تاریخ : پنج شنبه, 9 فروردین , 1403 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

اخبار داغ

نحوه دریافت مالیات از حساب‌های بانکی افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس کاهش نرخ رشد نقدینگی در پایان سال ۱۴۰۲ هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید آمادگی کامل بانک سپه برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» انتخاب «کالانو» و «باجت» بانک تجارت به‌عنوان نوآوری برتر ایرانی اعلام نرخ حق‌الوکاله بانک پارسیان در سال 1403 انعقاد تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون و موسسه آرمان مهر رضوی تامین مالی واحدهای مسکونی نیروهای مسلح به سرعت انجام می‌شود فروش «اوراق ودیعه بانک مرکزی» یک ماهه با نرخ 27.5درصد در بانک پاسارگاد افتخار آفرینی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی در هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی تلاش داریم «سمات» را به مزیت مهم بخش تعاون تبدیل کنیم اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در تعطیلات نوروز سال 1403 اخذ کارمزد ارسال پیامک بانکی از مشتریان نرخ حق الوکاله موسسه اعتباری ملل در سال 1403 فعالیت شعب کشیک بانک توسعه تعاون در روزهای دوم و چهارم نوروز خدمات جدید سامانه متابانک اعطای تندیس پرچم‌دار اقتصاد به سرآمدان اقتصادی کشور انتشار اولین اوراق صکوک نوآوری، گام بلند بانک پارسیان در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان عملکرد موفق بانک توسعه تعاون در سال سخت شبکه بانکی سومین پویش همدلانه «سفره مهربانی» برگزار می‌شود

1

«چکنو» و «سوپر مارکت مالی» در خدمت صنعت پخش

  • کد خبر : 27020
  • 21 اردیبهشت 1402 - 14:44
«چکنو» و «سوپر مارکت مالی» در خدمت صنعت پخش
قابلیت‌ها و ظرفیت‌های «چکنو» و شرکت‌های ابزاری بانک صادرات ایران در نشست تخصصی پنجمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی صنعت پخش تشریح شد.

به گزارش سرویس بانک افق سرمایه، معاون شعب بانک در این نشست که در سالن ملاصدرا مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش برای فعالان این صنعت تشریح شد، بر آمادگی بانک برای توسعه همکاری و کمک به رفع دغدغه‌ها و نیازهای بانکی و مالی این صنعت، تاکید کرد.

مهدی اقبالی‌راد گفت: بانک صادرات ایران با ۷۲ سال خدمت در عرصه بانکداری، امروز در کنار صنعت پخش قرار گرفته تا از طریق دو فرایند ارائه خدمات و تأمین مالی و اعتبار، به این بخش از اقتصاد کشور کمک کند.

اقبالی‌راد با بیان اینکه نسل چهارم بانکداری جایگاه خود را در اقتصاد کشور با عرضه محصولات نوین در حوزه فناوری اطلاعات باز خواهد کرد، افزود: امروز همت بانک‌ها این است که بسترهای خدماتی خود را بر اساس نیازهای مشتریان فراهم و تدبیر کنند. از این رو بانک صادرات ایران در این نمایشگاه با تدارک بسته‌ای از انواع خدمات توسط شرکت‌های ابزاری و دانش‌بنیان به دنبال شناسایی و رفع نیازها و پاسخ‌گویی به خواسته‌های صنعت پخش است.

معاون شعب بانک صادرات ایران، شخصی‌سازی خدمات، تامین اعتبار و پوشش ریسک‌های این صنعت را از جمله برنامه‌های محوری بانک عنوان کرد و با اشاره به استقبال از محصول چکنو توسط مشتریان بانک، از رونمایی از یک محصول جدید چک در آینده نزدیک خبر داد.

در این نشست که رؤسای ادارات کل بخش‌های مختلف معاونت بانکداری جامع و مدیران عامل و کارشناسان شرکت پرداخت الکترونیک سپهر، بیمه سرمد، کارگزاری، صرافی سپهر، عضو هیئت‌مدیره انجمن ملی صنعت پخش و مدیران شرکت‌های برتر صنعت پخش حضور داشتند، مزیت‌های چکنو و کارکردهای آن برای فعالان صنعت پخش به صورت دقیق و کارشناسی تشریح شد و صدور بیش از ۱۵۷ هزار برگ چکنو و کارسازی بیش از ۳۰ هزار برگ آن طی ماه‌های اخیر، به عنوان نشانه‌ای از استقبال مطلوب مشتریان ارزیابی شد.

در این نشست همچنین حمزه آقابابایی، مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سپهر نیز با تشریح ظرفیت‌های این شرکت در بازار پرداخت کشور از ارایه سه ابزار جدید پرداخت بر اساس نیازهای صنعت پخش خبر داد.

وی نیازسنجی و امکان‌سنجی پتانسیل‌هایی فروش در بازار هدف، مکان‌یابی، امتیازدهی، طبقه‌بندی مشتریان، انجام امور حسابداری، انبارداری، اعتبارسنجی مشتریان و امکان تسویه حساب به صورت اقساطی و همچنین نصب نرم‌افزارهای ویژه مشتریان را از جمله ظرفیت‌های این شرکت برای صنعت پخش عنوان کرد.

در این نشست همچنین توانمندی‌های شرکت بیمه سرمد برای ارائه خدمات ویژه به صنعت پخش توسط علیرضا آموزگار، کارشناس این شرکت ارایه شد.

وی خدمات بیمه در حوزه‌های آتش‌سوزی ساختمان و ابنیه، انبارها، باربری، مسئولیت کارفرما و سایر بخش‌های بیمه را مورد توجه قرار داد و ‌ارایه مشاوره در خصوص کیفیت بیمه‌نامه‌ها را از جمله خدمات این شرکت به شرکت‌های پخش عنوان کرد و افزود: بررسی و تحلیل بیمه‌نامه‌ها و ریسک‌های موجود در صنعت پخش از اهمیت ویژه‌ای در پوشش ریسک آنها دارد و از این رو یکی از خدمات ویژه بیمه سرمد با کارشناسان معتبر، از جمله خدمات به این بخش است.

وی صدور بیمه‌نامه‌های حمل‌ونقل داخلی و به همراه مسئولیت مدنی رانندگان و بیمه‌نامه‌های صادراتی بر اساس کلاژهای بین‌المللی A.B.C و همچنین مقررات بین‌المللی تجاری را از دیگر ظرفیت‌های این شرکت عنوان کرد و از تخفیف ۵۰‌درصدی برای عرضه انواع خدمات بیمه‌ای به شرکت‌هایی که از طریق چکنو در بانک صادرات ایران، فعالیت بانکی خود را انجام می‌دهند، خبر داد.

سیدهادی ابطحی، مدیرعامل کارگزاری بانک صادرات ایران نیز با تاکید بر اینکه تمامی فعالیت‌های شبکه کارگزاری و‌ خدمات بازار سرمایه در بورس و فرابورس توسط کارگزاری بانک صادرات ایران انجام می‌شود، از آمادگی برای ارائه خدمات مختلف به شرکت‌های صنعت پخش در قالب یک بسته خدماتی خبر داد و بازگردانی سهام متعلق به شرکت‌های پخش و اعتباردهی به این شرکت‌ها برای بازگردانی سهام را از جمله دیگر خدمات این شرکت عنوان کرد.

وی اعتبارسنجی رفتاری را بخش دیگری از خدمات تامین مالی این شرکت عنوان کرد.

در این نشست همچنین محمدرضا مرادی، عضو هیئت‌مدیره انجمن ملی صنعت پخش و مدیرعامل داروپخش نیز با اظهار رضایت از برگزاری پرشور پنل تخصصی چکنو توسط بانک صادرات ایران، استقبال گسترده از نشست‌های تخصصی در صنعت پخش را نقطه عطفی در آینده صنعت پخش عنوان کرد.

وی وصول مطالبات را دغدغه اصلی صنعت پخش برشمرد و چکنو را فرصتی برای تسهیل مراودات در این صنعت عنوان کرد و گفت: بانک‌ها در تداوم فعالیت مناسب این صنعت می‌توانند کمک شایان توجهی کنند.

مرادی حرکت از سیستم سنتی به مدل‌های نوین کسب و کار در این صنعت را مهمترین نقشه راه آن دانست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=27020

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی