تاریخ : جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024

اخبار داغ

نحوه دریافت مالیات از حساب‌های بانکی افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس کاهش نرخ رشد نقدینگی در پایان سال ۱۴۰۲ هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید آمادگی کامل بانک سپه برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» انتخاب «کالانو» و «باجت» بانک تجارت به‌عنوان نوآوری برتر ایرانی اعلام نرخ حق‌الوکاله بانک پارسیان در سال 1403 انعقاد تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون و موسسه آرمان مهر رضوی تامین مالی واحدهای مسکونی نیروهای مسلح به سرعت انجام می‌شود فروش «اوراق ودیعه بانک مرکزی» یک ماهه با نرخ 27.5درصد در بانک پاسارگاد افتخار آفرینی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی در هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی تلاش داریم «سمات» را به مزیت مهم بخش تعاون تبدیل کنیم اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در تعطیلات نوروز سال 1403 اخذ کارمزد ارسال پیامک بانکی از مشتریان نرخ حق الوکاله موسسه اعتباری ملل در سال 1403 فعالیت شعب کشیک بانک توسعه تعاون در روزهای دوم و چهارم نوروز خدمات جدید سامانه متابانک اعطای تندیس پرچم‌دار اقتصاد به سرآمدان اقتصادی کشور انتشار اولین اوراق صکوک نوآوری، گام بلند بانک پارسیان در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان عملکرد موفق بانک توسعه تعاون در سال سخت شبکه بانکی سومین پویش همدلانه «سفره مهربانی» برگزار می‌شود

2

بروزرسانی کاربردی و جدید واتساپ

  • کد خبر : 26819
  • 17 اردیبهشت 1402 - 16:15
بروزرسانی کاربردی و جدید واتساپ
واتس‌اپ درحال کار روی قابلیتی است که به شما اجازه می‌دهد بدون نیاز به اینترنت، سابقه چت‌های خود را به سایر دستگاه‌ها ببرید.

به گزارش سرویس فناوری افق سرمایه، واتس‌اپ در چند وقت اخیر به‌صورت پیوسته درحال افزودن قابلیت‌های جدید به اپلیکیشن خود است. در جدیدترین گزارش به‌نظر می‌رسد که این شرکت روی قابلیتی برای انتقال چت‌ها به‌طور محلی بین دستگاه‌های مختلف کار می‌کند. بنابراین برای جابه‌جایی تاریخچه گفت‌وگوها دیگر نیازی به استفاده از فضای ابری ندارید.

وب‌سایت WABetaInfo، واتس‌اپ مشغول کار روی قابلیتی است که به شما اجازه می‌دهد بتوانید به‌صورت آفلاین سابقه چت‌های خود را از یک دستگاه به دستگاهی دیگر منتقل کنید. با کمک این ویژگی که ظاهراً در دسترس بعضی از کاربران نسخه بتا قرار گرفته است، همچنان امکان استفاده از گوگل درایو وجود دارد، اما این روش دیگر تنها روش جابه‌جایی چت‌ها نخواهد بود.

این قابلیت فعلاً فقط در بتای اندروید واتس‌اپ ۲.۲۳.۹.۱۹ دیده شده است، اما به‌احتمال‌زیاد برای نسخه iOS این پیام‌رسان هم در دسترس قرار می‌گیرد تا وابستگی به آی‌کلاد را برطرف کند. بااین‌حال، عرضه این ویژگی حتی در نسخه بتا صرفاً محدود به برخی از کاربران بوده است و همه به آن دسترسی ندارند.

انتقال محلی چت‌ها در واتس‌اپ در راه است

اگر این ویژگی در واتس‌اپ بتای شما در دسترس قرار گرفته باشد، می‌توانید با رفتن به بخش Settings > Chats گزینه Chat Transfer را انتخاب کنید. حالا یک کد QR به شما نشان داده می‌شود که باید آن را با دستگاه دوم خود اسکن کنید تا چت‌ها انتقال یابند. این فرایند احتمالاً از طریق Wi-Fi Direct رخ می‌دهد، اما این موضوع هنوز قابل تأیید نیست.

با کمک این ویژگی دیگر لازم نیست نگران سرعت اینترنت یا شرایط دسترسی به سرویس‌های ابری باشید، چون گاهی اوقات سرعت بکاپ‌گرفتن در این سرویس‌ها می‌تواند تا سطح آزاردهنده‌ای پایین بیاید. درنتیجه، این ویژگی به‌خصوص برای کسانی که دستگاه‌های خود را به‌سرعت تعویض می‌کنند، بسیار کاربردی خواهد بود.

فعلاً نمی‌دانیم که این قابلیت چه زمانی ممکن است در نسخه پایدار واتس‌اپ در دسترس عموم کاربران قرار بگیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=26819

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی