تاریخ : شنبه, 1 اردیبهشت , 1403 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024

اخبار داغ

ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳ تغییر سقف تراکنش‌های بانکی مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402 حداکثر تراکنش خرید از هر کارت حقیقی به 2 میلیارد ریال افزایش یافت رشد ذخایر خارجی بانک مرکزی پس از 8 ماه 6 دستگاه گوشی جایزه سور اردیبهشت سامانیوم پیش‌بینی اساسی رییس کل بانک مرکزی از آینده اقتصاد برنامه‌های بانک مرکزی برای سال 1403 اعلام زمان حذف چک کاغذی گزارشی جامع از عملکرد تسهیلاتی بانک تجارت در سال «مهار تورم و رشد تولید» آغاز زندگی مشترک 95 هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک تجارت افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس فروش 472 رقبه ملک به ارزش بیش از 110 هزار میلیارد ریال توسط بانک سپه در سال 1402 پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزند آوری

5

سرمایه‌گذاری دو برابری شستا برای دسترسی به تکنولوژی‌های جدید

  • کد خبر : 26962
  • 20 اردیبهشت 1402 - 14:47
سرمایه‌گذاری دو برابری شستا برای دسترسی به تکنولوژی‌های جدید
مدیرعامل شستا گفت: یکی از راهبردهای ما در شستا افزایش بهره‌وری است. ما همواره درمجموعه‌ها می‌توانیم از محل افزایش بهره‌وری، رشد تولید داشته باشیم و این موضوع را به طور جدی در دستور کار قرار داده‌ایم.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه، ابراهیم بازیان، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در حاشیه بازدید از نمایشگاه ایران اکسپو 2023 با بیان اینکه چرخه تولید باید همواره مورد توجه اقتصاد کشور قرار گیرد، گفت: حدود ۸۰ درصد فعالیت شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) برپایه تولید استوار است.

وی ادامه داد: در کارخانجات ۹گانه اصلی هلدینگ شستا هدفگذاری ما بر این بوده که حجم تولید را به ظرفیت اسمی برسانیم.

بازیان با بیان اینکه باید در مجموعه شستا توجه جدی به تکنولوژی تولید جریان داشته باشد، افزود: برهمین اساس یکی از راهبردهای جدی شستا را به نوسازی، بهسازی و توسعه خطوط تولید اختصاص داده‌ایم. این کار البته نیاز به سرمایه گذاری دارد.

سرمایه‌گذاری دو برابری شستا برای دسترسی به تکنولوژی‌های جدید

مدیرعامل شستا ادامه داد: برای این موضوع در چشم انداز و راهبرد پنج ساله شستا به میزان مارکت کف شستا در بازار برنامه ریزی کرده‌ایم. برای این مهم تامین مالی را در دستور کار قرار داده‌ایم و در بودجه سال جاری نسبت به سال قبل تامین مالی دو برابری خواهیم داشت.این تامین مالی از محل افزایش سرمایه در شرکت‌های سهامی، تسهیلات بانکی، استفاده از ظرفیت‌های بازار سرمایه و اصلاح و بهینه کردن پرتفوی موجود در سبد سرمایه‌گذاری شستا صورت می‌گیرد.

وی گفت: واحدهای موجود شستا نیاز به ریکاوری از جنس ایجاد واحدهای مکمل، توسعه واحدها و سرمایه گذاری‌های مبتنی بر دانش روز دارند و در این راستا دستیابی به تولیدات دانش‌بنیان باید مورد توجه باشد.

بازیان ادامه داد: یکی از راهبردهای ما در شستا افزایش بهره‌وری است. ما همواره درمجموعه‌ها می‌توانیم از محل افزایش بهره‌وری، رشد تولید داشته باشیم و این موضوع را به طور جدی در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی افزود: برای رسیدن به ظرفیت اسمی خطوط تولید شستا، توسعه خطوط به صورت حداقل ۱۰ درصدی در دستور کار قرار گرفته و برای افزایش تولید و سرمایه گذاری جدید برنامه‌ریزی شده است.

برنامه‌ریزی برای افزایش دو برابری صادرات

مدیرعامل شستا با بیان اینکه بسیاری از کارخانجات شستا به بیشترین سهم تولید از بدو تاسیس دست یافته‌اند، گفت: این موضوع در سایر مجموعه‌ها نیز با حمایت و توجه و سرمایه گذاری امکان‌پذیراست.

بازیان افزود: عمده محصولات تولیدی شستا از جنس صادراتی است و با ارزش آفرینی ناشی از توسعه صادراتی، بنگاه امکان توسعه، برنامه ریزی کیفیت و رشد بهره وری پیدا می‌کند. براین اساس صادرات در بنگاه‌های شستا در دستور کار است و بنا است ظرف مدت دو سال ظرفیت این حوزه به دو برابر برسد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=26962

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی