تاریخ : دوشنبه, 8 خرداد , 1402 10 ذو القعدة 1444 Monday, 29 May , 2023

اخبار داغ

تعهد، تخصص و کارآمدی از مهمترین معیارهای پذیرش مسئولیت در بانک توسعه تعاون است تماس تصویری با کیفیت «بله» ویژه حجاج در سرزمین وحی تجارت به عنوان بانک برتر در بورس کالای ایران معرفی شد انتخاب زیگورات سنتر سیرجان به عنوان مرکز خرید برتر در کشور انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین بانک آینده و کانون صرافان ایرانیان بانک توسعه تعاون به دنبال ایجاد پلتفرم شخصی برای انواع تعاونی ها است سومین عرضه اولیه در بازار سرمایه از طریق کارگزاری بانک ملی ایران رشد 25 درصدی نسبت تسهیلات به سپرده‌ها در بانک گردشگری رشد 111 درصدی پرداخت وام ازدواج در بانک آینده تقدیر از واحدهای برتر ستادی، استانی و اجرایی بانک توسعه تعاون قدردانی معاون رئیس جمهور از حمایت های بانک ملی ایران برای درخشش ورزش بانوان توضیحات صندوق قرض الحسنه شاهد در خصوص پرداخت اولین مرحله از تسهیلات سال 1402 حضور فعال بانک سامان در نمایشگاه Iran Health 2023 بازدید عضو هیات مدیره و معاون منابع انسانی از اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران ارزیابی سهام 9 شرکت‌ و صندوق دیگر بانک آینده افشا شد توجه ویژه گروه پاسارگاد به “خرمشهر” پایتخت دلاوری و جوانمردی کشور اولین معامله تابلوی «برق سبز» توسط کارگزاری بانک تجارت انجام شد معارفه سرپرست جدید مدیریت شعب آذربایجان شرقی هشدار بانک ملی ایران نسبت به کلاهبرداری از کاربران سامانه های بانکی در پوشش جدید آگهی دعوت به همکاری بانکدار در بانک گردشگری در سال 1402 پرداخت بیش از 6300 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه فرزندآوری در بانک آینده

1

بیمه ملت، روابط عمومی برتر صنعت بیمه کشور شد

  • کد خبر : 27400
  • 02 خرداد 1402 - 14:21
بیمه ملت، روابط عمومی برتر صنعت بیمه کشور شد
روابط عمومی بیمه ملت، در نهمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر صنعت بیمه کشور، رتبه برتر را در بخش ارتباطات درون سازمانی کسب کرد.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه، مراسم اختتامیه نهمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر صنعت بیمه کشور با حضور مجید بهزادپور رئیس‌کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مهدی قمصریان مدیرعامل صندوق تأمین خسارت‌های بدنی، مهدی محمدی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزیر امور اقتصادی و دارایی و همچنین غلامرضا کاظمی‌دینان رئیس کل باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو و جمعی از اساتید حوزه روابط عمومی کشور و مدیران عامل شرکت‌های بیمه برگزار شد.

روابط عمومی بیمه ملت در بخش ارتباطات درون سازمانی، رتبه برتر را کسب و ادریس سالاری، مدیر روابط عمومی این شرکت، لوح تقدیر جشنواره را از رئیس‌کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی دریافت کرد.

در لوحی که به امضای مجید بهزادپور رسیده، آمده است:

جناب آقای ادریس سالاری

مدیر روابط عمومی شرکت بیمه ملت

نقش آفرینی در تولید اندیشه‌های اطمینان‌بخش و تکثیر فرهنگ آرامش‌طلبی از هدف‌گذاری‌هایی است که صنعت بیمه آن را در دستور کار خود قرار داده است.

پایش به هنگام رویدادهای مرتبط با صنعت بیمه و ایجاد کانال‎‌های شفاف ارتباطی بین بیمه‌گذاران و بیمه‌گران در کنار نگاه ویژه به مقوله ترویج محصولات و خدمات بیمه‌ای از جمله ماموریت‌هایی است که جنابعالی در ایفای آن موفق بوده‌اید.

با آرزوی تلاش مضاعف شما و همکاران ارزشمند، مبتکر و با انگیزه‌تان در پیشبرد اهداف متعالی صنعت بیمه، کسب رتبه برتر در محور ارتباطات درون سازمانی نهمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر را تبریک گفته و دوام توفیق خانواده بزرگ روابط عمومی را از درگاه پروردگار یگانه خواستارم.

محمد سلطانی‌فر، داوود زارعیان، اکبر نصراللهی، حسن بشیر و مریم سلیمی، اساتید رشته ارتباطات و روابط عمومی، هیات داوران نهمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر صنعت بیمه کشور بودند که بیمه ملت را شایسته عنوان رتبه برتر در میان روابط عمومی‌های صنعت بیمه دانستند.

روابط عمومی بیمه ملت، در یک سال گذشته اقدامات مهمی در حوزه معرفی برند این شرکت و توسعه بخش رسانه، ارتباطات و تبلیغات داشت که با تقدیر علیرضا یزدان‌دوست مدیرعامل بیمه ملت نیز همراه شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=27400

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی