تاریخ : جمعه, 31 شهریور , 1402 8 ربيع أول 1445 Friday, 22 September , 2023

اخبار داغ

سقف انتقال وجه پایا در درگاه‌های اینترنت‌ بانک تجارت افزایش یافت آخرین‌مهلت افتتاح و یا تکمیل موجودی سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک‌ پارسیان کسب رتبه سوم پرداخت وام قرض‌الحسنه فرزندآوری توسط بانک صادرات ایران روش های نوین تامین مالی تعاونی ها در بانک توسعه تعاون فراهم است اطلاعیه بهینه‌سازی سامانه‌های نرم‌افزاری عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: بانک ملی ایران نماد نظام بانکی است پرداخت بیش از ۲۳۶ میلیارد ریال تسهیلات ودیعه مسکن سقف انتقال وجه پایا در درگاه‌های اینترنت‌بانک تجارت افزایش یافت ستاپ” بانک پارسیان راه‌اندازی شد/ تسهیلات آنی بدون حضور در شعبه روزشمار چهل‌ و سومین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک ‌ملی ‌ایران کلید خورد ادعای دریافت دستمزد توسط هیات مولدسازی کذب است/ دستگاه قضا فورا ورود کند آغاز به‌کار نمایشگاه ایران پلاست با حضور پررنگ بانک تجارت کلنگ احداث ساختمان مدیریت شعب بانک توسعه تعاون سمنان به زمین زده شد افتتاح سه شعبه بانک اقتصادنوین اعلام برنامه زمانبندی پاسخگویی مستقیم مدیران ارشد بانک ملی ایران به مشتریان انتظار از بیمه تجارت ‌نو؛ نوآوری در ارائه خدمات و حفظ منافع ذی‌نفعان ​توضیحات بانک صادرات ایران درباره خبر مصادره فرهنگسرای سرو تاکید مدیر عامل بانک توسعه تعاون بر تقویت فرهنگ ازدواج و فرزندآوری جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌ انداز بانک سپه تا پایان شهریورماه تمدید شد استقبال از یازدهمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین سی و ششمین نشست کمیته ریسک بانک ملی ایران برگزار شد

1

در هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری انجام شد

  • کد خبر : 27610
  • 10 خرداد 1402 - 15:11
در هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری انجام شد
اعطای لوح تندیس به موسسه اعتباری ملل بابت عملکرد مثبت در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی

به گزارش سرویس بانک افق سرمایه، در هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در مهار تورم و رشد تولید که با حضور تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاونین وزارتخانه‌ها، مدیران و مسئولان شرکتهای صنعتی، تولیدی و اقتصادی در روز یکشنبه ۷ خرداد ماه در سالن همایش های بین الملل صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد،که با توجه به فعالیتهای شایسته و اقدامات موثر موسسه در بهبود فضای کسب و کاروافزایش سطح رضایتمندی مشتریان تندیس و لوح تقدیر به موسسه اعتباری ملل اعطا گردید

شورای سیاستگذاری اجلاس با همکاری وزارتخانه‌های نفت، امور خارجه، آموزش و پرورش، ارتباطات و فناوری، اطلاعات، راه و شهرسازی، امور اقتصادی، ورزش و جوانان، صنعت معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، کنفدراسیون صنعت ایران، دانشگاه شهید بهشتی، علم و صنعت، فرهنگیان، سازمان مدیریت صنعتی نسبت به برگزاری این همایش اقدام نمودند

بر اساس این گزارش در لوح سپاس خطاب به مدیرعامل موسسه اعتباری ملل آمده است ” در دنیای امروز مدیران خلاق و تلاشگر ره پویان راه سخت و پرپیچ و خم پیشرفت در جوامع در حال توسعه به شمار می آیند. با توجه به این مهم مسلم است که کشورهای در حال توسعه موفقیت خود را مرهون زحمات این مدیران کوشا و ساعی خود می باشند.

اینک با توجه به فعالیت‌های شایسته و ستودنی شما که هر روز گام های موثری در جهت بهبود فضای کسب و کار، ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان و اعتلای میهن عزیزمان ایران اسلامی برداشته اید، بر ماست تا با تقدیر در خور توجه در هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در مهار تورم و رشد تولید، شما را در این مسیر سخت و پر مشقت همراهی نمائیم.

موفقیت روز افزون حضرتعالی را در عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمائیم و امیدواریم که به فرموده مولای متقیان با کار نیک پاداش نیک درو نمائید.”

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=27610

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی