تاریخ : چهارشنبه, 5 اردیبهشت , 1403 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024

اخبار داغ

بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته تداوم تأمین ارز واردات کالاهای اساسی اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز افزایش نرخ سود بین بانکی تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳ تغییر سقف تراکنش‌های بانکی مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402 حداکثر تراکنش خرید از هر کارت حقیقی به 2 میلیارد ریال افزایش یافت رشد ذخایر خارجی بانک مرکزی پس از 8 ماه

5

برگزاری نشست مدیران آموزش صنعت بیمه در بیمه ملت

  • کد خبر : 27469
  • 06 خرداد 1402 - 13:59
برگزاری نشست مدیران آموزش صنعت بیمه در بیمه ملت
نشست تخصصی آموزش در صنعت بیمه با حضور مدیران آموزش شرکت‌های بیمه‌ای و مشاور امور آموزشی دبیر کل سندیکای بیمه گران به میزبانی بیمه ملت برگزار شد.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه، این نشست تخصصی که در ادامه سلسله نشست‌های کمیته‌ها و کارگروه‌های تخصصی سندیکای بیمه‌گران بود، با حضور محمود اسعد سامانی مشاور امور آموزشی دبیرکل سندیکای بیمه گران، مجید بختیاری مدیرعامل اسبق بیمه ایران، مجتبی لشکربلوکی مدرس حوزه استراتژی و همچنین مدیران آموزش شرکت‌های بیمه به میزبانی بیمه ملت برگزار شد.

در این نشست که بر محور اهمیت تحول دیجیتال در صنعت بیمه بود، متخصصان و استادان برجسته در زمینه بیمه، به معرفی مفاهیم و رویکردهای جدید پرداختند و مواردی از جمله معرفی تکنولوژی های جدید و نوآوری‌های دیجیتالی در صنعت بیمه، معرفی فرآیندهای جدید دیجیتالی و رویکردهای مدیریتی برای بهبود عملکرد سازمان‌ها، بررسی تاثیر تحول دیجیتال بر تجربه مشتری و رویکردهای مدیریت مشتری و همچچنین چالش‌ها و فرصت‌های به وجود آمده به دلیل تحول، تحلیل و بررسی شدند.

در ابتدای این نشست، احد رضایان، مدیر آموزش بیمه ملت با اشاره به ضرورت تغییر رویکردها و روش‌های آموزش در صنعت بیمه و توسعه ادبیات یادگیری و یادگیری گروهی، ابراز کرد: آموزش مهم‌ترین پیشران صنعت است که می‌تواند مزیت رقابتی و نقطه تمایز ایجاد کند.

در ادامه مجید بختیاری مدیرعامل اسبق بیمه ایران با اشاره به پیشرفت روز افزون فناوری و تحولات دیجیتالی، گفت: شرکت‌های بیمه باید برای ارائه خدمات بهتر و بهبود تجربه مشتری در بیمه‌های دیجیتالی، از راهکارهای مختلف استفاده کنند و البته کلیدی‌ترین نکته در بهبود تجربه مشتری در بیمه‌های دیجیتالی، یافتن روش‌هایی است که باعث افزایش رضایت مشتریان از خدمات بیمه‌ای شرکت شوند.

بختیاری افزود: با توجه به اینکه مشتریان در بیمه‌های دیجیتالی بیشتر به خدمات آنلاین نیاز دارند، شرکت‌های بیمه باید برای بهبود تجربه مشتری، خدمات آنلاین خود را به روز کرده و بهترین خدمات بیمه‌ای را ارائه دهند.

مجتبی لشکربلوکی مدرس شناخته شده حوزه استراتژی نیز به یادگیری مهارت‌های نرم مانند حل مسئله و تصمیم‌گیری، توانایی مذاکره، مدیریت زمان، مدیریت جلسات، توانایی ارتباط شفاهی و کتبی تاکید کرد و به بررسی دو پیشنهاد مهم در زمینه تغییرات جدی در سرفصل‌های آموزشی و همچنین توسعه آموزش کلینیکی پرداخت.

اسعد سامانی، مشاور امور آموزشی دبیرکل سندیکای بیمه‌گران نیز به بازخوانی گزارشات جلسات قبل پرداخت و با هماهنگی تمام مدیران اهداف جلسات آتی را مشخص کرد.

در پایان این نشست که به منظور ارتقای سطح دانش و آگاهی مدیران شرکت‌های بیمه‌ای توسط بیمه ملت برگزار شد، مدیران آموزش شرکت‌های بیمه، راهکارها و نقطه نظرات خود را برای توسعه آموزش در سطح صنعت بیمه مطرح کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=27469

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی