تاریخ : شنبه, 18 آذر , 1402 27 جماد أول 1445 Saturday, 9 December , 2023

اخبار داغ

عملکرد 8 ماهه بانک پارسیان در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه / 96 درصد تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی تکلیفی است قرعه‌کشی بزرگ بانک گردشگری در «8شنبه» توبانک شعب بانک توسعه تعاون از تعاونی های توسعه و عمران شهرستانها حمایت می کنند آیین معارفه مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید برگزار شد بانک مسکن به وظایف خود فراتر از انتظار عمل کرده است همکاری کارت آسان خرید بانک تجارت با دیجی کالا تمدید شد تامین مالی2 میلیارد دلاری پتروپالایشگاه آناهیتا توسط بانک سپه گشایش نماد بانک گردشگری در فرابورس ایران بانک سپه با روحیه جهادی و پیگیری اولویت‌های ملی، نهایت همکاری را با دولت انجام داده است پرداخت بالغ بر 73 هزار فقره وام ازدواج از سوی بانک تجارت شجاعت همکاران بانک توسعه تعاون برای فعالیت های نوآورانه و خلاقانه بانکی مورد حمایت واقع می شود مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده سال 1400 بانک سپه برگزار شد اطلاعیه صادره موسسه اعتباری ملل انتشار جدیدترین گزارش فناوری اطلاعات بانک سامان نشان عالی مدیر سال به دکتر سید عباس حسینی رسید اولین اپلیکیشن “پرداخت مبتنی بر هوش مصنوعی” در ایران پرداخت بیش از 20 هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک سپه / افزایش 5 هزار میلیاردی اعطای تسهیلات نسبت به ماه گذشته بسته جامع اعتباری بانک توسعه تعاون برای حمایت از فعالیت عمرانی و تولیدی شرکت فراسان تقدیر و حمایت بانک پاسارگاد از نفرات برتر کنکور سراسری تقدیر از اقدام برجسته بانک سپه در مدیریت یارانه پرداختی دولت در حوزه آرد و نان اهداء تندیس طلایی رضایتمندی مشتریان به بانک سامان

7

اعلام زمان تجمیع کارت‌های بانکی

  • کد خبر : 31461
  • 08 شهریور 1402 - 18:22
اعلام زمان تجمیع کارت‌های بانکی
رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: در برنامه هفتم توسعه، تجمیع کارت‌های خدماتی و بانکی از مجلس شورای اسلامی درخواست شده که در کمیسیون تلفیق برنامه نیز با آن موافقت شده است.

به گزارش سرویس اقتصادی افق سرمایه، هاشم کارگر با بیان اینکه یکی از اهداف ایجاد کارت هوشمند ملی این است که مرجع بسیاری از خدمات در کشور قرار گیرد، گفت: طی سال‌های گذشته به دلیل فقدان پوشش مناسب کارت‌های هوشمند ملی در مسائل گوناگون، به طور جدی به آن پرداخته نشد.

رئیس سازمان ثبت نام احوال کشور اضافه کرد: یکی از درخواست‌هایی که در برنامه هفتم توسعه از مجلس شورای اسلامی داشتیم و تا این مرحله با آن موافقت شده، بحث تجمیع کارت‌های خدماتی و بانکی است.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: تفاهمنامه‌ای با بانک ملی به عنوان نخستین بانک در این زمینه امضا شده است؛ مراحل اجرایی آن پس از تدوین برنامه مورد نیاز سازمان ثبت احوال با بانک ملی، آغاز خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: این اقدام بسیاری از هزینه‌های جاری کشور و مردم را برای دریافت خدمات کم کنیم.

کارگر درباره دریافت کپی از مدارک هویتی در ادارات اظهار کرد: سازمان ثبت احوال، سرویس‌های الکترونیکی هویتی به ادارات ارائه شده و نیاز به دریافت فیزیکی مدارک از سوی هیچ یک از دستگاه‌های دولتی و عمومی وجود ندارد.

وی خاطر نشان کرد: قانون نیز ادارات را از دریافت مدارک منع کرده و اگر دستگاهی این اقدام را انجام می‌دهد، تخلف است؛ زیرا کپی دریافتی هیچ استفاده‌ای ندارد. بنابراین مردم به هیچ وجه نیازی به ارائه کپی مدارک خود ندارند و دستگاه‌ها نیز مجاز به دریافت کپی مدارک نیستند.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور درباره اختلال در سامانه این سازمان، تصریح کرد: با توجه به اینکه به ۲۰۰ دستگاه در ۲۰۰ هزار نقطه کشور خدمات ارائه می‌کنیم و سرویس یکپارچه است، لذا در صورت وجود اختلال، همه دستگاه‌ها در خدمات رسانی دچار مشکل می‌شوند.

کارگر خاطرنشان کرد: بنا به اذعان وزارت ارتباطات، سازمان ثبت احوال به عنوان دومین دستگاه در استعلامات الکترونیک معرفی شد که ناشی از پایدار بودن سرویس‌های هویتی سازمان ثبت احوال است. چنانچه اختلالی ایجاد شود، از طریق پرتال سازمان اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی تأکید کرد: چنانچه مردم در ادارات و دستگاه‌ها با چنین مشکلی روبه‌رو می‌شوند، به ما اعلام کنند و تا آن را پیگیری و با متخلف برخورد کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=31461

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی