تاریخ : یکشنبه, 13 اسفند , 1402 23 شعبان 1445 Sunday, 3 March , 2024

اخبار داغ

شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون نماد خدمت و رضایتمندی ذینفعان است آغاز زندگی مشترک 92 هزار زوج جوان با تسهیلات بانک تجارت پرداخت بیش از 12 هزار میلیارد ریال در قالب 7 هزار و 420 فقره تسهیلات توسط بانک سپه دنیایی از خدمات در همراه بانک تجارت خدمات قابل ارائه بانک توسعه تعاون به صندوق بازنشستگی کشوری متنوع و اثربخش است اراده مدیران بانک توسعه تعاون مقدس و پولادین است افزایش سرمایه بانک تجارت به 335.889 میلیارد ریال جوایز ششمین دوره قرعه‌کشی سپرده سبای باشگاه مشتریان بانک پارسیان اهدا شد رونق تولید با تسهیلات ۲۰میلیارد ریالی موسسه اعتباری ملل (طرح یاقوت ملل) رونمایی از کتاب الزامات و مقررات احتیاطی در بانک ها و موسسات اعتباری به قلم مدیر عامل بانک توسعه تعاون همکاری بانک سامان و اتاق بازرگانی ایران و اتریش برای مبارزه با پولشویی دعوت به انتخابات مصداق مهم جهاد تبیین است دکتر خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است شناخت متقابل بانک و رسانه، گامی در مسیر تعامل برنامه‌مند «باجت» بانک تجارت اعتبار 20 میلیون تومانی می‌دهد 6500 میلیارد ریال تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون به معرفی شدگان شهرکهای صنعتی ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص انعقاد تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور دکتر سید مهدی حسینی دولت‌آبادی عضو جدید هیات‌مدیره بانک تجارت شد تقدیر از روسای موفق شعب بانک پارسیان در چهاردهمین گردهمایی روسای موفق بانک‌های کشور حضور گروه مالی گردشگری در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

5

کمترین نسبت مطالبات به مصارف مربوط به کدام بانک است؟

  • کد خبر : 3271
  • 11 مهر 1400 - 11:27
کمترین نسبت مطالبات به مصارف مربوط به کدام بانک است؟
بانک مهر ایران موفق شده با نگاه داشتن شاخص مطالبات به مصارف خود، در سطح کمتر از یک درصد، بهترین عملکرد در شبکه بانکی را برای سال ۱۳۹۹ داشته باشد.

به گزارش سرویس بانک افق سرمایه؛ مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران گزارش عملکرد ۲۲ بانک کشور در سال ۱۳۹۹ را منتشر کرده است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، بانک مهر ایران بهترین عملکرد را در شاخص نسبت مطالبات به مصارف داشته است.

نسبت مطالبات به مصارف شاخصی است که مشخص می‌کند چه میزان از تسهیلاتی که یک بانک پرداخت کرده، از موعد بازپرداخت آن گذشته اما اقساط آن از سوی مشتری واریز نشده است. در صورتی که این شاخص بالا باشد می‌تواند بانک‌ها را با ریسک‌های اعتباری و نقدینگی روبه‌رو کند.

بانک مهر ایران چند سال است که موفق شده این شاخص را زیر یک درصد نگاه دارد. عملکرد سال ۱۳۹۹ این بانک نیز مؤید همین موضوع است. نسبت مطالبات به مصارف بانک مهر ایران در سال ۱۳۹۹ زیر یک درصد بوده که بهترین عملکرد در سطح شبکه بانکی کشور به شمار می‌رود. در سال جاری هم این نسبت زیر یک درصد است.

این توفیق در حالی به دست آمده بانک مهر ایران از نظر تعدادی، تسهیلات زیادی را پرداخت کرده، به‌طوری که در سال گذشته مشتریان این بانک بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰هزار فقره تسهیلات دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3271

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی