تاریخ : جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024

اخبار داغ

نحوه دریافت مالیات از حساب‌های بانکی افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس کاهش نرخ رشد نقدینگی در پایان سال ۱۴۰۲ هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید آمادگی کامل بانک سپه برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» انتخاب «کالانو» و «باجت» بانک تجارت به‌عنوان نوآوری برتر ایرانی اعلام نرخ حق‌الوکاله بانک پارسیان در سال 1403 انعقاد تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون و موسسه آرمان مهر رضوی تامین مالی واحدهای مسکونی نیروهای مسلح به سرعت انجام می‌شود فروش «اوراق ودیعه بانک مرکزی» یک ماهه با نرخ 27.5درصد در بانک پاسارگاد افتخار آفرینی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی در هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی تلاش داریم «سمات» را به مزیت مهم بخش تعاون تبدیل کنیم اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در تعطیلات نوروز سال 1403 اخذ کارمزد ارسال پیامک بانکی از مشتریان نرخ حق الوکاله موسسه اعتباری ملل در سال 1403 فعالیت شعب کشیک بانک توسعه تعاون در روزهای دوم و چهارم نوروز خدمات جدید سامانه متابانک اعطای تندیس پرچم‌دار اقتصاد به سرآمدان اقتصادی کشور انتشار اولین اوراق صکوک نوآوری، گام بلند بانک پارسیان در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان عملکرد موفق بانک توسعه تعاون در سال سخت شبکه بانکی سومین پویش همدلانه «سفره مهربانی» برگزار می‌شود

3

بازدید نظارتی مدیرکل درمان مستقیم تأمین‌اجتماعی از مراکز درمانی استان البرز

  • کد خبر : 26462
  • 07 اردیبهشت 1402 - 15:21
بازدید نظارتی مدیرکل درمان مستقیم تأمین‌اجتماعی از مراکز درمانی استان البرز
مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین‌اجتماعی در بازدید از مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی استان البرز، از عزم جدی سازمان برای توسعه ظرفیت‌های ارائه خدمات درمانی و ارتقای روزافزون کیفیت این خدمات خبر داد.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه، برنامه بازدید مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی استان البرز با حضور دکتر مهدی ناقوسی مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین‌اجتماعی، دکتر فواد سرابی رئیس اداره غربالگری و پیشگیری اداره‌کل درمان مستقیم به همراه دکتر داریوش طاهرخانی مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان و معاونین پشتیبانی و توسعه مدیریت و خدمات درمانی مدیریت درمان استان، در روز چهارشنبه ششم اردیبهشت ماه برگزار شد.

براساس این گزارش، در این برنامه بازدید که از ساعت ۸ صبح آغاز و تا ساعت ۱۹ بعد از ظهر ادامه داشت، پلی‌کلینیک تخصصی شهید فهمیده فردیس، درمانگاه تخصصی اشتهارد، درمانگاه تخصصی نظرآباد، بیمارستان هشتگرد، فضاهای طراحی و تعبیه‌شده برای پلی‌کلینیک تخصصی حصارک و پلی‌کلینیک تخصصی شهید بهشتی کرج مورد بازدید قرار گرفتند.

در پایان این بازدید، شورای اداری مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان البرز با هدف بررسی شرایط ارائه خدمات درمانی به بیمه‌شدگان و بازنشستگان و اتخاذ تصمیمات مقتضی در زمینه توسعه ظرفیت‌های خدمت‌رسانی در این استان برگزار شد.

در این جلسه، مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: عملکرد بسیار خوبی را در سطح استان شاهد هستیم و در برخی از موارد ارائه خدمات، رتبه‌های بالای کشوری توسط مراکز درمانی استان البرز به دست آمده و لازم می‌دانم از عملکرد مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی استان تشکر و قدردانی کنم.

دکتر ناقوسی افزود: یکی از مهم‌ترین موضوعات مورد توجه در سازمان تأمین‌اجتماعی، کنترل هزینه‌هاست. سازمان تأمین‌اجتماعی به‌عنوان بزرگ‌ترین سازمان بیمه‌گر کشور و دومین تولیدکننده خدمات درمانی، با جمعیت بالای مراجعین به مراکز درمانی مواجه است و باید سعی کنیم که خدمات سازمان هیچ موقع دچار آسیب نشود؛ چراکه بیش از نیمی از جمعیت کشور، تحت پوشش خدمات درمانی این سازمان هستند.

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین گفت: خرید با کیفیت مناسب، مدیریت مناسب مصارف و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، حفظ و نگهداری تجهیزات و نیروی انسانی و کنترل مستمر عملکرد، اقداماتی است که لازم است برای مدیریت منطقی هزینه‌ها در بخش درمان مورد توجه قرار گیرد.

دکتر ناقوسی همچنین در مورد وضعیت بیمارستان میلاد سلامت البرز گفت: صددرصد بیمارستان میلاد سلامت البرز متعلق به سازمان تأمین‌اجتماعی است و هیچ تفاوتی با سایر مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی ندارد و تنها تفاوت آن در این است که در مقطعی به‌منظور مدیریت و خودگردانی بیمارستان، تصمیم بر اداره هیات‌مدیره‌ای آن گرفته شده است.

در این جلسه همچنین دکتر داریوش طاهرخانی مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان البرز گفت: هدف ما در استان البرز این است که بتوانیم ارائه خدمات درمانی را در سیستم درمان در مسیر مناسب حرکت دهیم. استقرار نظام ارجاع و مدیریت مناسب خرید راهبردی خدمات و رسیدگی راهبردی به اسناد، از مهم‌ترین مسائل پیش روی ماست که امیدواریم در این زمینه توفیقات بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=26462

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی