تاریخ : پنج شنبه, 6 اردیبهشت , 1403 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024

اخبار داغ

اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته تداوم تأمین ارز واردات کالاهای اساسی اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز افزایش نرخ سود بین بانکی تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳

2

ساماندهی گلوگاه های سیلابی پایتخت

  • کد خبر : 27726
  • 13 خرداد 1402 - 18:08
ساماندهی گلوگاه های سیلابی پایتخت
سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: در حوزه آب‌های سطحی هدف‌گذاری کرده ایم که بالغ بر 10 کیلومتر شبکه اصلی آب‌ها سطحی را احداث کنیم. همچنین دو نقطه گلوگاهی سیلابی داریم که باید آن دو نقطه را رفع خطر کنیم.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق سرمایه، عباس شعبانی، سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه قطعه اول بزرگراه شهید بروجردی به طول 3.7 کیلومتر را امسال به بهره‌برداری می‌‍رسانیم، اظهار کرد: همه تلاشمان بر این است که 17 تقاطع بزرگراهی را اصلاح و بالغ بر 110 کیلومتر راه مردم را کوتاه‌تر می‌کنیم. با این اقدام در مصرف سوخت و وقت مردم صرفه‌جویی می‌شود.

شعبانی با بیان اینکه در حوزه آسفالت باید یک و نیم میلیون تن در معابر تهران آسفالت ریزی کنیم، گفت: بالغ بر 50 پروژه نیمه کاره در سطح مناطق داریم که در مقیاس منطقه‌ای باید به اتمام رسانده و تحویل شهروندان بدهیم.

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران یادآور شد: در حوزه آب‌های سطحی هدف گذاری کردیم که بالغ بر 10 کیلومتر شبکه اصلی آب‌ها سطحی را احداث کنیم. همچنین دو نقطه گلوگاهی سیلابی داریم که باید آن دو نقطه را رفع خطر کنیم.

وی با اشاره به اینکه در نظر داریم که در سال جاری چند پلازای شهری را اجرا کنیم، خاطرنشان کرد: در حوزه بزرگراهی سه پروژه مهم داریم؛ پروژه های شهید بروجردی، ادامه بزرگرزاه یادگار امام(ره) و آزادراه شهید شوشتری نام این سه پروژه است که اینها از پروژه‌های اصلی ما هستند. همه تلاشمان بر این است که اگر رفع معارض املاک قطعه اول پروژه بزرگراه شهید شوشتری انجام شود، این پروژه را هم در انتهای امسال تقدیم مردم کنیم.

به گفته شعبانی برای این سه پروژه تقریبا بیش از 3 هزار میلیارد اعتبار در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

آرزو علی قاضی

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=27726

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی