تاریخ : یکشنبه, 9 اردیبهشت , 1403 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024

اخبار داغ

پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته تداوم تأمین ارز واردات کالاهای اساسی اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز افزایش نرخ سود بین بانکی تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی

3

اعلام دلیل ممنوعیت انتشار برنامه‌ها در گوگل پلی

  • کد خبر : 26734
  • 14 اردیبهشت 1402 - 18:10
اعلام دلیل ممنوعیت انتشار برنامه‌ها در گوگل پلی
گوگل اعلام کرد که در سال ۲۰۲۲ از انتشار ۱.۴۳ میلیون برنامه در فروشگاه Google Play جلوگیری کرده است.

به گزارش سرویس فناوری افق سرمایه، گوگل می‌گوید برای محافظت از کاربران در برابر بدافزار‌ها و نرم افزار‌های ناخواسته، روزانه میلیارد‌ها برنامه نصب شده را بررسی و بسیاری از آن‌ها را مسدود می‌کند. گوگل سال ۲۰۲۲ به عنوان یک اقدام پیشگیرانه، از انتشار ۱.۴۳ میلیون برنامه جلوگیری کرده است. در واقع، این برنامه‌ها قبل از اینکه فرصتی برای نقض امنیت کاربران بی گناه داشته باشند، مسدود شده اند.

گوگل همچنین در این سال به مبارزه با توسعه دهندگان بدافزار و سندیکا‌های کلاهبرداری ادامه داده است؛ به گونه‌ای که ۱۷۳۰۰۰ حساب بد در سال گذشته مسدود شده اند. این گزارش اشاره دارد که اعمال این ممنوعیت به محافظت از کاربران در برابر ضرر بیش از دو میلیارد دلاری که می‌تواند ناشی از تراکنش‌های تقلبی باشد کمک کرد.

گوگل تدابیر و سیاست‌های امنیتی قوی تری را برای اندروید و همچنین افزایش آگاهی و تلاش‌های آموزشی برای توسعه دهندگان اعمال کرده است. در نتیجه، گوگل توانست نزدیک به ۵۰۰۰۰۰ برنامه را از دسترسی به مجوز‌های حساس که غیرضروری است، مسدود کند؛ البته این بدان معنا نیست که گوگل از انتشار ۵۰۰۰۰۰ برنامه مخرب در گوگل پلی جلوگیری کرده است. در عوض، گوگل با همکاری برنامه‌هایی مانند App Defense Alliance راه‌هایی را برای ایجاد اپلیکیشن‌هایی که می‌توانند عملکرد‌های مورد نظر خود را بدون فراتر رفتن از قابلیت‌های ضروری خود انجام دهند، شناسایی کرده است.

گوگل تنظیمات امنیتی و حریم خصوصی بهبود یافته‌ای را برای دستگاه‌های پیکسل دارای اندروید ۱۳ معرفی کرده است که هر ماه یک چارچوب امنیتی و حریم خصوصی قوی تری برای میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان ارائه می‌دهد. این بدان معناست که تمام دستگاه‌های جدید گوگل مانند پیکسل ۷، پیکسل ۷ پرو، پیکسل ۶a و … این ویژگی امنیتی به روز شده را دریافت خواهند کرد.

علاوه بر این، Private Compute Core تلفن‌های هوشمند پیکسل را قادر می‌سازد تا برنامه‌های مخرب را به شیوه‌ای حفظ حریم خصوصی شناسایی کنند و ویژگی‌های قدرتمندتری را برای اطمینان از ایمنی کاربران خود ارائه دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=26734

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی