تاریخ : پنج شنبه, 22 شهریور , 1403 9 ربيع أول 1446 Thursday, 12 September , 2024

اخبار داغ

بانک تجارت مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی سال 1403 را تمدید کرد اهدای٧٣ جایزه ٧٣ میلیون تومانی به بازنشستگان کشوری ایده جدید وام قرض‌الحسنه اموال (منقول و غیرمنقول) برای جهش تولید کسب رتبه برتر بانک سپه در استقرار نظارت و تطبیق شرعی در سال 1403 بازخوانی خدمات شعب سپهری در سرزمین «طلای سفید» سهم خیرین بانک صادرات ایران در مبارزه با بی‌سوادی نخستین همایش بانکداری اسلامی در بانک صادرات ایران جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های قر‌ض‌الحسنه بانک گردشگری برگزار می‌شود طرح‌های ویژه بیمه پارسیان برای آغاز سال تحصیلی جدید حضور هدفمند بانک تجارت در نمایشگاه ایران‌پلاست خدمتی جدید از بانک پاسارگاد سامانه بام، امکان نظارت بهتر بر دخل و خرج را برای مشتریان فراهم کرده است بازگشت ساعت کاری بانک تجارت به روال گذشته “پادیا”، سامانه آموزش دیجیتالی بانک پاسارگاد تمدید جشنواره ملی پوستر سپهر به دلیل استقبال بی‌نظیر هنرمندان افزایش 48 درصدی درآمدهای کارمزدی «وبصادر» خدمات حمایتی شعب سپهری در «پایتخت خوشنویسی ایران» خدمتی نوین از بانک پاسارگاد؛ “مداد” سامانه مدیریت اسناد عرضه بیش از 40 میلیارد دینار ارز اربعین به 223 هزار زائر توسط بانک سپه پیشتازی بانک تجارت در حمایت از جوانان ایرانی با تسهیلات 14.2 همتی ازدواج و فرزندآوری ابر محموله جاده ای ایران تحت پوشش بیمه پاسارگاد به مقصد رسید

8

اعلام زمان تجمیع کارت‌های بانکی

  • کد خبر : 31461
  • 08 شهریور 1402 - 18:22
اعلام زمان تجمیع کارت‌های بانکی
رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: در برنامه هفتم توسعه، تجمیع کارت‌های خدماتی و بانکی از مجلس شورای اسلامی درخواست شده که در کمیسیون تلفیق برنامه نیز با آن موافقت شده است.

به گزارش سرویس اقتصادی افق سرمایه، هاشم کارگر با بیان اینکه یکی از اهداف ایجاد کارت هوشمند ملی این است که مرجع بسیاری از خدمات در کشور قرار گیرد، گفت: طی سال‌های گذشته به دلیل فقدان پوشش مناسب کارت‌های هوشمند ملی در مسائل گوناگون، به طور جدی به آن پرداخته نشد.

رئیس سازمان ثبت نام احوال کشور اضافه کرد: یکی از درخواست‌هایی که در برنامه هفتم توسعه از مجلس شورای اسلامی داشتیم و تا این مرحله با آن موافقت شده، بحث تجمیع کارت‌های خدماتی و بانکی است.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: تفاهمنامه‌ای با بانک ملی به عنوان نخستین بانک در این زمینه امضا شده است؛ مراحل اجرایی آن پس از تدوین برنامه مورد نیاز سازمان ثبت احوال با بانک ملی، آغاز خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: این اقدام بسیاری از هزینه‌های جاری کشور و مردم را برای دریافت خدمات کم کنیم.

کارگر درباره دریافت کپی از مدارک هویتی در ادارات اظهار کرد: سازمان ثبت احوال، سرویس‌های الکترونیکی هویتی به ادارات ارائه شده و نیاز به دریافت فیزیکی مدارک از سوی هیچ یک از دستگاه‌های دولتی و عمومی وجود ندارد.

وی خاطر نشان کرد: قانون نیز ادارات را از دریافت مدارک منع کرده و اگر دستگاهی این اقدام را انجام می‌دهد، تخلف است؛ زیرا کپی دریافتی هیچ استفاده‌ای ندارد. بنابراین مردم به هیچ وجه نیازی به ارائه کپی مدارک خود ندارند و دستگاه‌ها نیز مجاز به دریافت کپی مدارک نیستند.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور درباره اختلال در سامانه این سازمان، تصریح کرد: با توجه به اینکه به ۲۰۰ دستگاه در ۲۰۰ هزار نقطه کشور خدمات ارائه می‌کنیم و سرویس یکپارچه است، لذا در صورت وجود اختلال، همه دستگاه‌ها در خدمات رسانی دچار مشکل می‌شوند.

کارگر خاطرنشان کرد: بنا به اذعان وزارت ارتباطات، سازمان ثبت احوال به عنوان دومین دستگاه در استعلامات الکترونیک معرفی شد که ناشی از پایدار بودن سرویس‌های هویتی سازمان ثبت احوال است. چنانچه اختلالی ایجاد شود، از طریق پرتال سازمان اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی تأکید کرد: چنانچه مردم در ادارات و دستگاه‌ها با چنین مشکلی روبه‌رو می‌شوند، به ما اعلام کنند و تا آن را پیگیری و با متخلف برخورد کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=31461

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی