تاریخ : شنبه, 1 اردیبهشت , 1403 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024

اخبار داغ

ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳ تغییر سقف تراکنش‌های بانکی مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402 حداکثر تراکنش خرید از هر کارت حقیقی به 2 میلیارد ریال افزایش یافت رشد ذخایر خارجی بانک مرکزی پس از 8 ماه 6 دستگاه گوشی جایزه سور اردیبهشت سامانیوم پیش‌بینی اساسی رییس کل بانک مرکزی از آینده اقتصاد برنامه‌های بانک مرکزی برای سال 1403 اعلام زمان حذف چک کاغذی گزارشی جامع از عملکرد تسهیلاتی بانک تجارت در سال «مهار تورم و رشد تولید» آغاز زندگی مشترک 95 هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک تجارت افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس فروش 472 رقبه ملک به ارزش بیش از 110 هزار میلیارد ریال توسط بانک سپه در سال 1402 پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزند آوری

6

ایرانسل «تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان» را دریافت کرد

  • کد خبر : 26991
  • 20 اردیبهشت 1402 - 19:11
ایرانسل «تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان» را دریافت کرد
ایرانسل به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه، «گواهینامه و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان» را از سازمان ملی حمایت حقوق مصرف‌کنندگان دریافت کرد. این، هشتمین سال متوالی است که ایرانسل تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت می‌کند.

به گزارش سرویس فناوری افق سرمایه، چهارشنبه بیستم اردیبهشت‌ماه، در بیست و بیست‌و‌یکمین دوره مراسم اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به شرکت‌های برتر که با حضور دکتر حسین فرهیدزاده معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، حسین زاده‌قشمی مدیرکل روابط‌عمومی و تشکل‌های سازمان حمایت مصرف‌کنندگان، دکتر اکبر تقوی شوازی معاون بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و محمدرضا زین‌الدینی نماینده وزیر و رئیس مرکز سرمایه انسانی و سازمانی وزارت صمت در وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، «بیستمین گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به شرکت‌های برتر» توسط «سازمان ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان» به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و نخستین ارائه‌دهنده خدمات نسل پنجم در ایران، اهدا شد و مهندس محمدعلی مقدم، معاون ارتباط با مشتریان ایرانسل به نمایندگی، آن را دریافت کرد.

معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، به اهمیت رضایت و حمایت از مشتری برای ادامه حیات کسب و کار اشاره کرد و گفت: این جایزه، بهترین جایزه حوزه صمت است، زیرا از جانب مصرف‌کنندگان است.

فرهیدزاده ضمن تبریک به شرکت‌های برگزیده در این مراسم، افزود: شرکت‌های برگزیده برای انتقال تجربه و دانش به دیگر شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی، اقدام کنند و تجربیات‌شان در حوزه خدمات مشتری، فروش، نظام‌های مدیریتی و … را در اختیار دیگر شرکت‌ها قرار دهند.

این مراسم توسط سازمان و انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در راستای برنامه ششم توسعه مبنی بر تدوین و اجرای سند جامع و نقشه راه تحول نظام استانداردسازی کشور و توانمندسازی اقتصاد مقاومتی و حمایت از جهش تولید و تجلیل از رهبران مشتری‌مداری که در حوزه رضایتمندی مشتری و حمایت از حقوق مصرف‌کننده گامی مؤثر برداشته‌اند، برگزار شد.

از جمله اهداف برگزاری این مراسم، می‌توان به بررسی انعکاس صدای مشتری در تأمین نیازهای تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان، تقویت استراتژی سازمان‌ها به منظور برآورده کردن نیازهای مشتری در دوران کرونا و پساکرونا، اشاعه فرهنگ شاخص رضایتمندی مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی ملی و بین‌المللی، نقش مشتری‌مداری و شیوه‌های نوین رهبری بازار در جهش تولید، تقویت استراتژی‌های سازمان‌ها به منظور برآورده کردن نیازهای مشتریان، برگزاری پنل‌های آموزشی و تخصصی مدیریت و آشنایی با تکنیک‌های جهانی تعامل با مشتریان اشاره کرد.

ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری و حمایت از مصرف‌کنندگان، پیش از این و در هفت سال متوالی، موفق به دریافت تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شده بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=26991

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی