تاریخ : جمعه, 31 فروردین , 1403 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

اخبار داغ

ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳ تغییر سقف تراکنش‌های بانکی مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402 حداکثر تراکنش خرید از هر کارت حقیقی به 2 میلیارد ریال افزایش یافت رشد ذخایر خارجی بانک مرکزی پس از 8 ماه 6 دستگاه گوشی جایزه سور اردیبهشت سامانیوم پیش‌بینی اساسی رییس کل بانک مرکزی از آینده اقتصاد برنامه‌های بانک مرکزی برای سال 1403 اعلام زمان حذف چک کاغذی گزارشی جامع از عملکرد تسهیلاتی بانک تجارت در سال «مهار تورم و رشد تولید» آغاز زندگی مشترک 95 هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک تجارت افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس فروش 472 رقبه ملک به ارزش بیش از 110 هزار میلیارد ریال توسط بانک سپه در سال 1402 پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزند آوری

1

فولاد خوزستان با ثبت ۷ رکورد جدید در پایان فروردین ۱۴۰۲، سال جدید را پر قدرت آغاز کرد

  • کد خبر : 26454
  • 06 اردیبهشت 1402 - 8:17
فولاد خوزستان با ثبت ۷ رکورد جدید در پایان فروردین ۱۴۰۲، سال جدید را پر قدرت آغاز کرد
معاون بهره‌برداری فولاد خوزستان بیان کرد: در فروردین ماه امسال فولادمردان توانستند به رکورد جدیدی در تولید ماهانه شمش فولادی دست پیدا کنند و پس از یکسال رکورد ۳۵۲ هزار و چهارصد و هفتاد و سه تُن شمش فولادی در تاریخ شرکت فولاد خوزستان ثبت شد‌.

به گزارش سرویس صنعت افق سرمایه، محمود لندی معاون بهره‌برداری فولاد خوزستان ضمن اعلام این خبر افزود: پیش از هر چیز حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر را به هموطنان و همکاران تلاشگر تبریک می‌گویم و با افتخار اعلام می‌دارم در فروردین ماه امسال فولادمردان توانستند به رکورد جدیدی در تولید ماهانه شمش فولادی دست پیدا کنند و پس از یکسال رکورد ۳۵۲ هزار و چهارصد و هفتاد و سه تُن شمش فولادی در تاریخ شرکت فولاد خوزستان ثبت شد‌. از طرفی بخش احیا با تولید ۳۸۸ هزار و هجده تُن آهن اسفنجی رکورد جدیدی در فروردین ماه به جای گذاشت. تولید ماهانه واحد زمزم یک نیز با ۸۸ هزار و صد و هشت تُن، واحد زمزم دو با ۹۲ هزار و سیصد و هفتاد و سه تُن، مجموع واحد زمزم با ۱۸۰ هزار و چهارصد و هشتاد و یک تُن، واحد احیا دو با ۲۰۷ هزار و پانصد و سی و هفت تُن، مدول دو با ۸۱ هزار و صد و سی و چهار تُن در فروردین ماه ۱۴۰۲ شکسته شد.

لندی در ادامه گفت: کاهش توقفات تولید، جذب و آموزش نیروی انسانی کارآمد و برنامه‌ریزی مدون، عوامل موثر در به دست آمدن پیاپی رکوردهای تولید بودند. از نکات قابل توجه به دست آمدن این رکوردها، صفر بودن حوادث فردی است. از سویی رکورد شکنی ۷ واحد تولیدی در یک ماه خود یک دستاورد تاریخی محسوب می شود. برنامه تولید سالانه فولاد خوزستان در سال ۱۴۰۲، سه میلیون و هشتصد هزار تُن تولید شمش فولادی در نظر گرفته شده است که دست‌یابی به رکورد ماهانه در فروردین ماه امسال می‌تواند، نویدبخش تحقق تولید سالانه باشد.

معاون بهره برداری فولاد خوزستان در ادامه اظهار داشت: سیاست فولاد خوزستان در عرصه تولید، حضور مستمر و تاثیرگذار در بازارهای بین‌المللی، تامین نوردکاران داخلی و ارزآوری برای کشور است. از سویی محصولات شرکت فولاد خوزستان صادرات‌محور است و برنامه پیش‌بینی امسال، صادرات دو میلیون تُن با در نظر گرفتن تامین نوردکاران داخلی است. البته رسیدن به تولید برنامه‌ریزی شده سالیانه مستلزم رفع محدودیت‌های انرژی (برق و گاز) در طول سال است.

وی از نقش سازنده صنعت فولاد در اقتصاد کشور گفت و افزود: این صنعت پیشتاز ایجاد ارزش‌افزوده و اشتغال‌زایی است. در سال‌های اخیر و به واسطه در پیش گرفتن اقتصاد بدون نفت، صنعت فولاد در مقایسه با سایر بخش‌های مولد اقتصادی به بخشی رهبری‌کننده در عرصه اقتصاد مبدل شده است. فولاد خوزستان نیز با تولید محصولات صادراتی، نقش موثری در ارزآوری و تولید ناخالص ملی ایفا می‌کند‌.

معاون بهره برداری فولاد خوزستان در پایان از حمایت های مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و همچنین تلاش و همت شبانه روزی تمامی کارکنان مجموعه فولاد خوزستان در بدست آمدن این دستاورد بزرگ تقدیر و تشکر نمود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=26454

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی