تاریخ : سه شنبه, 5 تیر , 1403 19 ذو الحجة 1445 Tuesday, 25 June , 2024

اخبار داغ

وام اشتغال فقط یک بار برای هر نفر اعلام شرایط تحویل دسته چک در سال ۱۴۰۳ چت‌آنلاین بانک پاسارگاد پاسخ‌گوی تمام عیار نیاز مشتریان دریافت وام ۵۰۰ میلیون ریالی بدون ضامن در موسسه اعتباری ملل آغاز به کار «آکادمی بانکداری هوشمند» با تدریس «علم‌داده» اجرای آزمایشی ریال دیجیتال بانک مرکزی توضیح بانک مرکزی درباره پول جدید ایران انحلال رسمی‌شورای پول و اعتبار کم‌اثر کردن تحریم با ریال دیجیتال/ اجرای طرح ریال آفشور با روسیه ارتقای 4 شاخص مهم بهره‌وری کارکنان و شعب در بانک صادرات ایران مجمع عمومی عادی سالیانه بانک تجارت برگزار شد بانک صادرات ایران رتبه اول سرمایه ثبتی در بین بانک‌های بورسی آغاز چهل و چهارمین جشنواره بزرگ حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک سپه کسب نشان 5 ستاره مدیریت، لوح زرین و تندیس ملی برندهای تأثیرگذار و مدیران کارآفرین، در سومین اجلاس ملی برندهای تأثیرگذار و مدیران کارآفرین عملکرد مناسب بانک پارسیان در طرح ملی جهش تولید مسکن / بهره‌مندی بیش از 12 هزار نفر از تسهیلات ودیعه مسکن بانک پارسیان طرح‌های بزرگ درمانی کشور تحت پوشش خدمات بانکی ویژه گشودن پنجره‌های امید با همراهی گروه پاسارگاد امضا تفاهم‌نامه همکاری میان بانک پاسارگاد و باشگاه دانش‌پژوهان‌ جوان رشد 486 درصدی سودآوری در پی اصلاح ساختارهای مالی پرداخت ۳۶۶ میلیارد ریال وام قرض الحسنه فرزندآوری توسط موسسه اعتباری ملل نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۳ درصد رسید + جدول

1

جزیئات ورود تراموا به تهران

  • کد خبر : 30342
  • 07 مرداد 1402 - 17:29
جزیئات ورود تراموا به تهران
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران اعلام کرد که هنوز نه مطالعات کارشناسی و نه لایحه ایجاد تراموا در تهران به شورای شهر نیامده است.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق سرمایه، جعفر تشکری هاشمی در خصوص سرانجام ایجاد تراموا در تهران با بیان اینکه شهرداری تهران هنوز نه مطالعات اجرای این طرح و نه لایحه ایجاد تراموا در تهران را در اختیار شورای شهر قرار نداده است، گفت: طبیعتاً تا زمانیکه مطالعات اجرای این طرح که توسط مشاوران ذیصلاح انجام شده، ارائه نشود، این طرح بررسی نخواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه باید بررسی کنیم که آیا اساسا این مدل حمل و نقل (تراموا) برای تهران و معابری که شهرداری پیش بینی کرده، مناسب است یا خیر؟ گفت: تصمیم گیری و قضاوت در خصوص ورود تراموا به ناوگان حمل و نقل عمومی را به ارائه مطالعات از سوی شهرداری تهران موکول می‌کنیم و هر زمانی که شهرداری لایحه را به شورای شهر بیاورد نسبت به بررسی آن اقدام خواهیم کرد.

چندی پیش علیرضا زاکانی شهردار تهران اعلام کرده بود که «در راستای برقی سازی، خط یک بی آرتی را به تراموا تبدیل می کنیم. تفاهم نامه آن منعقد خواهد شد که خط یک بی آرتی از ترمینال شرق تا آزادی تبدیل به تراموا شده تا الگویی جدید را در تهران داشته باشیم. برآورد ما این است که سالانه جابجایی ۵۵ میلیون مسافر را از طریق این خط داشته باشیم. تلاش می کنیم در ۱۸ ماه این خط را ایجاد کنیم.»

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=30342

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی