تاریخ : شنبه, 1 اردیبهشت , 1403 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024

اخبار داغ

ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳ تغییر سقف تراکنش‌های بانکی مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402 حداکثر تراکنش خرید از هر کارت حقیقی به 2 میلیارد ریال افزایش یافت رشد ذخایر خارجی بانک مرکزی پس از 8 ماه 6 دستگاه گوشی جایزه سور اردیبهشت سامانیوم پیش‌بینی اساسی رییس کل بانک مرکزی از آینده اقتصاد برنامه‌های بانک مرکزی برای سال 1403 اعلام زمان حذف چک کاغذی گزارشی جامع از عملکرد تسهیلاتی بانک تجارت در سال «مهار تورم و رشد تولید» آغاز زندگی مشترک 95 هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک تجارت افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس فروش 472 رقبه ملک به ارزش بیش از 110 هزار میلیارد ریال توسط بانک سپه در سال 1402 پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزند آوری

3

حضور مدیرعامل بیمه دی در اولین کنفرانس ملی بازاریابی بیمه

  • کد خبر : 27018
  • 21 اردیبهشت 1402 - 13:19
حضور مدیرعامل بیمه دی در اولین کنفرانس ملی بازاریابی بیمه
اولین کنفرانس ملی بازاریابی بیمه به کوشش انجمن بازاریابی ایران و با ایراد سخنرانی مدیرعامل بیمه دی در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه، اولین کنفرانس ملی بازاریابی بیمه با رویکرد جذب و نگهداری شبکه‌ی فروش در تاریخ ۱۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ و با حضور دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران، مدیران عامل و مدیران شرکت‌های بیمه‌ای و نیز جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های کشور در شهر مشهد برگزار شد. در این همایش، جناب آقای مهندس موهبتی مدیرعامل شرکت بیمه دی، به عنوان یکی از سخنرانان اصلی، ضمن اشاره به گزارش‌های مطالعاتی داخلی و بین‌المللی، به چالش‌ها و فرصت‌های جذب و نگاهداشت شبکه‌ی فروش پرداخته و لزوم توجه بیشتر به ایشان را، از جمله شروط رشد و بهینه‌سازی صنعت بیمه برشمرد.

مدیرعامل بیمه دی، از نمایندگی‌ها به عنوان اولین ورودی به شرکت‌های بیمه‌ای یاد نموده و خاطر نشان کرد، شبکه‌ فروش نقش مهمی در قضاوت عمومی نسبت به برندهای بیمه داشته و می‌توانند در تجربه‌ی خوشایند مشتری و ایجاد خاطره‌ای ماندگار در اذهان مشتریان، سهم به سزایی داشته باشند. وی همچنین با بیان برخی چالش‌ها در این زمینه، به جذب نمایندگان غیرمتخصص اشاره کرده و گفت؛ در فرآیند جذب، گاهی افرادی مورد توجه قرار می‌گیرند که با وجود تحصیلات دانشگاهی، از آموزش کافی بهره‌مند نبوده و دانش و مهارت لازم را ندارند. از این رو به نظر می‌رسد شرکت‌های بیمه‌ای می‌بایست نسبت به امر آموزش، توجه بیشتری مبذول دارند.

مهندس موهبتی با تأکید بر نقش حمایتی شرکت‌های بیمه از نمایندگان اظهار داشت؛ شعب نمی‌بایست به عنوان رقیبی برای نمایندگان به حساب آیند، بلکه بهتر است با ایفای نقش تسهیل‌گر، حامی ایشان باشند و با تخصیص بسته‌های حمایتی انگیزه‌ی شبکه‌ی فروش را حفظ و تقویت نمایند. وی با بیان این که؛ جهان امروز هرچه بیشتر و سریع‌تر به سوی دیجیتالی شدن در حرکت است، گفت؛ عرصه‌ی کسب و کار دیجیتال نـَه تنها در رقابت با نمایندگان قرار ندارد، بلکه با بسترسازی لازم از سوی شرکت‌های بیمه و بهره‌مندی از قابلیت‌های آن، می‌تواند کمک شایانی به توسعه‌ی فعالیت‌های شبکه‌ی فروش نماید.

مدیرعامل بیمه دی، نقش بیمه مرکزی ج.ا.ا و سندیکای بیمه‌گران را در احقاق حقوق نمایندگان، حائز اهمیت توصیف نموده و بیان داشت؛ این دو نهاد، توان و قابلیت آن را دارند تا به عنوان چتر حمایتی از شبکه‌ی فروش، وارد صحنه شده و موجب دلگرمی آن‌ها باشند. مهندس موهبتی در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد؛ اعطاء اختیارات بیشتر به نمایندگان و حمایت شرکت‌ها و شعب از ایشان، موجب رشد و تحول صنعت بیمه و پدیداری افق‌های تازه در این صنعت باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=27018

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی