تاریخ : پنج شنبه, 30 فروردین , 1403 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024

اخبار داغ

ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳ تغییر سقف تراکنش‌های بانکی مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402 حداکثر تراکنش خرید از هر کارت حقیقی به 2 میلیارد ریال افزایش یافت رشد ذخایر خارجی بانک مرکزی پس از 8 ماه 6 دستگاه گوشی جایزه سور اردیبهشت سامانیوم پیش‌بینی اساسی رییس کل بانک مرکزی از آینده اقتصاد برنامه‌های بانک مرکزی برای سال 1403 اعلام زمان حذف چک کاغذی گزارشی جامع از عملکرد تسهیلاتی بانک تجارت در سال «مهار تورم و رشد تولید» آغاز زندگی مشترک 95 هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک تجارت افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس فروش 472 رقبه ملک به ارزش بیش از 110 هزار میلیارد ریال توسط بانک سپه در سال 1402 پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزند آوری

3

تغییر نگرش مهم ترین دستاورد جلسه هم اندیشی با راهبران فروش

  • کد خبر : 26837
  • 17 اردیبهشت 1402 - 18:01
تغییر نگرش مهم ترین دستاورد جلسه هم اندیشی با راهبران فروش
سرپرست مدیریت امور شعب، نمایندگان و کارگزاران تغییر نگرش راهبران فروش شرکت بیمه رازی را مهم ترین دستاورد جلسه هم اندیشی ستاد و راهبران فروش دانست.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه، پنج شنبه گذشته همزمان با 14 اردیبهشت اولین جلسه هم اندیشی راهبران فروش شعب بیمه رازی با حضور حسین پایندانی- سرپرست مدیریت امور شعب، نمایندگان و کارگزاران، همکاران این مدیریت و راهبران فروش شعب قزوین، چالوس، قم، کرج، مرکزی، کاشان، بابل، شاهرود، سمنان، کاشانی و آپادانا برگزار شد.

این جلسه که به بررسی عملکرد شعب در سال 1401 و بررسی برنامه عملیاتی شعب برای دستیابی به اهداف تعیین شده طراحی و اجرایی شد، اهدافی همچون اجرای هرچه بهتر پنج چرخش استراتژیک بیمه رازی، خط مشی تعیین شده مدیریت عامل در سال 1402 و برنامه‌های عملیاتی معاونت بازاریابی و امور شعب را دنیال می‌کرد.

در رابطه با برگزاری و بررسی دستاوردهای این جلسه، میزگردی با حضور حسین پایندانی- سرپرست مدیریت امور شعب، حسین شعبانی‌پور- رئیس اداره نظارت بر امور شعب، نمایندگان و کارگزاران، داود دولتخواه- رئیس اداره راهبری امور شعب، نمایندگان وکارگزاران، محمدسجاد دینی- سرپرست اداره ارتباط با مشتریان و محمد بنی اسد- سرپرست اداره پشتیبانی شبکه فروش به همت روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی برگزار شد.

در این رابطه حسین پایندانی معتقد است دستاوردهای مناسبی از جلسه هم اندیشی با راهبران فروش به دست آمد که از آن‌ها می‌توان به تغییر نگرش راهبران فروش به وظایف و عملکرد آن‌ها اشاره کرد.

در ادامه همکاران بیمه رازی حاضر در این میزگرد به سوالات چنین پاسخ دادند …

راهبر فروش در بیمه رازی کیست و چه وظیفه‌ای دارد؟

حسین پایندانی- سرپرست مدیریت امور شعب، نمایندگان و کارگزاران: راهبر فروش، زبان شبکه فروش و صف و زبان مشترک صف و ستاد است.

حسین شعبانی‌پور- رئیس اداره نظارت بر امور شعب، نمایندگان و کارگزاران : راهبر فروش تمام امور نمایندگان و شبکه فروش را برعهده دارد و دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد را به نمایندگان منتقل می‌کند و می‌توان مدعی شد که بیشتر در سمت نمایندگان و شبکه فروش است و نمی‌توان آن را به عنوان یک رابط قلمداد کرد.

داود دولتخواه- رئیس اداره راهبری امور شعب، نمایندگان وکارگزاران: اجرای دستورالعمل، پیگیری موضوعات و انتقال مشکلات از طریق راهبر فروش پیگیری می‌شود. تمام فعالیت‌ها و وظایف مدیریت امور شعب و نمایندگان در سطح شعبه بر عهده راهبر فروش است.

محمدسجاد دینی- سرپرست اداره ارتباط با مشتریان: راهبر فروش، بازوی اجرایی مدیریت امور شعب و نمایندگان در سطح شعبه است.

پایندانی: رفع دغدغه‌های فروش در سطح شعبه و استان برعهده راهبر فروش است و باید این دغدغه‌ها را شناسایی و بعد از اعلام به ستاد به دنبال رفع این دغدغه‌ها و پیگیری انتظارات از ستاد است.

راهبر فروش باید ارتباط بسیار خاصی با شبکه فروش خود داشته باشد.

در شرکت بیمه رازی و صنعت بیمه چه خلعی احساس شد که جلسه هم اندیشی و بررسی مسیر پیش‌روی شعب با حضور راهبران فروش برگزار شد؟

پایندانی: تا به امروز راهبران فروش دارای وزن خاصی نبودند و برای اولین بار از مسیری به غیر از مسیر مدیران استانی و شعب، گزارش و عملکرد شعب و نمایندگان دریافت و بررسی شد که مهمترین دستاورد آن مشخص شدن نقاط ضعف و قوت بود و در کنار آن راهبران فروش و مدیران شعب، به شناخت مناسبی نسبت به جایگاه راهبران فروش رسیدند.

دولتخواه: در ماه‌های گذشته حس کمرنگ شدن وظایف راهبران فروش در سطح استان بسیار پررنگ شد و با برگزاری این جلسات، حس جدیدی به راهبران فروش منتقل و با خواسته‌های ستاد آشناتر شدند.

محمد بنی اسد- سرپرست اداره پشتیبانی شبکه فروش: راهبر شبکه فروش جایگاه بسیار مهمی دارد که این موضوع را می‌توان در تعیین معاون راهبری فروش در شعب بزرگ بیمه رازی دید.

شعبانی‌پور: پنج اصل در مدیریت مبنی بر سازماندهی، تخصصی سازی، برنامه ریزی، هدایت و راهبری وجود دارد که راهبران فروش باید با این پنج اصل آشنا باشند تا بتوانند شبکه فروش را برای دستیابی به اهداف تعیین شده شرکت راهبری کنند، از این رو جلسات با راهبران فروش با رعایت این پنج اصل از سوی راهبران فروش طراحی و اجرایی شد.

پایندانی: با توجه به برنامه ریزی شرکت در سال 1402، توسعه شبکه فروش دارای جایگاه بسیار خاصی است که این مهم از طریق راهبران فروش پیگیری خواهد شد.

آیا جلسه هفته گذشته دارای دستاورد بود؟

پایندانی: مهمترین دستاورد این جلسه تغییر نگرش راهبران فروش بود و این افراد در آینده توانایی تصمیم گیری و تصمیم سازی در شعبه خود را خواهند داشت.

دینی: راهبران شعب در این جلسه با نقاط قوت و ضعف خود و دیگر شعبه‌ها آشنا شدند، آموزش رقابت و تحلیل شرایط خود با دیگر شعب را آموختند.

دولتخواه: افزایش سطح ارتباط راهبران شعب با یکدیگر عامل رشد شعب خواهد شد، زیرا مسیر صحیح هر شعبه در رابطه با دستیابی به اهداف تسری داده خواهد شد.

پایندانی: ارتباط مستقیم با تیم راهبری کار ارزشمندی است و این موضوع انتقال پیام از ستاد به تمام ارکان شعب را ارتقا می‌بخشد.

دینی: در این جلسه سطح انتقال پیام از ستاد به ارکان مختلف شعبه بررسی و رصد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=26837

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی