تاریخ : چهارشنبه, 12 بهمن , 1401 11 رجب 1444 Wednesday, 1 February , 2023

اخبار داغ

بانوان از توانمندی کافی برای پذیرش مسئولیت های مهم برخوردار هستند نرخ‌های جدید سود علی‌الحساب سپرده‌های سرمایه‌گذاری در بانک تجارت اعلام شد آگهی مزایده املاک و مستغلات موسسه اعتباری نور اطلاعیه بانک سرمایه در خصوص ساعت کار شعب استان البرز بازدید رایگان از موزه بانک سپه در دهه مبارک فجر پیام تبریک مدیر عامل بانک سرمایه به مناسبت ایام الله دهه فجر آغاز فروش ارز در شعب منتخب بانک سپه خاطره‌سازی با جشنواره زمستانه بانک تجارت ارسال و توزیع ۲۰۰۰ تخته پتو میان زلزله زدگان خوی پیش‌بینی بارش برف در پایتخت هشدار سیل در تهران درخشش بانک اقتصادنوین در میان 100شرکت برتر ایران آغاز هفته بارشی برف و باران در تهران نوید نهایی شدن پذیرش شرکت در بازار فرابورس در آینده‌ای نزدیک استقبال از روز پدر با کارت هدیه موسسه اعتباری ملل ارتقاء هلدینگ ها و واحدهای گروه مالی گردشگری در بین شرکت های برتر ایران تفاهم نامه 5 جانبه بین وزارت راه و شهرسازی، قوه قضاییه، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بانک پارسیان و بانک کارآفرین برای احداث 55 هزار واحد مسکونی افتتاح شعبه بزرگمهر بانک اقتصادنوین در اصفهان کیفیت هوای تهران همچنان در وضعیت «قرمز» هفتمین کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی با حمایت بانک پاسارگاد توسط انجمن مدیریت ایران و همکاری دانشگاه خاتم برگزار شد تداوم وضعیت “قرمز” هوا در پایتخت

5

بررسی «چشم انداز شبکه فروش» در لایو اینستاگرام

  • کد خبر : 2708
  • 30 شهریور 1400 - 6:48
بررسی «چشم انداز شبکه فروش» در لایو اینستاگرام
مدیرعامل بیمه تعاون در ساعت 19 روز دوشنبه 29 شهریور 1400 و در یک لایو اینستاگرام، «چشم انداز شبکه فروش» را بررسی خواهد کرد.

به گزارش سرویس امور بیمه افق سرمایه، بر اساس قانون بیمه گری، شرکتهای بیمه، نمایندگی ها و بازاریابان آنها و کارگزاران رسمی بیمه به عنوان شبکه فروش، مسئول عرضه خدمات بیمه به اشخاص و بخشهای مختلف اقتصادی می باشند. این شبکه به منزله بازوی اجرایی شرکت بیمه در حوزه تبلیغات، بازاریابی و فروش، نقش مهمی در تحقق اهداف شرکت و صنعت بیمه ایفا می کند.

از این رو، شبکه فروش به عنوان اهرم بازاریابی و بازوی اجرایی صنعت بیمه از اهمیت بسیاری در موفقیت این صنعت برخوردار است و در نقطه تماس با مشتری، جایی که در ارتباطات چهره به چهره اطلاعات مبادله می‌شود، می‌تواند با دریافت بازخورد از سوی مشتری، عاملی در جهت ارائه خدماتِ بهتر و مناسب‌تر باشد.

بنابراین شبکه فروش در هر شرکت بیمه باید مسلح به شناخت مزیت های نسبی و یا مطلق شرکت خود باشد و این اصل مهم در کنار اصول و قواعد کلی بازاریابی مدنظر قرار گیرد.

با توجه به این اهمیت و نیز چالش ها و فرصت هایی که همواره در خصوص شبکه فروش وجود دارد، یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت بیمه تعاون در گفت و گویی در بستر اینستاگرام، به «چشم انداز شبکه فروش» خواهد پرداخت.

این گفت و گو در روز دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ و از ساعت ۱۹ برگزار خواهد شد.

علاقه مندان می توانند در پلتفرم اینستاگرام و از طریق نام کاربری صفحه «یونس مظلومی» مدیرعامل شرکت بیمه تعاون به نشانی younes_mazlumi این نشست را دنبال کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=2708

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی