توجه به خواست عمومی مردم سیرجان خصوصا ورزشکاران و ورزش دوستان و با مشورت از معاونین و مدیران بزرگترین معدن روباز سنگ آهن خاورمیانه، خبر از ادامه فعالیت باشگاه فرهنگی ورزشی گهرزمین داد.
بی شک این خبر مسرت بخش، بارقه های امید را در دل ورزش دوستان شهرمان بوجود خواهد آورد و دوباره سیرجانی ها می توانند به افتخار آفرینی های ورزشکارانشان تحت لوای گهرزمین به خود ببالند.

مدیرعامل گهرزمین در ادامه با اشاره به بحث بومی سازی افزود: بایستی از تولید داخلی حمایت شود که در این راستا کارهای بسیار خوبی در زمینه بومی سازی در شرکت گهرزمین انجام شده است.

در ادامه، ️محمدرضا خضری پور عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی گهرزمین با اشاره به اقدامات همکاران در زمینه های مختلف گفت: همت و تلاش های همکاران در قسمت های مختلف از جمله: کسب رکورد تولید، برگزاری شایسته مجمع ستودنی است.

وحید خلیلی مدیر مجتمع و معاون بهره برداری گهرزمین نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات موفق واحدهای امور معدن، فرآوری و گندله سازی خاطرنشان کرد: در اولین ماه از سال جدید با همت و تلاش همیشگی کارکنان، شاهد رکورد های کم نظیر در تولید سنگ آهن دانه بندی، کنسانتره و گندله بوده ایم.

همچنین در این جلسه معاونین و مدیران شرکت گهرزمین پیرامون سایر موارد مطروحه شرکت، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

گفتنی است در این جلسه از حامد شریعتی نیا بواسطه اقدامات ارزنده واحد حقوقی گهرزمین تقدیر و تشکر بعمل آمد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=26380

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی