تاریخ : پنج شنبه, 6 اردیبهشت , 1403 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024

اخبار داغ

حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته تداوم تأمین ارز واردات کالاهای اساسی اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز افزایش نرخ سود بین بانکی تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳ تغییر سقف تراکنش‌های بانکی مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است

11

بازدید وزیر برق عراق از کارخانجات مپنا

  • کد خبر : 3002
  • 05 مهر 1400 - 21:49
بازدید وزیر برق عراق از کارخانجات مپنا
روز دوشنبه 5 مهر 1400، میزبان وزیر برق جمهوری عراق بود. در این دیدار "عادل کریم" از نزدیک با بخشی از دستاوردها و توانمندی‌های این مجموعه دانش بنیان آشنا شد.

به گزارش سرویس صنعت افق سرمایه؛ آقای کریم، همراه با “رشید علی” مشاور نخست وزیر و مقام‌های حوزۀ انرژی عراق، به بازدید از کارخانه‌های شرکت های مهندسی و ساخت توربین مپنا و ژنراتور مپنا رفت و مورد استقبال جمعی از مدیران ارشد این گروه قرار گرفت.

وزیر برق عراق از سالن های مختلف کارخانه‌ دو شرکت توربین‌سازی و ژنراتور مپنا دیدار و بخشی از فعالیت‌های این دو مجموعه‌ صنعتی دانش بنیان را مشاهده کرد. وی از فعالیت‌های صنعتی گروه مپنا ابراز خرسندی نمود.

در جریان این بازدید، در مورد محورهای همکاری گروه مپنا و صنعت برق عراق و نیز راه‌های گسترش همکاری‌های دوجانبه بحث و تبادل نظر شد.

در ابتدای مراسم، در نشستی مشترک، وزیر برق عراق با تقدیر از گروه مپنا جهت میزبانی در روز عزیز اربعین، اظهار داشت: مپنا دارای سوابق و تجربیات فراوانی است و در کشور  عراق به ویژه نزد اهالی صنعت برق به خوشنامی مشهور است.

عادل کریم گفت: در راستای همکاری دوجانبه، هیأتی از مدیران کل وزارت برق عراق در مپنا حضور یافته اند و امیدوارم در آینده نردیک یه تفاهم نامه مشترک در زمینه احداث و نصب نیروگاه‌ها، سرویس و خدمات نیروگاهی و نیز تاسیس کارگاه‌ها در عراق دست یابیم.

وزیر برق عراق تصریح کرد: بنده به صراحت اعلام می کنم مپنا از شرکت‌های بسیار خوب و در سطح جهانی است و انشاالله روابط استراتژیک داشته باشیم.

وی در پایان گفت: درهای عراق به سوی مپنا باز است و ما همسایه و دوستان هم هستیم و ما شما را در همکاری مقدم بر دیگران می دانیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3002

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی