تاریخ : سه شنبه, 28 اسفند , 1403 19 رمضان 1446 Tuesday, 18 March , 2025

اخبار داغ

شعب کشیک بانک تجارت در تعطیلات نوروز 1404 معرفی شدند ​اعلام شعب منتخب فعال بانک صادرات ایران در تعطیلات نوروز 1404 تمدید مهلت ارسال ایده به جشنواره ملی دال‌آن تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۴ نشست روسای استان بیمه ­آسیا برگزار شد افزایش سرمایه 129 هزار و 450 میلیارد ریالی بانک گردشگری/ وگردش سود سهام را تقسیم کرد سقف صدور کارت هدیه بانک صادرات ایران 5 میلیون تومان شد معرفی شعب کشیک بانک سپه در ایام نوروز 1404 موسسه اعتباری ملل همیشه آماده خدمت رسانی “بازی ریتون” نوآوری دیگر از روابط‌عمومی بانک پاسارگاد پیام تبریک مدیرعامل بانک تجارت به مناسبت فرارسیدن سال نو بیمه آسیا، مسیر رو به رشد خود را با جدیت دنبال می کند با کارت هدیه ملل، عید نوروز ۱۴۰۴ را خاص‌تر و ماندگارتر کنید اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در تعطیلات نوروز سال 1404 مجمع عمومی فوق العاده بانک پاسارگاد برگزار شد بانک صادرات ایران به اعتبارات خرد، اعتبار می‌دهد تخصیص بیش از ۹,۴۴۰ میلیارد ریال وام ازدواج و فرزندآوری اعلام نرخ حق بیمه شخص ثالث در سال ۱۴۰۴ جزئیات جدید از سقف برداشت نقدی و کارت هدیه در ایام نوروز اختلال «همراه‌بانک تجارت» برطرف شد «تسویه‌یار» بانک صادرات ایران رونمایی شد/ محسن سیفی: ارتباط بانک صادرات ایران با بازار سرمایه عمق و سرعت بیشتری می‌یابد افزایش سقف برداشت وجه نقد از خودپردازهای موسسه اعتباری ملل

8

کمترین نسبت مطالبات به مصارف مربوط به کدام بانک است؟

  • کد خبر : 3271
  • 11 مهر 1400 - 11:27
کمترین نسبت مطالبات به مصارف مربوط به کدام بانک است؟
بانک مهر ایران موفق شده با نگاه داشتن شاخص مطالبات به مصارف خود، در سطح کمتر از یک درصد، بهترین عملکرد در شبکه بانکی را برای سال ۱۳۹۹ داشته باشد.

به گزارش سرویس بانک افق سرمایه؛ مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران گزارش عملکرد ۲۲ بانک کشور در سال ۱۳۹۹ را منتشر کرده است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، بانک مهر ایران بهترین عملکرد را در شاخص نسبت مطالبات به مصارف داشته است.

نسبت مطالبات به مصارف شاخصی است که مشخص می‌کند چه میزان از تسهیلاتی که یک بانک پرداخت کرده، از موعد بازپرداخت آن گذشته اما اقساط آن از سوی مشتری واریز نشده است. در صورتی که این شاخص بالا باشد می‌تواند بانک‌ها را با ریسک‌های اعتباری و نقدینگی روبه‌رو کند.

بانک مهر ایران چند سال است که موفق شده این شاخص را زیر یک درصد نگاه دارد. عملکرد سال ۱۳۹۹ این بانک نیز مؤید همین موضوع است. نسبت مطالبات به مصارف بانک مهر ایران در سال ۱۳۹۹ زیر یک درصد بوده که بهترین عملکرد در سطح شبکه بانکی کشور به شمار می‌رود. در سال جاری هم این نسبت زیر یک درصد است.

این توفیق در حالی به دست آمده بانک مهر ایران از نظر تعدادی، تسهیلات زیادی را پرداخت کرده، به‌طوری که در سال گذشته مشتریان این بانک بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰هزار فقره تسهیلات دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3271

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی