تاریخ : پنج شنبه, 9 فروردین , 1403 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

اخبار داغ

نحوه دریافت مالیات از حساب‌های بانکی افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس کاهش نرخ رشد نقدینگی در پایان سال ۱۴۰۲ هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید آمادگی کامل بانک سپه برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» انتخاب «کالانو» و «باجت» بانک تجارت به‌عنوان نوآوری برتر ایرانی اعلام نرخ حق‌الوکاله بانک پارسیان در سال 1403 انعقاد تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون و موسسه آرمان مهر رضوی تامین مالی واحدهای مسکونی نیروهای مسلح به سرعت انجام می‌شود فروش «اوراق ودیعه بانک مرکزی» یک ماهه با نرخ 27.5درصد در بانک پاسارگاد افتخار آفرینی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی در هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی تلاش داریم «سمات» را به مزیت مهم بخش تعاون تبدیل کنیم اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در تعطیلات نوروز سال 1403 اخذ کارمزد ارسال پیامک بانکی از مشتریان نرخ حق الوکاله موسسه اعتباری ملل در سال 1403 فعالیت شعب کشیک بانک توسعه تعاون در روزهای دوم و چهارم نوروز خدمات جدید سامانه متابانک اعطای تندیس پرچم‌دار اقتصاد به سرآمدان اقتصادی کشور انتشار اولین اوراق صکوک نوآوری، گام بلند بانک پارسیان در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان عملکرد موفق بانک توسعه تعاون در سال سخت شبکه بانکی سومین پویش همدلانه «سفره مهربانی» برگزار می‌شود

1

تجلیل از ۱۸ کارگر نمونه پتروشیمی دهدشت

  • کد خبر : 26753
  • 15 اردیبهشت 1402 - 15:51
تجلیل از ۱۸ کارگر نمونه پتروشیمی دهدشت
با حضور اعضای شورای تامین شهرستان کهگیلویه از ۱۸ کارگر نمونه پتروشیمی دهدشت تقدیر شد.

به گزارش سرویس صنعت افق سرمایه، ویژه برنامه روز کارگر با حضور امام جمعه شهرستان، فرماندار شهرستان کهگیلویه، اعضای شورای تامین و ریاست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی در شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت برگزار و از تلاشگران نمونه تقدیر و قدردانی شد.

محمد شکری سرپرست و عضو هیئت مدیره شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت در این نشست،گفت: روز کارگر، یادآور کوشش و جوشش زنان و مردانی است که در کارخانه‌ها، شرکت‌ها، واحدهای تولیدی و مشاغل سخت و طاقت فرسا با عشق، علاقه و ایثار در جهت مهار تورم و رشد تولید، عمران و آبادانی کشور و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

سرپرست شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت گفت: نام‌گذاری امسال به نام مهار تورم و رشد تولید در شرایط حساس کنونی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید با تلاش مضاعف برای عملی شدن این شعار تلاش کنیم.

شکری تصریح کرد: کارگران با ارزش‌ترین قشر جامعه هستند که در سنگر تولید و سازندگی خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی تصریح کرد: هفته کار و کارگر فرصت مناسبی برای پاسداشت زحمات و خدمات انسان‌هایی است که با عرق جبین، قدرت بازو و با غیرت و مردانگی گرداننده چرخ‌های تولید و صنعت در جامعه هستند و بی‌ادعا مسیر خدمت‌رسانی به جامعه را طی می‌کنند.

سرپرست شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت با اشاره به فرارسیدن روز معلم عنوان کرد: معلمین چراغ هدایت و آگاهی جامعه هستند جا دارد این روز را نیز تبریک بگویم.
شکری گفت: امروز از ۱۸ نفر از تلاشگران نمونه این شرکت با حضور ارزشمند امام جمعه محترم شهرستان، فرماندار و اعضای شورای تامین و مدیر محترم اداره کار تجلیل و قدردانی شد.

سرپرست شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت با قدردانی از حمایت‌های همه جانبه امام جمعه شهرستان، فرماندار شهرستان کهگیلویه، اعضای شورای تامین و مدیر اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان از آنان قدردانی کرد.

*کارگران، قوه محرکه صنعت*

حجت‌الاسلام والمسلمین علی وحدانی فر در این جلسه با اشاره به جایگاه ارزشمند کارگران، اظهار داشت: این عزیزان قوه محرکه صنعت هستند.
امام جمعه شهر دهدشت با اشاره به شتاب گرفتن اجرای طرح شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت گفت: این روند از زمان حضور مدیرعامل جدید این شرکت شروع شده که قابل تقدیر است.
وی با بیان اینکه کارگران را باید محور تحقق شعار سال دانست، عنوان کرد: در گفتمان انقلاب اسلامی کارگر عنصر ارزشمند جامعه و دارای قداست است.

*امنیت شغلی کارگران باید تامین شود*

سید عبدالعزیز موسوی فرماندار شهرستان کهگیلویه با قدردانی از حرکت شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت و تشکر از فعالیت‌های مهندس محمد شکری بیان داشت: حضور تمامی اعضای شورای تامین در این جلسه نشانه قدر و ارزش کارگران در جامعه اسلامی دارد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: کارگران باید از لحاظ معیشت و تأمین مخارج زندگی خود حمایت و امنیت شغلی آن‌ها فراهم شود.

موسوی گفت: خدمات‌رسانی به کارگران مربوط به هفته‌ای خاص نبوده و همه ما موظفیم در راستای حمایت از این قشر جامعه از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

فرماندار شهرستان کهگیلویه خاطر نشان کرد: هفته کارگر فرصت مغتنمی برای بزرگداشت مقام زحمتکشان عرصه کار و تولید است.

در پایان این مراسم از ۱۸ نفر از تلاشگران نمونه شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت تقدیر و قدردانی شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=26753

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی