تاریخ : جمعه, 31 فروردین , 1403 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

اخبار داغ

ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳ تغییر سقف تراکنش‌های بانکی مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402 حداکثر تراکنش خرید از هر کارت حقیقی به 2 میلیارد ریال افزایش یافت رشد ذخایر خارجی بانک مرکزی پس از 8 ماه 6 دستگاه گوشی جایزه سور اردیبهشت سامانیوم پیش‌بینی اساسی رییس کل بانک مرکزی از آینده اقتصاد برنامه‌های بانک مرکزی برای سال 1403 اعلام زمان حذف چک کاغذی گزارشی جامع از عملکرد تسهیلاتی بانک تجارت در سال «مهار تورم و رشد تولید» آغاز زندگی مشترک 95 هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک تجارت افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس فروش 472 رقبه ملک به ارزش بیش از 110 هزار میلیارد ریال توسط بانک سپه در سال 1402 پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزند آوری

8

بررسی «چشم انداز شبکه فروش» در لایو اینستاگرام

  • کد خبر : 2708
  • 30 شهریور 1400 - 6:48
بررسی «چشم انداز شبکه فروش» در لایو اینستاگرام
مدیرعامل بیمه تعاون در ساعت 19 روز دوشنبه 29 شهریور 1400 و در یک لایو اینستاگرام، «چشم انداز شبکه فروش» را بررسی خواهد کرد.

به گزارش سرویس امور بیمه افق سرمایه، بر اساس قانون بیمه گری، شرکتهای بیمه، نمایندگی ها و بازاریابان آنها و کارگزاران رسمی بیمه به عنوان شبکه فروش، مسئول عرضه خدمات بیمه به اشخاص و بخشهای مختلف اقتصادی می باشند. این شبکه به منزله بازوی اجرایی شرکت بیمه در حوزه تبلیغات، بازاریابی و فروش، نقش مهمی در تحقق اهداف شرکت و صنعت بیمه ایفا می کند.

از این رو، شبکه فروش به عنوان اهرم بازاریابی و بازوی اجرایی صنعت بیمه از اهمیت بسیاری در موفقیت این صنعت برخوردار است و در نقطه تماس با مشتری، جایی که در ارتباطات چهره به چهره اطلاعات مبادله می‌شود، می‌تواند با دریافت بازخورد از سوی مشتری، عاملی در جهت ارائه خدماتِ بهتر و مناسب‌تر باشد.

بنابراین شبکه فروش در هر شرکت بیمه باید مسلح به شناخت مزیت های نسبی و یا مطلق شرکت خود باشد و این اصل مهم در کنار اصول و قواعد کلی بازاریابی مدنظر قرار گیرد.

با توجه به این اهمیت و نیز چالش ها و فرصت هایی که همواره در خصوص شبکه فروش وجود دارد، یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت بیمه تعاون در گفت و گویی در بستر اینستاگرام، به «چشم انداز شبکه فروش» خواهد پرداخت.

این گفت و گو در روز دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ و از ساعت ۱۹ برگزار خواهد شد.

علاقه مندان می توانند در پلتفرم اینستاگرام و از طریق نام کاربری صفحه «یونس مظلومی» مدیرعامل شرکت بیمه تعاون به نشانی younes_mazlumi این نشست را دنبال کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=2708

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی