تاریخ : سه شنبه, 28 فروردین , 1403 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024

اخبار داغ

حداکثر تراکنش خرید از هر کارت حقیقی به 2 میلیارد ریال افزایش یافت رشد ذخایر خارجی بانک مرکزی پس از 8 ماه 6 دستگاه گوشی جایزه سور اردیبهشت سامانیوم پیش‌بینی اساسی رییس کل بانک مرکزی از آینده اقتصاد برنامه‌های بانک مرکزی برای سال 1403 اعلام زمان حذف چک کاغذی گزارشی جامع از عملکرد تسهیلاتی بانک تجارت در سال «مهار تورم و رشد تولید» آغاز زندگی مشترک 95 هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک تجارت افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس فروش 472 رقبه ملک به ارزش بیش از 110 هزار میلیارد ریال توسط بانک سپه در سال 1402 پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزند آوری حضور مدیرعامل موسسه اعتباری ملل، درراهپیمایی روز جهانی قدس حمایت گسترده بانک پاسارگاد از انجمن اتیسم ایران پیاده‌سازی «سامانه پرداخت لحظه‌ای (پل)» در برنامک ویپاد صدور ۲۳۰ هزار فقره چک الکترونیکی در شبکه بانکی انحلال ۳ موسسه اعتباری کاهش نرخ بهره بین بانکی در سال جدید حضور مدیرعامل موسسه اعتباری ملل در راهپیمایی روز جهانی قدس جزئیات دقیق از نرخ سود سپرده در بانک های دولتی و خصوصی در سال 1403 ۹۰ درصد بار تامین مالی کشور بر دوش بانک‌ها ضرورت اصلاح نظام بانکی در سال ۱۴۰۳

9

برگزاری کمپ آموزشی تولید محتوای دیجیتال در منطقه اروند با حمایت همراه اول

  • کد خبر : 3070
  • 06 مهر 1400 - 14:41
برگزاری کمپ آموزشی تولید محتوای دیجیتال در منطقه اروند با حمایت همراه اول
کمپ آموزشی سه ماهه تولید محتوا و مدیریت شبکه‌های اجتماعی منطقه آزاد اروند که از تیر ماه سالجاری با حمایت همراه اول آغاز بکار کرده بود، به کار خود پایان داد.

به گزارش سرویس فناوری افق سرمایه؛ کمپ آموزشی سه ماهه «تولید محتوا و مدیریت شبکه های مجازی» با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و همت مرکز نوآوری اروند تک در راستای تقویت دستگاه های تولید محتوا در بخش های خصوصی و دولتی استان خوزستان در سه فصل آموزش، سنجش و جذب بازار کار برگزار شد.

این طرح حمایتی در قالب کارگاهی با توجه به اینکه می توانست جرقه ای مؤثر در ذهن جوانان استان خوزستان ایجاد کند، در راستای اهداف مسئولیت اجتماعی اپراتور اول تلفن همراه قرار گرفت که همسو با نهضت تولید محتوا، زمینه جذب جوانان اقصی نقاط کشور به بازار کار را فراهم آورد.

شایان ذکر است محمدرضا کشاورزی، معاون راهبرد همراه اول در اختتامیه این رویداد درباره اهمیت تولید محتوا و حمایت از کسب و کارهای این حوزه در همراه اول به سخنرانی پرداخت.

برخی سرفصل های کارگاهی این کمپ به شرح شناخت شبکه های اجتماعی، انواع محتوای شبکه های اجتماعی، تولید محتوای متنی، نحوه نگارش تقویم محتوا، تولید محتوای صوتی و تصویری، معرفی ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی، بازه زمانی انتشار محتوا، استراتژی و بازاریابی محتوا، برندینگ در شبکه های اجتماعی، اصول تبلیغات در شبکه های اجتماعی، ارتباط با مشتریان CRM، نحوه کسب درآمد از شبکه های اجتماعی، رفتارشناسی مشتریان، اینفلوئنسر مارکتینگ و … بود.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3070

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی