تاریخ : پنج شنبه, 6 اردیبهشت , 1403 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024

اخبار داغ

اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته تداوم تأمین ارز واردات کالاهای اساسی اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز افزایش نرخ سود بین بانکی تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳

3

پیام مدیرعامل بیمه آسیا به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

  • کد خبر : 27162
  • 27 اردیبهشت 1402 - 12:07
پیام مدیرعامل بیمه آسیا به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
رویکرد روابط عمومی ها در صنعت بیمه، تصویرسازی خلاقانه و معرفی صادقانه برای جذب مخاطبان است

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه، همزمان با 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی، مسعود بادین نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا ضمن تبریک این روز گفت: رویکرد روابط عمومی ها در صنعت بیمه، تصویرسازی خلاقانه و معرفی صادقانه برای جذب مخاطبان در تحقق بهره مندی از ویژگی های صنعت بیمه در رشد تولید است.

نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیاگفت: روابط عمومی شرکت های بیمه با نیاز سنجی از مخاطبان خود و تحلیل داده های آنها و اطلاع رسانی به موقع می توانند در رشد تولید هدفمند و سرمایه گذاری سودمند، مساعدت کنند.

مسعود بادین افزود: افزایش استفاده از فضای مجازی و فناوری اطلاعات در سال های اخیر ارتباط میان بیمه گران و بیمه گذاران را وارد مرحله جدیدی کرده است و شرکت های بیمه، خدمات رسانی خود را در بستر پلتفرم های کاربردی با هدف تامین نیازها و پاسخگویی حرفه ای ، متمرکز کرده اند.

مدیر عامل بیمه آسیا نقش راهبردی روابط عمومی‌ها در ایجاد ارتباط دو سویه میان یک سازمان و جامعه را در گرو تغییر در خط مشی ها و رویه های خود در جهت توسعه فرهنگ بیمه در بستر دیجیتال دانست و با اولویت تامین حقوق ذینفعان و بیمه گذاران، یادآوری کرد که با برنامه ریزی هوشمندانه، از فضای رسانه ای کشور استفاده شود.

نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا بیان داشت: روابط عمومی شرکت های بیمه با ایجاد ارتباط متقابل بین صنعت بیمه و مراکز علمی و پژوهشی، می توانند در حوزه های تولید محتوا و تحلیل و ارزیابی، مسایل و مشکلات حوزه فنآوری اطلاعات در صنعت بیمه کشور را به فرصت ها و ایده های کاربردی تغییر دهند.

مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به جایگاه ارزشمند روابط عمومی ها در شرکت های بیمه گفت: امروز تغییر در مدل های کسب و کار ، بازنگری در رویه ها و فرآیندهای عملیات بیمه گری را ضروری می سازد و نقش بی بدیل روابط عمومی در این بزنگاه، با بهره گیری از تحلیل شاخص های اقتصادی و ارتباطات میان ذینفعان، صنعت بیمه را به سمت و سوی تعالی سوق می دهد.

مسعود بادین خواستار عبور از بکارگیری روش های سنتی و قدیمی، بهره مندی از فضای رسانه ای جدید در بستر دیجیتال برای اقناع و کمک به تصمیم گیری مخاطبان و بیمه گذاران شد.

نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا مدیریت راهبردی تحولات فنآوری اطلاعات را یکی از الزامات فضای حاکمیتی صنعت بیمه دانست که با نقش آفرینی خلاقانه روابط عمومی ها به سرمنزل مقصود خواهد رسید.

عملکرد فنی و شفاف شرکت های بیمه و اطلاع رسانی آن با بهره گیری از مدیریت قدرتمند روابط عمومی ها تقویت حس اعتماد و اطمینان را در بین اقشار مختلف جامعه بدنبال داشته و به ویژه در بیمه آسیا به عنوان بزرگ ترین شرکت بیمه خصوصی کشور ، برقراری این ارتباط هوشمندانه شعار «بیمه آسیا نماد اعتماد و اطمینان» را محقق خواهد ساخت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=27162

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی