تاریخ : سه شنبه, 4 اردیبهشت , 1403 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024

اخبار داغ

مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته تداوم تأمین ارز واردات کالاهای اساسی اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز افزایش نرخ سود بین بانکی تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳ تغییر سقف تراکنش‌های بانکی مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402 حداکثر تراکنش خرید از هر کارت حقیقی به 2 میلیارد ریال افزایش یافت رشد ذخایر خارجی بانک مرکزی پس از 8 ماه 6 دستگاه گوشی جایزه سور اردیبهشت سامانیوم پیش‌بینی اساسی رییس کل بانک مرکزی از آینده اقتصاد برنامه‌های بانک مرکزی برای سال 1403

0

بررسی چالش‌های روابط عمومی بخش معدن و صنایع معدنی ایران

  • کد خبر : 27434
  • 03 خرداد 1402 - 13:50
بررسی چالش‌های روابط عمومی بخش معدن و صنایع معدنی ایران
در گردهمایی مدیران روابط عمومی بخش معدن و صنایع معدنی ایران که به میزبانی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو برگزار شد، چالش‌های روابط عمومی این واحدها مورد هم اندیشی قرار گرفت.

به گزارش سرویس صنعت افق سرمایه، دومین گردهمایی مدیران روابط عمومی بخش معدن و صنایع معدنی ایران که صبح امروز به میزبانی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو همزمان با هفتۀ روابط‌عمومی و هفتۀ معدن، در یزد برگزار شد، چالش‌های روابط عمومی این واحدها بررسی و راهکارهای تنویر افکار عمومی در ارائه عملکرد های امید بخش به جامعه مورد هم اندیشی قرار گرفت.

براساس همین گزارش در مراسم آغازین این گردهمایی دکتر محمود دهقان از استادان حوزه ارتباطات و روابط عمومی در سخنانی به راهکارهای موثر در معرفی و شناساندن توانمندی های بخش معدن توسط روابط عمومی ها اشاره کرد و گفت : معدن به رغم توسعه، اشتغال و ارزآوری که در کشور ایجاد کرده، موفقیت قابل توجهی برای شناساندن نقاط قوت خود نداشته است.

این نویسنده و مدرس حوزه ارتباطات و روابط عمومی، افزود: حضور متنوع در رسانه ها، به ویژه رسانه های غیر رسمی، اثربخشی بالایی برای انتقال پیام دارد.

دهقان، روابط عمومی ها را پیشانی سازمان و شرکت ها دانست که باید از مدیری توانمند و خلاق بهره ببرد. وی گفت: اطلاع رسانی اثربخش، باید برای مخاطب خاص با زبانی قابل فهم طراحی و اجرا شود. وی پاسخگو بودن، روابط عمومی ها را از جمله ویژگی های مثبت این حوزه دانست و افزود فعالیت هدفمند در حوزه مسوولیت اجتماعی یکی از راه های موثر در شناساندن جایگاه شرکت ها است.

“حمید علی‌آبادیان” مدیر روابط‌عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) نیز با بیان اینکه طی سال ۱۴۰۱ شاهد پیشرفت‌های چشمگیر در صنعت بودیم که پوشش رسانه‌ای منصفانه و گسترده‌تری را برای اطلاع‌رسانی به اقشار مختلف مردم می‌طلبید، بر لزوم همدلی و پشتیبانی روابط‌عمومی صنایع معدنی از یکدیگر در عرصۀ رسانه تأکید کرد وگفت: با امضای موافقت‌نامه بین وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت آموزش‌و‌پرورش؛ فضای قابل توجّهی در نظر گرفته می‌شود تا نمایشگاه دائمی معرّفی معادن برپا شود تا شناخت و آگاهی آحاد جامعه به‌ویژه دانش‌آموزان نسبت به عرصۀ معدن گسترش یابد.

وی در ادامه؛ برگزاری جشنوارۀ فیلم و مستند معدن و تولید فیلم‌ داستانی را از جمله برنامه‌های در دستور کار روابط‌عمومی سازمان ایمیدرو برشمرد و افزود جشنوارۀ عکس معدن نیز طی بهمن‌ماه سال‌جاری برگزار خواهد شد که در همین راستا بایستی به همت روابط‌عمومی صنایع معدنی، سفرهای مطبوعاتی ویژۀ عکاسان و بازدید آنان از ظرفیت‌های معدنی انجام گیرد.

گفتنی است دومین گردهمایی مدیران روابط عمومی معدن و صنایع معدنی به مدت سه روز به میزبانی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در یزد برگزار می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=27434

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی