تاریخ : چهارشنبه, 12 مهر , 1402 20 ربيع أول 1445 Wednesday, 4 October , 2023

اخبار داغ

پرداخت بیش از 52 هزار فقره وام ازدواج توسط بانک تجارت مدیر عامل بانک توسعه تعاون: نظام بانکی نقطه قوت جمهوری اسلامی است پرداخت بیش از 16 هزار میلیارد ریال در قالب 13 هزار فقره تسهیلات توسط بانک سپه در شهریور ماه افتتاح فاز اول بیمارستان دیجیتال با استانداردهای جهانی توسط مدیرعامل بانک ملی ایران اتمام پروژه ساخت دیتاسنتر بانک گردشگری 48 ساعت فرصت برای برنده شدن در قرعه کشی بیش از 10 هزار جایزه بانک گردشگری افزایش سودآوری و جلب رضایت سهامداران باید در اولویت برنامه‌های شرکت باشد ساخت ده هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن با مشارکت بانک ملی ایران در استان فارس معرفی خدمات سکوی (پلتفرم) تخصصی آسانیسم، خدمات پرستاری از سالمندان گرامی همراهی شرکت به پرداخت ملت با دانش آموزان اختلالات طیف اوتیسم در ماه مهر در دیدار استاندار فارس با مدیرعامل بانک ملی ایران مطرح شد: عملکرد بانک ملی ایران در پیشبرد طرح های توسعه ای استان وحمایت های همه جانبه از بنگاه های تولیدی واقتصادی شایسته تقدیر است در حاشیه نشست مدیرعامل بانک ملی ایران با مجمع نمایندگان استان فارس صورت گرفت: تقدیر از اقدامات بانک ملی ایران در استان فارس آمادگی بانک ملی ایران برای تامین مالی همه جانبه واحدهای تولیدی استان فارس ​پیام سرپرست بانک صادرات ایران به مناسبت «هفته وحدت» تقویت همکاری های بانک ملی ایران و سازمان بهزیستی کشور با امضای تفاهمنامه همکاری با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران: مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بانک سپه برگزار شد برگزاری دومین جلسه کمیته مضمون استراتژیک تعالی سرمایه انسانی در بانک ملی ایران تقویت حوزه بازاریابی، مهمترین ماموریت معاون جدید بانک توسعه تعاون معرفی خدمات بانک سامان در نمایشگاه بین‌المللی ایران فارما دانشگاه خاتم میزبان دومین همایش فصلی شورای انجمن‌های علمی ایران با موضوع نقد و ارزیابی مواد محیط‏‌زیستی لایحه برنامه هفتم توسعه افتتاح شعبه مرزداران بانک اقتصادنوین در تهران

5

کمترین نسبت مطالبات به مصارف مربوط به کدام بانک است؟

  • کد خبر : 3271
  • 11 مهر 1400 - 11:27
کمترین نسبت مطالبات به مصارف مربوط به کدام بانک است؟
بانک مهر ایران موفق شده با نگاه داشتن شاخص مطالبات به مصارف خود، در سطح کمتر از یک درصد، بهترین عملکرد در شبکه بانکی را برای سال ۱۳۹۹ داشته باشد.

به گزارش سرویس بانک افق سرمایه؛ مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران گزارش عملکرد ۲۲ بانک کشور در سال ۱۳۹۹ را منتشر کرده است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، بانک مهر ایران بهترین عملکرد را در شاخص نسبت مطالبات به مصارف داشته است.

نسبت مطالبات به مصارف شاخصی است که مشخص می‌کند چه میزان از تسهیلاتی که یک بانک پرداخت کرده، از موعد بازپرداخت آن گذشته اما اقساط آن از سوی مشتری واریز نشده است. در صورتی که این شاخص بالا باشد می‌تواند بانک‌ها را با ریسک‌های اعتباری و نقدینگی روبه‌رو کند.

بانک مهر ایران چند سال است که موفق شده این شاخص را زیر یک درصد نگاه دارد. عملکرد سال ۱۳۹۹ این بانک نیز مؤید همین موضوع است. نسبت مطالبات به مصارف بانک مهر ایران در سال ۱۳۹۹ زیر یک درصد بوده که بهترین عملکرد در سطح شبکه بانکی کشور به شمار می‌رود. در سال جاری هم این نسبت زیر یک درصد است.

این توفیق در حالی به دست آمده بانک مهر ایران از نظر تعدادی، تسهیلات زیادی را پرداخت کرده، به‌طوری که در سال گذشته مشتریان این بانک بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰هزار فقره تسهیلات دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3271

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی