تاریخ : پنج شنبه, 9 فروردین , 1403 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

اخبار داغ

نحوه دریافت مالیات از حساب‌های بانکی افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس کاهش نرخ رشد نقدینگی در پایان سال ۱۴۰۲ هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید آمادگی کامل بانک سپه برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» انتخاب «کالانو» و «باجت» بانک تجارت به‌عنوان نوآوری برتر ایرانی اعلام نرخ حق‌الوکاله بانک پارسیان در سال 1403 انعقاد تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون و موسسه آرمان مهر رضوی تامین مالی واحدهای مسکونی نیروهای مسلح به سرعت انجام می‌شود فروش «اوراق ودیعه بانک مرکزی» یک ماهه با نرخ 27.5درصد در بانک پاسارگاد افتخار آفرینی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی در هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی تلاش داریم «سمات» را به مزیت مهم بخش تعاون تبدیل کنیم اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در تعطیلات نوروز سال 1403 اخذ کارمزد ارسال پیامک بانکی از مشتریان نرخ حق الوکاله موسسه اعتباری ملل در سال 1403 فعالیت شعب کشیک بانک توسعه تعاون در روزهای دوم و چهارم نوروز خدمات جدید سامانه متابانک اعطای تندیس پرچم‌دار اقتصاد به سرآمدان اقتصادی کشور انتشار اولین اوراق صکوک نوآوری، گام بلند بانک پارسیان در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان عملکرد موفق بانک توسعه تعاون در سال سخت شبکه بانکی سومین پویش همدلانه «سفره مهربانی» برگزار می‌شود

6

تعریف انواع دزدگیر منزل

  • کد خبر : 27059
  • 23 اردیبهشت 1402 - 17:55
تعریف انواع دزدگیر منزل
انواع دزدگیر منزل را می توان به چهار دسته کلی بی سیم، با سیم، تلفن ثابت و سیم کارتی دانست که هر کدام کارایی خاص خود را دارند.، طراحی شده است.

افق سرمایه؛ امروزه بروز مشکلاتی مانند سرقت از منازل افزایش بسیار زیادی داشته است. به همین دلیل بسیاری از افراد در هنگام خارج شدن از منزل یا مسافرت رفتن نسبت به سرقت منزل دچار استرس و نگرانی خواهند شد. بنابراین آن ها ترجیح می ‌دهند که برای بالا بردن امنیت منزل خود از انواع دزدگیر منزل استفاده نمایند. با توجه به این که امروزه انواع مختلفی از دزدگیر منزل وجود دارد شما می‌ توانید با توجه به مواردی همچون محل زندگی، انتظاراتی که دارید، میزان سرمایه و دارایی که در منزل وجود دارد، بودجه مورد نظر و همچنین میزان امنیت مورد نظرتان دزدگیر مناسب را انتخاب نمایید.

در ادامه این مطلب قصد داریم که که اطلاعات بیشتری در مورد انواع دزدگیر منزل در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم. پس با ما همراه باشید‌

تفاوت انواع دزدگیر منزل:

همان طور که گفته شد امروزه افزایش سرقت باعث شده تا افراد به دنبال افزایش امنیت منازل خود باشند. بنابراین آن ها برای آن که بتوانند نسبت به امنیت زندگی محل زندگی خود آسوده خاطر باشند از انواع دزدگیر منزل و سیستم حفاظتی استفاده می نمایند. جالب است بدانید که هر یک از انواع دزدگیر منزل یا همان سیستم امنیتی دارای قابلیت و کاربردهای مختلفی است.

اگر بخواهیم یک تعریف ساده در مورد دزدگیر منزل داشته باشیم می توانیم آن را نوعی سیستم امنیتی و حفاظتی بدانیم که با ورود سارقین یا افراد غیرمجاز به منزل شروع به فعالیت می‌ کند. یعنی با استفاده از روش های متفاوتی شما را آگاه خواهد کرد. اما به طور کلی می توان دزدگیر را در دو نوع کلی از نظر آلارم و طراحی تقسیم بندی کرد. در زیر هر کدام از آن ها را به صورت جداگانه توضیح داده ایم.

انواع دزدگیر منزل

انواع دزدگیر منزل از نظر آلارم:

ایجاد صدای آژیر:

بعضی از انواع دزدگیر منزل فقط صدای آژیر ایجاد کرده و آلارم می دهند. این نوع از دزدگیر ها به هیچ کسی یا حتی هیچ جایی متصل نیستند. در واقع هیچ تماسی با شما یا پلیس برقرار نمی شود و تنها صدای آژیر پخش می گردد.

تلفن کننده:

اما مدل بعدی انواع دزدگیر منزل را می‌ توان نوع تلفن کننده دانست. این نوع از سیستم حفاظتی به صورت اتوماتیک در زمان ایجاد آلارم با توجه به شماره ای که در حافظه دارد با شما یا حتی خانواده تان تماس می گیرد.

دزدگیر تلفن کننده

سیستم حفاظتی هوشمند:

نوع بعدی سیستم حفاظتی را می توان از نوع سیستم های هوشمند دانست. این سیستم ها در زمان بروز خطر به صورت کاملا هوشمند و با استفاده از اپلیکیشن های خاصی در تبلت یا تلفن با شما یا دیگر اعضای خانواده تماس خواهند گرفت.

قرارداد نظارت:

پیشرفته ترین انواع دزدگیر منزل را می توان مربوط به قراردادهای نظارت دانست. یعنی این که فرد به صورت سالانه یا ماهانه با یک شرکت امنیتی و حفاظتی قرارداد بسته و مبلغی را به آن ها پرداخت می کند. این شرکت موظف است تا در زمان بروز خطر و ایجاد آلارم با پلیس تماس بگیرد یا این که خود شخصاً وارد عمل گردد.

انواع دزدگیر منزل از نظر طراحی:

دزدگیر سیم کارتی:

یکی از انواع دزدگیر منزل را می توان نوع سیم کارتی آن دانست. این مدل از دزدگیر ها در زمان بروز خطر به صورت اتوماتیک با شماره تلفن تعریف شده در آن ها تماس می گیرند. البته دقت داشته باشید که سیم کارتی بودن را می ‌توان به عنوان یکی از نقاط قوت این سیستم حفاظتی بیان کرد. در نتیجه اگر سارقین خط تلفن ثابت را نیز قطع کنند سیستم باز هم با شما تماس خواهد گرفت. زیرا این نوع از سیستم حفاظتی نیازی به خطوط تلفن ثابت ندارد و شما می توانید از یک سیم کارت برای فعال سازی آن استفاده کنید. دقت داشته باشید که سیم کارت مورد نظر باید حتماً دارای شارژ اعتباری باشد. زیرا در غیر این صورت دزدگیر قادر به تماس نخواهد بود.

یک نکته مهم که باید بدانید آن است که دستگاه تلفن کننده را باید به صورت جدا گانه خریداری نمایید. زیرا در این مدل از سیستم حفاظتی دستگاه تلفن کننده وجود ندارد. بنابراین شما می ‌توانید تلفن کننده را به صورت جداگانه خریداری کرده و آن را به سیستم صوتی متصل نمایید.

همچنین توجه کنید که در انواع دزدگیر منازل نوع سیم کارتی، دستگاه تلفن کننده به عنوان مهم ترین اجزا شناخته می شود. زیرا ممکن است در زمان بروز سرقت شما در نزدیک منزل نباشید. پس قطعاً صدای آلارم را نیز نخواهید شنید. در این زمان سیستم حفاظتی با شما تماس می گیرد پس می توانید از بروز سرقت جلوگیری کنید.

دزدگیر سیم کارتی

دزدگیر تلفن ثابت:

به طور کلی می ‌توان یکی از پرکاربردترین انواع دزدگیر منازل را دزدگیر تلفن ثابت دانست. معمولاً بیشتر افراد در هنگام خرید سیستم حفاظتی این مدل را انتخاب می نمایند. زیرا پس از نصب این دزد گیر در منزل می توانید شماره تلفن مورد نظر را بر روی حافظه آن ذخیره نمایید. این کار موجب می گردد در صورت بروز خطر و شروع آژیر دزدگیر به صورت خودکار با شما تماس بگیرد. البته دقت داشته باشید که در این نوع از سیستم حفاظتی پیامی بر روی دزدگیر تعریف می گردد. این کار باعث خواهد شد تا در صورتی که پاسخگو نباشید پیغام به صورت خودکار برای شما پخش گردد.

همچنین این نوع از سیستم حفاظتی نیز به یک دستگاه تلفن کننده متصل خواهد بود که می‌ توانند در هنگام بروز سرقت با شما تماس بگیرد یا این که پیام مورد نظر را برای شما پخش نماید. البته در صورتی که خطوط تلفن قطع شود دیگر امکان ارسال پیام یا حتی تماس گرفتن وجود نخواهد داشت.

دزدگیر بی سیم:

دزدگیر بی سیم را می توان یکی از جدیدترین انواع دزدگیر منازل دانست که نیاز به هیچ گونه سیم کشی ندارد. این دستگاه دارای نوعی سیستم مرکزی می باشد که دزدگیر با کمک سنسورهایی به این سیستم متصل می شود. در واقع این نوع از سیستم حفاظتی با استفاده از سیگنال هایی که ارسال می گردد فعالیت می کند. البته دزدگیر های بی سیم را می توان از جمله مدرن ترین و به روز ترین انواع سیستم حفاظتی دانست.

دزدگیر با سیم:

دزدگیر با سیم نیز از جمله انواع دزدگیر منازل می باشد. البته این دزدگیر بر خلاف نوع بی سیم نیاز به سیم کشی خواهند داشت. جالب است بدانید برای آن که سنسور ها به دستگاه مرکزی متصل شوند باید حتما سیم کشی انجام گردد. همچنین اولین نوع سیستم حفاظتی که برای منازل مورد استفاده قرار گرفت از نوع دزدگیر با سیم بود.

جهت خرید انواع دزدگیر منازل به سایت سیمارن سل مراجعه نمائید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=27059

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی