تاریخ : جمعه, 31 شهریور , 1402 8 ربيع أول 1445 Friday, 22 September , 2023

اخبار داغ

سقف انتقال وجه پایا در درگاه‌های اینترنت‌ بانک تجارت افزایش یافت آخرین‌مهلت افتتاح و یا تکمیل موجودی سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک‌ پارسیان کسب رتبه سوم پرداخت وام قرض‌الحسنه فرزندآوری توسط بانک صادرات ایران روش های نوین تامین مالی تعاونی ها در بانک توسعه تعاون فراهم است اطلاعیه بهینه‌سازی سامانه‌های نرم‌افزاری عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: بانک ملی ایران نماد نظام بانکی است پرداخت بیش از ۲۳۶ میلیارد ریال تسهیلات ودیعه مسکن سقف انتقال وجه پایا در درگاه‌های اینترنت‌بانک تجارت افزایش یافت ستاپ” بانک پارسیان راه‌اندازی شد/ تسهیلات آنی بدون حضور در شعبه روزشمار چهل‌ و سومین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک ‌ملی ‌ایران کلید خورد ترکیب و نحوه رفتار ذینفعان بازار پرداخت پرداخت‌یاران چگونه متولد شدند؟اکنون کجا هستند؟ ادعای دریافت دستمزد توسط هیات مولدسازی کذب است/ دستگاه قضا فورا ورود کند آغاز به‌کار نمایشگاه ایران پلاست با حضور پررنگ بانک تجارت کلنگ احداث ساختمان مدیریت شعب بانک توسعه تعاون سمنان به زمین زده شد افتتاح سه شعبه بانک اقتصادنوین اعلام برنامه زمانبندی پاسخگویی مستقیم مدیران ارشد بانک ملی ایران به مشتریان انتظار از بیمه تجارت ‌نو؛ نوآوری در ارائه خدمات و حفظ منافع ذی‌نفعان ​توضیحات بانک صادرات ایران درباره خبر مصادره فرهنگسرای سرو تاکید مدیر عامل بانک توسعه تعاون بر تقویت فرهنگ ازدواج و فرزندآوری جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌ انداز بانک سپه تا پایان شهریورماه تمدید شد

3

نقش شبکه فروش در افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور کلیدی است

  • کد خبر : 27548
  • 08 خرداد 1402 - 15:19
نقش شبکه فروش در افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور کلیدی است
مدیر عامل شرکت بیمه سامان، معتقداست که صنعت بیمه با تکیه بر توان بالای نمایندگان در حوزه بیمه های زندگی و سایر محصولات بیمه ای می تواند به رشد ضریب نفوذ بیمه در کشور کمک کند تا سهم خوبی در رشد اقتصاد کشور هم داشته باشد.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه، “احمدرضا ضرابیه”، در گردهمایی بزرگ سال 1402 شبکه فروش شرکت بیمه سامان،دربستر رشد بودن برای کسب و کارهای خرد را یکی از رسالت های اصلی این شرکت برشمرد و گفت: شرکت بیمه سامان از ابتدا یک بستر و سامانه بهره برداری و توسعه برای کسب و کارهای مختلف بوده تا به این واسطه،درآمدزایی و اشتغال این کسب و کارها اعتلا یابند.

وی، با بیان اینکه شرکت بیمه سامان ابزارهای مختلف فناوری و بازارهای جدیدی در اختیار دارد، افزود: در 18 سال گذشته کسب و کارهای مختلفی در بیمه سامان شکل گرفت که توانستند علاوه بر ایجاد درآمد زایی خدمات بیمه را در اقصی نقاط کشور به مردم ارائه دهند.

مدیرعامل شرکت بیمه سامان، اتکا به شبکه فروش را ازجمله مواردی دانست که موجب امنیت خاطر شرکت بیمه سامان شده تا به خوبی و با قدرت و استمرار در مسیر رشد حرکت کند.

وی، اذعان داشت که هیات مدیره این شرکت معتقدند سرمایه گذاری ها باید در جهت توسعه کسب و کار نمایندگی های بیمه سامان باشد و به همین دلیل، یکی از راهبردهای اصلی این شرکت، استفاده از ابزارهای فناوری برای توانمند سازی شبکه فروش نمایندگان خود است.

ضرابیه، به نقش کلیدی شبکه فروش در افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور اشاره کرد و گفت: صنعت بیمه با تکیه بر توان نمایندگان در حوزه بیمه های زندگی و سایر محصولاتی که قابل ارائه به خانواده های ایرانی است می تواند به رشد ضریب نفوذ بیمه در کشور کمک کند تا سهم خوبی در رشد اقتصاد کشور هم داشته باشد.

مدیرعامل شرکت بیمه سامان، راهبرد بعدی شرکت متبوع خود را توسعه برون مرزی دانست و توضیح داد: در ادامه بهره گیری از سازمان فروش و شبکه فروش برای رشد اقتصاد می توان صادرات خدمات به سایر کشورها و مبتنی بر توان و تخصص شبکه فروش را دنبال کرد.

ضرابیه، افزود: اکنون شرکت بیمه سامان ازیافته های خود باید استفاده کند و با عبور از مرزهای کشور در سایر حوزه های بین الملل درآمدزایی ایجاد کند که این مهم با کمک شبکه فروش پرتوان و پر تحرک صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=27548

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی