تاریخ : پنج شنبه, 6 اردیبهشت , 1403 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024

اخبار داغ

بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته تداوم تأمین ارز واردات کالاهای اساسی اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز افزایش نرخ سود بین بانکی تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳ تغییر سقف تراکنش‌های بانکی مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی

7

نقش شبکه فروش در افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور کلیدی است

  • کد خبر : 27548
  • 08 خرداد 1402 - 15:19
نقش شبکه فروش در افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور کلیدی است
مدیر عامل شرکت بیمه سامان، معتقداست که صنعت بیمه با تکیه بر توان بالای نمایندگان در حوزه بیمه های زندگی و سایر محصولات بیمه ای می تواند به رشد ضریب نفوذ بیمه در کشور کمک کند تا سهم خوبی در رشد اقتصاد کشور هم داشته باشد.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه، “احمدرضا ضرابیه”، در گردهمایی بزرگ سال 1402 شبکه فروش شرکت بیمه سامان،دربستر رشد بودن برای کسب و کارهای خرد را یکی از رسالت های اصلی این شرکت برشمرد و گفت: شرکت بیمه سامان از ابتدا یک بستر و سامانه بهره برداری و توسعه برای کسب و کارهای مختلف بوده تا به این واسطه،درآمدزایی و اشتغال این کسب و کارها اعتلا یابند.

وی، با بیان اینکه شرکت بیمه سامان ابزارهای مختلف فناوری و بازارهای جدیدی در اختیار دارد، افزود: در 18 سال گذشته کسب و کارهای مختلفی در بیمه سامان شکل گرفت که توانستند علاوه بر ایجاد درآمد زایی خدمات بیمه را در اقصی نقاط کشور به مردم ارائه دهند.

مدیرعامل شرکت بیمه سامان، اتکا به شبکه فروش را ازجمله مواردی دانست که موجب امنیت خاطر شرکت بیمه سامان شده تا به خوبی و با قدرت و استمرار در مسیر رشد حرکت کند.

وی، اذعان داشت که هیات مدیره این شرکت معتقدند سرمایه گذاری ها باید در جهت توسعه کسب و کار نمایندگی های بیمه سامان باشد و به همین دلیل، یکی از راهبردهای اصلی این شرکت، استفاده از ابزارهای فناوری برای توانمند سازی شبکه فروش نمایندگان خود است.

ضرابیه، به نقش کلیدی شبکه فروش در افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور اشاره کرد و گفت: صنعت بیمه با تکیه بر توان نمایندگان در حوزه بیمه های زندگی و سایر محصولاتی که قابل ارائه به خانواده های ایرانی است می تواند به رشد ضریب نفوذ بیمه در کشور کمک کند تا سهم خوبی در رشد اقتصاد کشور هم داشته باشد.

مدیرعامل شرکت بیمه سامان، راهبرد بعدی شرکت متبوع خود را توسعه برون مرزی دانست و توضیح داد: در ادامه بهره گیری از سازمان فروش و شبکه فروش برای رشد اقتصاد می توان صادرات خدمات به سایر کشورها و مبتنی بر توان و تخصص شبکه فروش را دنبال کرد.

ضرابیه، افزود: اکنون شرکت بیمه سامان ازیافته های خود باید استفاده کند و با عبور از مرزهای کشور در سایر حوزه های بین الملل درآمدزایی ایجاد کند که این مهم با کمک شبکه فروش پرتوان و پر تحرک صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=27548

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی