تاریخ : جمعه, 31 فروردین , 1403 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

اخبار داغ

ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳ تغییر سقف تراکنش‌های بانکی مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402 حداکثر تراکنش خرید از هر کارت حقیقی به 2 میلیارد ریال افزایش یافت رشد ذخایر خارجی بانک مرکزی پس از 8 ماه 6 دستگاه گوشی جایزه سور اردیبهشت سامانیوم پیش‌بینی اساسی رییس کل بانک مرکزی از آینده اقتصاد برنامه‌های بانک مرکزی برای سال 1403 اعلام زمان حذف چک کاغذی گزارشی جامع از عملکرد تسهیلاتی بانک تجارت در سال «مهار تورم و رشد تولید» آغاز زندگی مشترک 95 هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک تجارت افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس فروش 472 رقبه ملک به ارزش بیش از 110 هزار میلیارد ریال توسط بانک سپه در سال 1402 پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزند آوری

3

مبارزه با فساد در شهرداری باعث خدمت بیشتر به مردم

  • کد خبر : 26723
  • 14 اردیبهشت 1402 - 17:42
مبارزه با فساد در شهرداری باعث خدمت بیشتر به مردم
سخنگوی شهرداری تهران گفت: برای مبارزه با فساد با هیچ‌کس تعارف نداریم.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق سرمایه، عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران پیرامون موضوع دستگیری یکی از کارمندان شهرداری تهران که در صحن شورای شهر تهران مطرح شد، عنوان کرد: این همان موضوعی است که شهردار تهران چند بار از جمله روز گذشته و در نشست خبری خود به آن اشاره کرد.

وی افزود: زاکانی تاکید کرد که در راه مبارزه با فساد علاقه‌ای به علنی کردن این موارد ندارند و سعی دارند در عمل با فساد مبارزه و با آن برخورد کنند.

محمدخانی اظهار کرد: چندی قبل در پی بروز تخلفات مالی چند تن از کارکنان شهرداری تهران با هوشیاری قابل تقدیر همکاران (نظارتی شهرداری تهران) سازمان حراست شهرداری رصد و کشف گردید و پس از جمع‌بندی نهایی و تکمیل گزارش، پرونده آن با دستور ویژه و تاکید شهردار محترم تهران به مراجع قضائی و نهادهای امنیتی برای برخورد لازم ارجاع گردید.

سخنگوی شهرداری تهران افزود: در این زمینه حداکثر هماهنگی و همراهی از سوی شهرداری تهران با دستگاه محترم قضائی و دستگاه‌های نظارتی وجود دارد و ما دست همه نهادها در مبارزه با فساد را به گرمی می‌فشاریم.

محمدخانی در ادامه بیان داشت: همانطور که پیش‌تر شهردار تهران تاکید کرده بود در خصوص مبارزه با فساد با هیچ شخصی تعارف ندارد و در این مسیر فرقی بین فساد انجام شده بین یک فرد یا یک مجموعه هم وجود ندارد.

سخنگوی شهرداری تهران عنوان کرد: هدف‌گذاری ما در این دوره، کاهش این موارد و پیگیری جدی مبارزه با فساد است و به همین منظور این مبارزه را از خودمان شروع کردیم. مبارزه با فساد اما محدود به این موارد جزئی نخواهد شد و مبارزه با دانه درشت‌ها را در دستور کار داریم.

وی افزود: اولویت اول ما بازگشت اموال و امکانات شهر به نفع مردم و بیت‌المال است. به عنوان نمونه ارزش یکی از این پرونده‌های فسادی که در این مدت کشف شده، به اندازه نیمی از بودجه یک سال شهرداری تهران است.

محمدخانی با بیان اینکه طی روزهای آینده شهروندان خبرهای خوشی در خصوص برخورد با پرونده‌ها و بازپس‌گیری اموال شهر خواهند شنید، گفت: با بازگشت این اعداد به خزانه، اتفاقات مثبتی در اداره بهتر شهر انجام می‌شود. ما می‌توانیم از این ظرفیت در راستای افزایش کارآمدی، خدمات دهی و رضایت مردم استفاده کنیم.

وی افزود: ارزش مبارزه با فساد علاوه بر پاکسازی، مرتب کردن و شفاف کردن مجموعه‌های شهرداری برای ارائه خدمات بیشتر به مردم و کاهش عقب‌ماندگی شهر است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=26723

اخبار مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی