تاریخ : جمعه, 31 فروردین , 1403 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

اخبار داغ

ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳ تغییر سقف تراکنش‌های بانکی مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402 حداکثر تراکنش خرید از هر کارت حقیقی به 2 میلیارد ریال افزایش یافت رشد ذخایر خارجی بانک مرکزی پس از 8 ماه 6 دستگاه گوشی جایزه سور اردیبهشت سامانیوم پیش‌بینی اساسی رییس کل بانک مرکزی از آینده اقتصاد برنامه‌های بانک مرکزی برای سال 1403 اعلام زمان حذف چک کاغذی گزارشی جامع از عملکرد تسهیلاتی بانک تجارت در سال «مهار تورم و رشد تولید» آغاز زندگی مشترک 95 هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک تجارت افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس فروش 472 رقبه ملک به ارزش بیش از 110 هزار میلیارد ریال توسط بانک سپه در سال 1402 پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزند آوری

3

دستاوردهای بزرگ بیمه رازی در پی اصلاح پرتفو

  • کد خبر : 26412
  • 06 اردیبهشت 1402 - 16:50
دستاوردهای بزرگ بیمه رازی در پی اصلاح پرتفو
مدیرعامل بیمه رازی گفت: اصلاح پرتفوی شرکت بیمه رازی در سال‌های اخیر با جدیت پیگیری شد و دستاوردهای بزرگی همچون ارائه خدمات به‌روز به بیمه‌گذاران بزرگ و خرد محقق شد.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه، علی جباری مدیر عامل بیمه رازی گفت: شرکت بیمه رازی بعد از حدود 10 سال از زیان انباشته خارج شد و این در حالی است که از دو سال گذشته اصلاح پرتفوی این شرکت به عنوان اولین شرکت بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل بیمه رازی با تاکید بر اینکه در گذشته بیمه رازی در بازار به عنوان فروشنده بیمه موتورسیکلت شناخته می‌شد، خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر توسعه کمی و کیفی پرتفو با جدیت پیگیری شد و این مهم عاملی شد تا قدرت چانه زنی و میزان فعالیت شبکه فروش به ویژه نمایندگان افزایش یابد.

او ادامه داد: با تاکید بر توسعه کمی و کیفی پرتفو در شرکت بیمه رازی، خدمات به‌روزی در شرکت بیمه رازی تعریف و رضایت حداکثری بیمه‌گذاران جذب شد.

جباری بیان کرد: بیمه رازی در زمینه جذب پرتفو توجه ویژه‌ای به بیمه‌نامه‌های خرد به‌ویژه بیمه‌های حوادث و آتش سوزی دارد که در این مسیر موفقیت‌های چشم گیری حاصل شده است.

این عضو هیئت مدیره بیمه رازی ادامه داد: در کنار جذب بیمه‌نامه‌های خرد، بیمه‌گذاران بزرگ همچون بانک صنعت و معدن تحت حمایت‌های بیمه‌ای بیمه رازی قرار گرفته که این موضوع نیز با هدف افزایش سطح فعالیت نمایندگان این شرکت صورت گرفته زیرا بیمه‌گذاران بزرگ دارای مشتریان بزرگی همچون کارخانجات صنعتی و معدنی هستند که نمایندگان می‌توانند، با اتکا به پنج چرخش استراتژیک خدمات به‌روز و متفاوتی به آن‌ها ارائه دهند.

جباری در انتها تاکید کرد: استراتژی کلان شرکت بیمه رازی ارائه خدمات به‌روز و متفاوت به بیمه‌گذاران بزرگ و خرد است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=26412

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی