تاریخ : دوشنبه, 16 مهر , 1403 4 ربيع ثاني 1446 Monday, 7 October , 2024

اخبار داغ

جزئیات دستور معاون اول رئیس جمهور برای تأمین منابع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی آغاز یک مسیر طولانی به نکات امنیتی در استفاده از کارت‌های بانکی دقت کنید اعتماد بیش از 27 میلیون هموطن به سپهر کارت پرداخت بیش از 133 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه اقدام مهم بانک مرکزی در افزایش شفافیت اعطای 198000 وام قرض‌الحسنه بانک صادرات ایران به بازنشستگان مدیرعامل بانک سپه فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را گرامی داشت بانک مرکزی اثر مسائل سیاسی بر اقتصاد را مهار کرد کسب رتبه برتر بانک سپه در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات ممنوعیت تدریجی صدور «چک رمزدار (بین بانکی)» ​راهبرد بانک صادرات ایران گره‌گشایی از اقتصاد کشور و رفاه عمومی است برگزاری “طرح پویش مهر بانک سپه” جهت حمایت از دانش آموزان مناطق محروم سفته الکترونیک در سامانه «ست» عملیاتی شد هتل ۵ ستاره رشیدیه تهران افتتاح شد مدیرعامل بانک سپه شهادت دبیر‌کل حزب الله لبنان را تسلیت گفت بانک تجارت پیشتاز حمایت از جوانان با اعطای بیش از 17.7 همت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری سیدحسن نصرالله الگویی جامع در حسینی بودن و حسینی ماندن را برای همه ما ترسیم کرد مدیرعامل بانک تجارت شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت بانک تجارت حامی توسعه اقتصاد کشور و تولید کالای ایرانی است بانک صادرات ایران، همیار توسعه ورزش می‌شود

10

بررسی «چشم انداز شبکه فروش» در لایو اینستاگرام

  • کد خبر : 2708
  • 30 شهریور 1400 - 6:48
بررسی «چشم انداز شبکه فروش» در لایو اینستاگرام
مدیرعامل بیمه تعاون در ساعت 19 روز دوشنبه 29 شهریور 1400 و در یک لایو اینستاگرام، «چشم انداز شبکه فروش» را بررسی خواهد کرد.

به گزارش سرویس امور بیمه افق سرمایه، بر اساس قانون بیمه گری، شرکتهای بیمه، نمایندگی ها و بازاریابان آنها و کارگزاران رسمی بیمه به عنوان شبکه فروش، مسئول عرضه خدمات بیمه به اشخاص و بخشهای مختلف اقتصادی می باشند. این شبکه به منزله بازوی اجرایی شرکت بیمه در حوزه تبلیغات، بازاریابی و فروش، نقش مهمی در تحقق اهداف شرکت و صنعت بیمه ایفا می کند.

از این رو، شبکه فروش به عنوان اهرم بازاریابی و بازوی اجرایی صنعت بیمه از اهمیت بسیاری در موفقیت این صنعت برخوردار است و در نقطه تماس با مشتری، جایی که در ارتباطات چهره به چهره اطلاعات مبادله می‌شود، می‌تواند با دریافت بازخورد از سوی مشتری، عاملی در جهت ارائه خدماتِ بهتر و مناسب‌تر باشد.

بنابراین شبکه فروش در هر شرکت بیمه باید مسلح به شناخت مزیت های نسبی و یا مطلق شرکت خود باشد و این اصل مهم در کنار اصول و قواعد کلی بازاریابی مدنظر قرار گیرد.

با توجه به این اهمیت و نیز چالش ها و فرصت هایی که همواره در خصوص شبکه فروش وجود دارد، یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت بیمه تعاون در گفت و گویی در بستر اینستاگرام، به «چشم انداز شبکه فروش» خواهد پرداخت.

این گفت و گو در روز دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ و از ساعت ۱۹ برگزار خواهد شد.

علاقه مندان می توانند در پلتفرم اینستاگرام و از طریق نام کاربری صفحه «یونس مظلومی» مدیرعامل شرکت بیمه تعاون به نشانی younes_mazlumi این نشست را دنبال کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=2708

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی