تاریخ : پنج شنبه, 22 شهریور , 1403 9 ربيع أول 1446 Thursday, 12 September , 2024

اخبار داغ

بانک تجارت مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی سال 1403 را تمدید کرد اهدای٧٣ جایزه ٧٣ میلیون تومانی به بازنشستگان کشوری ایده جدید وام قرض‌الحسنه اموال (منقول و غیرمنقول) برای جهش تولید کسب رتبه برتر بانک سپه در استقرار نظارت و تطبیق شرعی در سال 1403 بازخوانی خدمات شعب سپهری در سرزمین «طلای سفید» سهم خیرین بانک صادرات ایران در مبارزه با بی‌سوادی نخستین همایش بانکداری اسلامی در بانک صادرات ایران جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های قر‌ض‌الحسنه بانک گردشگری برگزار می‌شود طرح‌های ویژه بیمه پارسیان برای آغاز سال تحصیلی جدید حضور هدفمند بانک تجارت در نمایشگاه ایران‌پلاست خدمتی جدید از بانک پاسارگاد سامانه بام، امکان نظارت بهتر بر دخل و خرج را برای مشتریان فراهم کرده است بازگشت ساعت کاری بانک تجارت به روال گذشته “پادیا”، سامانه آموزش دیجیتالی بانک پاسارگاد تمدید جشنواره ملی پوستر سپهر به دلیل استقبال بی‌نظیر هنرمندان افزایش 48 درصدی درآمدهای کارمزدی «وبصادر» خدمات حمایتی شعب سپهری در «پایتخت خوشنویسی ایران» خدمتی نوین از بانک پاسارگاد؛ “مداد” سامانه مدیریت اسناد عرضه بیش از 40 میلیارد دینار ارز اربعین به 223 هزار زائر توسط بانک سپه پیشتازی بانک تجارت در حمایت از جوانان ایرانی با تسهیلات 14.2 همتی ازدواج و فرزندآوری ابر محموله جاده ای ایران تحت پوشش بیمه پاسارگاد به مقصد رسید

1

در هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری انجام شد

  • کد خبر : 27610
  • 10 خرداد 1402 - 15:11
در هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری انجام شد
اعطای لوح تندیس به موسسه اعتباری ملل بابت عملکرد مثبت در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی

به گزارش سرویس بانک افق سرمایه، در هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در مهار تورم و رشد تولید که با حضور تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاونین وزارتخانه‌ها، مدیران و مسئولان شرکتهای صنعتی، تولیدی و اقتصادی در روز یکشنبه ۷ خرداد ماه در سالن همایش های بین الملل صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد،که با توجه به فعالیتهای شایسته و اقدامات موثر موسسه در بهبود فضای کسب و کاروافزایش سطح رضایتمندی مشتریان تندیس و لوح تقدیر به موسسه اعتباری ملل اعطا گردید

شورای سیاستگذاری اجلاس با همکاری وزارتخانه‌های نفت، امور خارجه، آموزش و پرورش، ارتباطات و فناوری، اطلاعات، راه و شهرسازی، امور اقتصادی، ورزش و جوانان، صنعت معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، کنفدراسیون صنعت ایران، دانشگاه شهید بهشتی، علم و صنعت، فرهنگیان، سازمان مدیریت صنعتی نسبت به برگزاری این همایش اقدام نمودند

بر اساس این گزارش در لوح سپاس خطاب به مدیرعامل موسسه اعتباری ملل آمده است ” در دنیای امروز مدیران خلاق و تلاشگر ره پویان راه سخت و پرپیچ و خم پیشرفت در جوامع در حال توسعه به شمار می آیند. با توجه به این مهم مسلم است که کشورهای در حال توسعه موفقیت خود را مرهون زحمات این مدیران کوشا و ساعی خود می باشند.

اینک با توجه به فعالیت‌های شایسته و ستودنی شما که هر روز گام های موثری در جهت بهبود فضای کسب و کار، ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان و اعتلای میهن عزیزمان ایران اسلامی برداشته اید، بر ماست تا با تقدیر در خور توجه در هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در مهار تورم و رشد تولید، شما را در این مسیر سخت و پر مشقت همراهی نمائیم.

موفقیت روز افزون حضرتعالی را در عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمائیم و امیدواریم که به فرموده مولای متقیان با کار نیک پاداش نیک درو نمائید.”

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=27610

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی