تاریخ : دوشنبه, 8 خرداد , 1402 10 ذو القعدة 1444 Monday, 29 May , 2023

اخبار داغ

تعهد، تخصص و کارآمدی از مهمترین معیارهای پذیرش مسئولیت در بانک توسعه تعاون است تماس تصویری با کیفیت «بله» ویژه حجاج در سرزمین وحی تجارت به عنوان بانک برتر در بورس کالای ایران معرفی شد انتخاب زیگورات سنتر سیرجان به عنوان مرکز خرید برتر در کشور انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین بانک آینده و کانون صرافان ایرانیان بانک توسعه تعاون به دنبال ایجاد پلتفرم شخصی برای انواع تعاونی ها است سومین عرضه اولیه در بازار سرمایه از طریق کارگزاری بانک ملی ایران رشد 25 درصدی نسبت تسهیلات به سپرده‌ها در بانک گردشگری رشد 111 درصدی پرداخت وام ازدواج در بانک آینده تقدیر از واحدهای برتر ستادی، استانی و اجرایی بانک توسعه تعاون قدردانی معاون رئیس جمهور از حمایت های بانک ملی ایران برای درخشش ورزش بانوان توضیحات صندوق قرض الحسنه شاهد در خصوص پرداخت اولین مرحله از تسهیلات سال 1402 حضور فعال بانک سامان در نمایشگاه Iran Health 2023 بازدید عضو هیات مدیره و معاون منابع انسانی از اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران ارزیابی سهام 9 شرکت‌ و صندوق دیگر بانک آینده افشا شد توجه ویژه گروه پاسارگاد به “خرمشهر” پایتخت دلاوری و جوانمردی کشور اولین معامله تابلوی «برق سبز» توسط کارگزاری بانک تجارت انجام شد معارفه سرپرست جدید مدیریت شعب آذربایجان شرقی هشدار بانک ملی ایران نسبت به کلاهبرداری از کاربران سامانه های بانکی در پوشش جدید آگهی دعوت به همکاری بانکدار در بانک گردشگری در سال 1402 پرداخت بیش از 6300 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه فرزندآوری در بانک آینده

0

ریل گذاری دقیق بیمه رازی در حوزه فناوری

  • کد خبر : 26631
  • 12 اردیبهشت 1402 - 16:09
ریل گذاری دقیق بیمه رازی در حوزه فناوری
سرپرست معاونت برنامه ریزی و تحول بیمه رازی با اشاره به برنامه ریزی‌های شرکت در راستای دستیابی به شرکتی هوشمند در صنعت بیمه، گفت: ریل گذاری دقیقی در بیمه رازی در حوزه فناوری صورت گرفته و سیستم بدون نیاز به فرد به حیات خود ادامه خواهد داد.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه، حامد عابدینی- سرپرست معاونت برنامه ریزی و تحول بیمه رازی که مهمان شصتمین سه‌شنبه‌های پاسخگویی این شرکت بود، بر این باور است که حامد عابدینی یک کارمند صنعت بیمه با اعتقاد به آنکه توانایی برداشتن قدم‌هایی در راستای ایجاد تحول در محل خدمتی خود، است.

او معتقد است تا حدودی به اهداف خود رسیده و زمانی که به پشت سر خود نگاه می‌کند تغییرات مدنظر خود را مشاهده می‌کند، این کارمند صنعت بیمه در پاسخ به این سوال که زمانی که به شرکت بیمه رازی وارد شدید چه برنامه و اهدافی را برای خود ترسیم کردید؟ گفت: شرکت بیمه رازی، شرکتی خوشنام و دارای عمر سازمانی مناسبی است، از این رو ذهنیت بر آن است تا جایگاه شرکت بیمه رازی در زمینه فناوری اطلاعات و ارائه خدمات برپایه فناوری‌های روز ارتقا یابد.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و تحول ادامه داد: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته قرار بر آن است تا طی دو برنامه سه و پنج ساله شرکت بیمه رازی به یک شرکت بیمه‌ای هوشمند تبدیل شود.

عابدینی با اشاره به توجه معاونت تحت سرپرستی وی به پنج چرخش استراتژیک یادآور شد: برای دستیابی به اهداف برنامه‌های میان مدت و بلند مدت حوزه فناوری اطلاعات و تحول دیجیتال نیاز به یک سری زیرساخت‌ها احساس می‌شود که در قدم نخست درگاه داخلی شرکت رونمایی و مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

او تصریح کرد: درگاه داخلی، تمام اطلاعات و ارتباطات همکاران و ذینفعان را تحت پوشش قرار خواهد داد و برنامه جامع و کاملی در زمینه تقویت ارتباطات و گفت‌وگوهای درون سازمانی در دست اجرا قرار گرفته است.

این کارشناس صنعت بیمه استفاده از فناوری اطلاعات در فرآیندهای بیمه‌گری را اولویت معاونت برنامه ریزی و تحول بیان کرد و ادامه داد: فرآیندهای بیمه گری از اعلام نرخ و شرایط، رصد بیمه نامه، رصد اطلاعات بیمه گذار طی سال‌ها متمادی، افزایش سطح ارتباط با مخاطبان و مشتریان، راه اندازی باشگاه مشتریان و تقویت CRM جز برنامه‌های بلند مدت بیمه رازی است که ارتباط و فعالیت منسجم هر کدام از بخش‌های مدنظر هوشمندی در بیمه رازی را ایجاد خواهد کرد.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و تحول بیان کرد: در حوزه مالی، بانک‌‌ها از طریق اینترنت خدمات غیرحضوری را به مشتریان ارائه می‌کنند و این مهم در صنعت بیمه وجود ندارد که برنامه ریزی بر آن است تا شرکت بیمه رازی خدمات غیرحضوری در مرحله مشاوره، صدور، پرداخت هزینه و ثبت خسارت را به مشتریان ارائه کند.

عابدینی تاکید کرد: هوشمندی بیمه رازی به معنای صدور برخط بیمه بدون دخالت کارشناس و نماینده بیمه رازی نیست، بلکه هوشمندی این شرکت به معنای تفکر، ذهنیت و خلاقیت هوشمند است و این موضوع نیاز به تحول فرهنگ سازمان، ارتباط درون سازمانی و خواست سازمان دارد.

او در پاسخ به این سوال که باشگاه مشتریان بیمه رازی که در دستور کار قرار گرفته چه مزیتی نسبت به دیگر باشگاه‌ها دارد، گفت: مخاطبان باشگاه مشتریان بیمه رازی تنها بیمه گذاران نخواهند بود و تمام ذینفعانی که در تعامل با بیمه رازی قرار دارند، عضوی از این باشگاه خواهند بود و در کنار آن مهم‌ترین مزیت این باشگاه تعاملی بودن آن خواهد بود.

این کارشناس صنعت بیمه خاطرنشان کرد: در این باشگاه شرکت‌‌های همکار عضو خواهند بود و در همراهی با بیمه رازی خدمات و امکانات به‌روز در فرآیندهای بسیار ساده در اختیار اعضا قرار خواهند داد.

عابدینی در انتها تاکید کرد: برنامه ریزی در معاونت برنامه ریزی و تحول به گونه‌ای ترسیم شده است که پیشرفت کار فرد محور نباشد و سیستم‌ها به گونه‌ای پایه ریزی و اجرایی شود که با نبود افرادی همچون عابدینی، سیستم به مسیر و حیات خود ادامه دهد.

براساس این گزارش، برنامه سه‌شنبه‌های پاسخگویی بیمه رازی که به همت روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی طراحی و پخش می‌شود، وارد سومین سال حیات خود شده و تا به امروز پاسخ به سوال نمایندگان، همکاران و مخاطبان صنعت بیمه به ویژه شرکت بیمه رازی را پیگیری و مطالبه کرده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=26631

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی