تاریخ : چهارشنبه, 5 اردیبهشت , 1403 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024

اخبار داغ

برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته تداوم تأمین ارز واردات کالاهای اساسی اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز افزایش نرخ سود بین بانکی تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳ تغییر سقف تراکنش‌های بانکی مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402 حداکثر تراکنش خرید از هر کارت حقیقی به 2 میلیارد ریال افزایش یافت رشد ذخایر خارجی بانک مرکزی پس از 8 ماه 6 دستگاه گوشی جایزه سور اردیبهشت سامانیوم

2

بازدید عضو هیات مدیره و معاون منابع انسانی از اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران

  • کد خبر : 27425
  • 03 خرداد 1402 - 11:37
بازدید عضو هیات مدیره و معاون منابع انسانی از اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران
محمود شایان عضو هیات مدیره و حسن کاظمی معاون منابع انسانی بانک ملی ایران به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات از اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران، بازدید کردند.

به گزارش سرویس بانک افق سرمایه، محمود شایان در این بازدید ضمن تبریک فرا رسیدن روز روابط عمومی، گفت: روابط عمومی، ویترین بانک ملی ایران است و نقش بسیار مهمی در ارتباط موثر میان بانک و عموم جامعه دارد.

وی ضمن تاکید بر نقش نیروی انسانی در رسیدن به اهداف عالیه بانک، بیان کرد: بدنه کارشناسی قوی و با تجریه از مزیت های روابط عمومی بانک است و این تجربه با مجهز شدن به دانش روابط عمومی روز جهان، یک جهش مهم را در عملکرد این بخش رقم می زند.

حسن کاظمی نیز در این دیدار روابط عمومی را چشم و چراغ بانک خواند و لازمه موفقیت بانک در عرصه های مختلف را عملکرد مطلوب روابط عمومی در انعکاس برنامه و خدمات آن به مشتریان دانست.

در این بازدید، عضو هیات مدیره و معاون منابع انسانی ضمن دیدار با کارکنان این اداره از نظرات و دیدگاه های آنها در رابطه با مسائل مختلف بانک آگاه شدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=27425

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی