تاریخ : پنج شنبه, 30 فروردین , 1403 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024

اخبار داغ

ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳ تغییر سقف تراکنش‌های بانکی مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402 حداکثر تراکنش خرید از هر کارت حقیقی به 2 میلیارد ریال افزایش یافت رشد ذخایر خارجی بانک مرکزی پس از 8 ماه 6 دستگاه گوشی جایزه سور اردیبهشت سامانیوم پیش‌بینی اساسی رییس کل بانک مرکزی از آینده اقتصاد برنامه‌های بانک مرکزی برای سال 1403 اعلام زمان حذف چک کاغذی گزارشی جامع از عملکرد تسهیلاتی بانک تجارت در سال «مهار تورم و رشد تولید» آغاز زندگی مشترک 95 هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک تجارت افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس فروش 472 رقبه ملک به ارزش بیش از 110 هزار میلیارد ریال توسط بانک سپه در سال 1402 پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزند آوری

2

نظام کارگری نوک پیکان جهاد اقتصادی است

  • کد خبر : 27258
  • 13 اردیبهشت 1402 - 15:42
نظام کارگری نوک پیکان جهاد اقتصادی است
سیدغلامحسن گرشاسبی در آیین تجلیل از کارگران نمونه شرکت پتروشیمی ایلام گفت:نظام کارگری نوک پیکان جهاد اقتصادی است.

به گزارش سرویس صنعت افق سرمایه، گرشاسبی افزود:تمام کارگران شرکت پتروشیمی ایلام نمونه هستند و امروز به صورت نمادین تعدادی از کارگران منتخب مجتمع تقدیر شدند.

وی با بیان اینکه سختی کار در پتروشیمی ایلام متمایز از دیگر واحدهای تولیدی است ادامه داد:کار کردن در این شرکت مصداق «جهاد» است.

نایب رئیس هیات مدیره پتروشیمی ایلام با اشاره به اینکه کارگری که در حین کار جان خود را از دست می‌دهد از مصادیق شهید فی‌سبیل‌الله است اظهار داشت:امروز تحت فشارهای اقتصادی، دشمن دو جایگاه خطیر زن و کارگر به عنوان ستون‌های خانواده و جامعه را هدف قرار داده است و نباید اجازه دهیم به این دو حریم خدشه‌ای وارد شود.

حجت‌الاسلام میهن‌پرست؛ امام جمعه چوار با تبریک روز کارگر ابراز داشت: کار و کارگر می‌تواند تمدن‌ساز و فرهنگ‌ساز باشند.

وی با بیان اینکه اعتراض کارگران باید از مجاری قانونی پیگیری شود و با توقف تولید و تحصن مشکلی حل نخواهد شد افزود:سنگ‌اندازی در مسیر تولید به ضرر استان و منطقه است.

یعقوبی فرماندار شهرستان چوار نیز در این آیین با اشاره به اینکه در‌ حوزه فرهنگ کار خلأهایی وجود دارد اظهار داشت:دشمن در صدد است صنعت را از چرخه تولید خارج کند و با تولید مستمر و تلاش بیشتر نباید «دشمن‌شاد» شویم.

نورالدین الیاسی ؛مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با گرامیداشت هفته کارگر گفت:باید قدردان فکرهای توسعه‌محور و بازوان توانمند کارگران استان باشیم.

الیاسی با بیان اینکه دولت، کارگر و کارفرما اضلاع کار و تولید هستند افزود:دولت و اداره کار نقش تسهیل‌گر در دعاوی کارگر و کارفرما را بر عهده دارد.

وی افزود:منزلت ، معیشت و مسکن کارگر اولین دولت سیزدهم است.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی ایلام، آیین تجلیل از کارگران نمونه شرکت پتروشیمی ایلام شامل نیروهای کارفرما، پیمانکاری و روزمزد امروز چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت با حضور مدیرعامل شرکت، کارکران نمونه و و مسئولین شهرستان چوار و مسئولین استانی برگزار شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=27258

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی