تاریخ : یکشنبه, 12 آذر , 1402 21 جماد أول 1445 Sunday, 3 December , 2023

اخبار داغ

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده سال 1400 بانک سپه برگزار شد اطلاعیه صادره موسسه اعتباری ملل انتشار جدیدترین گزارش فناوری اطلاعات بانک سامان نشان عالی مدیر سال به دکتر سید عباس حسینی رسید اولین اپلیکیشن “پرداخت مبتنی بر هوش مصنوعی” در ایران پرداخت بیش از 20 هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک سپه / افزایش 5 هزار میلیاردی اعطای تسهیلات نسبت به ماه گذشته بسته جامع اعتباری بانک توسعه تعاون برای حمایت از فعالیت عمرانی و تولیدی شرکت فراسان تقدیر و حمایت بانک پاسارگاد از نفرات برتر کنکور سراسری تقدیر از اقدام برجسته بانک سپه در مدیریت یارانه پرداختی دولت در حوزه آرد و نان اهداء تندیس طلایی رضایتمندی مشتریان به بانک سامان تعامل بانک توسعه تعاون با خبرگزاری فارس در جهت امیدآفرینی 10 جایزه 1.000.000.000 ریالی دیگر جشنواره بانک تجارت تقسیم شد کسب رتبه برتر بانک سپه در تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت و کارتخوان فروشگاهی در مهرماه ‌سال جاری رسیدگی به مشکلات اداری بانوان شاغل در بانک ها در اولویت برنامه های مدیریتی آگهی دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آذر ماه 1402 انجام طرح ملی هوشمندسازی یارانه آرد و نان مصداق کار دانش بنیان، متکی به همدلی و مجاهدت شبانه روزی است نسخه جدید موبایلت با الزام به‌روزرسانی منتشر شد آیین ارائه دستاوردهای طرح ملی هوشمندسازی یارانه آرد و نان برگزار شد تقدیر وزیر اقتصاد از مدیرعامل بانک سپه برای اجرای طرح ملی هوشمندسازی یارانه آرد و نان پرداخت وام قرض الحسنه به اشخاص حقوقی(طرح نیکان ملل) تا ۷/۵ میلیارد ریال موسسه اعتباری ملل تامین مالی خرید هزار اتوبوس توسط بانک تجارت با هدف رفاه شهروندان تهرانی

2

حضور مدیرعامل بیمه کوثر در استان البرز

  • کد خبر : 32163
  • 29 شهریور 1402 - 19:53
حضور مدیرعامل بیمه کوثر در استان البرز
دکتر آقادادی به همراه گروهی از معاونین و مدیران ستادی شرکت با هدف دیدار با همکاران، نمایندگان و شبکه فروش در سرپرستی استان البرز بیمه کوثر حضور یافت.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه، در این بازدید دکتر آقادادی و هیئت همراه دیدارهایی با همکاران سرپرستی، نمایندگان و شبکه فروش استان داشتند که با ارائه گزارشی از عملکرد سرپرستی و مباحث مختلف توسط حاضرین همراه بود.

مدیرعامل بیمه کوثر در این دیدارها هماهنگی با سیاست های کلی شرکت، تلاش برای تحقق اهداف عالی بیمه کوثر، افزایش سودآوری، جلب رضایت مشتریان، عمل به شعار”کوثر، خیرکثیر”، به کارگیری شیوه های نوین در اتخاذ ترکیب مناسب فروش و مدیریت ریسک را به عنوان اهم انتظارات از همکاران سرپرستی برشمرد.

ایشان با اشاره به میزان مناسب فروش شرکت از ابتدای سال 1402 و کسب سطح یک توانگری مالی توسط بیمه کوثر، ابراز امیدواری نمودند با سعی و تلاش مضاعف همکاران، عملکرد سرپرستی روز به روز بهبود یافته و دغدغه ها و مشکلات نمایندگان و شبکه فروش با تدابیر مجموعه سرپرستی به حداقل برسد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=32163

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی