تاریخ : جمعه, 29 تیر , 1403 13 محرم 1446 Friday, 19 July , 2024

اخبار داغ

تغییر نرخ سود بین بانکی فرجام دلارزدایی با حکمرانی ریال / نسخه مشترک ایران و روسیه فراگیر می‌ شود؟ گام جدی دولت برای دلارزدایی تامین ۱۹.۹ میلیارد دلار ارز مورد نیاز واردات تقدیر از عملکرد گروه مالی در مجمع عمومی عادی سالیانه فروش ارز اربعین در بیش از 180 شعبه منتخب بانک سپه + لیست شعب «ایما تجارت»، اکوسیستم یکپارچه مشتریان ارزنده حقوقی بانک تجارت رونمایی شد بانک پارسیان عضو متولی زیست‌بوم ریال دیجیتال/ توسعه محصولات مدرن بانک پارسیان در حوزه بانکداری دیجیتال بانک پارسیان در عزای سید و سالار شهیدان به سوگ نشست رونق کسب و کار با طرح الماس موسسه اعتباری ملل پرداخت بیش از 725 میلیارد ریال وام قرض الحسنه فرزندآوری برگزاری اولین مسابقه بانکی کورن هول بانوان کشور در بانک پاسارگاد بانک تجارت مدیریت پیامک لحظه‌ای را به مشتریان خود واگذار کرد رشد ۱۴.۱ درصدی معاملات مسکن در خرداد امسال نسبت به سال گذشته نرخ رشد پایه پولی ۲۱.۱ درصد شد/ کاهش ۵.۳ درصدی رشد نقدینگی سود آوری و موفقیت ما حاصل عملکرد مثبت شرکت هایی نظیر چادرملو است پرداخت بیش از 725 میلیارد ریال وام قرض الحسنه فرزندآوری تخفیف‌های بیمه‌ای، هدیه وکالتی کردن حساب در بانک تجارت مهر تائید سهامداران بر عملکرد بانک سامان در سال 1402 نقش موثر بانک سپه در ارائه تسهیلات مهارت‌آموزی به ۹ هزار سرباز وظیفه واجد شرایط ثبت‌نام آسان و سریع خودروهای وارداتی با حساب وکالتی بانک پارسیان

7

برگزاری کمپ آموزشی تولید محتوای دیجیتال در منطقه اروند با حمایت همراه اول

  • کد خبر : 3070
  • 06 مهر 1400 - 14:41
برگزاری کمپ آموزشی تولید محتوای دیجیتال در منطقه اروند با حمایت همراه اول
کمپ آموزشی سه ماهه تولید محتوا و مدیریت شبکه‌های اجتماعی منطقه آزاد اروند که از تیر ماه سالجاری با حمایت همراه اول آغاز بکار کرده بود، به کار خود پایان داد.

به گزارش سرویس فناوری افق سرمایه؛ کمپ آموزشی سه ماهه «تولید محتوا و مدیریت شبکه های مجازی» با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و همت مرکز نوآوری اروند تک در راستای تقویت دستگاه های تولید محتوا در بخش های خصوصی و دولتی استان خوزستان در سه فصل آموزش، سنجش و جذب بازار کار برگزار شد.

این طرح حمایتی در قالب کارگاهی با توجه به اینکه می توانست جرقه ای مؤثر در ذهن جوانان استان خوزستان ایجاد کند، در راستای اهداف مسئولیت اجتماعی اپراتور اول تلفن همراه قرار گرفت که همسو با نهضت تولید محتوا، زمینه جذب جوانان اقصی نقاط کشور به بازار کار را فراهم آورد.

شایان ذکر است محمدرضا کشاورزی، معاون راهبرد همراه اول در اختتامیه این رویداد درباره اهمیت تولید محتوا و حمایت از کسب و کارهای این حوزه در همراه اول به سخنرانی پرداخت.

برخی سرفصل های کارگاهی این کمپ به شرح شناخت شبکه های اجتماعی، انواع محتوای شبکه های اجتماعی، تولید محتوای متنی، نحوه نگارش تقویم محتوا، تولید محتوای صوتی و تصویری، معرفی ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی، بازه زمانی انتشار محتوا، استراتژی و بازاریابی محتوا، برندینگ در شبکه های اجتماعی، اصول تبلیغات در شبکه های اجتماعی، ارتباط با مشتریان CRM، نحوه کسب درآمد از شبکه های اجتماعی، رفتارشناسی مشتریان، اینفلوئنسر مارکتینگ و … بود.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3070

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی