تاریخ : پنج شنبه, 9 فروردین , 1403 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

اخبار داغ

نحوه دریافت مالیات از حساب‌های بانکی افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس کاهش نرخ رشد نقدینگی در پایان سال ۱۴۰۲ هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید آمادگی کامل بانک سپه برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» انتخاب «کالانو» و «باجت» بانک تجارت به‌عنوان نوآوری برتر ایرانی اعلام نرخ حق‌الوکاله بانک پارسیان در سال 1403 انعقاد تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون و موسسه آرمان مهر رضوی تامین مالی واحدهای مسکونی نیروهای مسلح به سرعت انجام می‌شود فروش «اوراق ودیعه بانک مرکزی» یک ماهه با نرخ 27.5درصد در بانک پاسارگاد افتخار آفرینی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی در هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی تلاش داریم «سمات» را به مزیت مهم بخش تعاون تبدیل کنیم اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در تعطیلات نوروز سال 1403 اخذ کارمزد ارسال پیامک بانکی از مشتریان نرخ حق الوکاله موسسه اعتباری ملل در سال 1403 فعالیت شعب کشیک بانک توسعه تعاون در روزهای دوم و چهارم نوروز خدمات جدید سامانه متابانک اعطای تندیس پرچم‌دار اقتصاد به سرآمدان اقتصادی کشور انتشار اولین اوراق صکوک نوآوری، گام بلند بانک پارسیان در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان عملکرد موفق بانک توسعه تعاون در سال سخت شبکه بانکی سومین پویش همدلانه «سفره مهربانی» برگزار می‌شود

2

قربان زنگانه به‌عنوان سرپرست اداره‌کل تأمین‌اجتماعی استان گلستان منصوب شد

  • کد خبر : 26382
  • 05 اردیبهشت 1402 - 14:48
قربان زنگانه به‌عنوان سرپرست اداره‌کل تأمین‌اجتماعی استان گلستان منصوب شد
دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با صدور حکمی، قربان زنگانه را به سمت سرپرست اداره‌کل تأمین‌اجتماعی استان گلستان منصوب کرد.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه، متن حکم انتصاب قربان زنگانه که از سوی دکترمیرهاشم موسوی صادر شده، به شرح زیر است:

جناب آقای قربان زنگانه

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص)

نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست اداره‌کل تأمین‌اجتماعی استان گلستان منصوب می‌شوید. شایسته است با سرلوحه قرار دادن شعائر و اهداف دولت مردمی سیزدهم؛ ازجمله عدالت‌محوری، مردم‌داری، پاکدستی، فسادستیزی و قانون‌مداری، در تحقق مأموریت‌ها و الزامات تأمین‌اجتماعی به شرح ذیل همت گمارید:

توسعه فرهنگ بیمه‌ای در آحاد جامعه و لزوم آگاهی‌بخشی به بیمه‌شدگان، کارفرمایان و مستمری‌بگیران نسبت به حقوقشان در تأمین‌اجتماعی.

برنامه‌ریزی و تلاش مستمر در راستای توسعه پوشش بیمه تأمین‌اجتماعی همگانی با شناسایی و تحت پوشش قراردادن بیمه‌شدگان جدید.

توجه ویژه به برنامه‌محوری و تلاش در جهت تحقق برنامه‌های تحولی در ارائه خدمات بیمه‌ای و عملیاتی نمودن آن در سطح استان.

تمرکز راهبردی بر استفاده از روش‌های نوین در خدمت‌رسانی به مردم در حوزه بیمه‌ای با رویکرد توسعه خدمات غیرحضوری و تحقق تأمین‌اجتماعی هوشمند.

توسعه فرهنگ خدمت‌محوری به ذی‌نفعان با سرلوحه قرارداد اخلاق دینی در سازمان، حسن رفتار با مراجعین، همکاران و شرکای اجتماعی.

تلاش در جهت جلب رضایت و اعتماد مردم شریف استان گیلان با رفع موانع اداری وسازمانی و تعامل مستمر با افکار عمومی از طریق کارآمدی، پاسخ‌گویی و شفافیت در تأمین‌اجتماعی.

استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی متعهد ومتخصص و لزوم شایسته‌گزینی در انتصابات.

تلاش در جهت وصول منابع معوق سازمان به‌منظور صیانت از اموال و دارایی‌های بیمه‌شدگان.

امید است با اتکال به خداوند متعال ودر سایه عنایات معصومین علیهم السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

بر اساس این گزارش،مراسم معارفه قربان زنگنه سرپرست اداره‌کل تأمین‌اجتماعی استان گلستان، با حضور غلامحسین ستوده‌خو معاون بیمه‌ای و مهرزاد اکبرپور مدیرکل امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی، رحمت‌الله نوروزی نماینده مردم شریف علی‌آباد در مجلس شورای اسلامی، مهاجر معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان و جمعی از اعضای شورای رفاه، مسئولان کانون‌های بازنشستگی و مدیران بانک رفاه استان برگزار شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=26382

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی