تاریخ : سه شنبه, 11 بهمن , 1401 10 رجب 1444 Tuesday, 31 January , 2023

اخبار داغ

پیام تبریک مدیر عامل بانک سرمایه به مناسبت ایام الله دهه فجر آغاز فروش ارز در شعب منتخب بانک سپه خاطره‌سازی با جشنواره زمستانه بانک تجارت ارسال و توزیع ۲۰۰۰ تخته پتو میان زلزله زدگان خوی پیش‌بینی بارش برف در پایتخت هشدار سیل در تهران درخشش بانک اقتصادنوین در میان 100شرکت برتر ایران آغاز هفته بارشی برف و باران در تهران نوید نهایی شدن پذیرش شرکت در بازار فرابورس در آینده‌ای نزدیک استقبال از روز پدر با کارت هدیه موسسه اعتباری ملل ارتقاء هلدینگ ها و واحدهای گروه مالی گردشگری در بین شرکت های برتر ایران تفاهم نامه 5 جانبه بین وزارت راه و شهرسازی، قوه قضاییه، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بانک پارسیان و بانک کارآفرین برای احداث 55 هزار واحد مسکونی افتتاح شعبه بزرگمهر بانک اقتصادنوین در اصفهان کیفیت هوای تهران همچنان در وضعیت «قرمز» هفتمین کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی با حمایت بانک پاسارگاد توسط انجمن مدیریت ایران و همکاری دانشگاه خاتم برگزار شد تداوم وضعیت “قرمز” هوا در پایتخت تداوم افزایش بارگذاری جمعیت در حاشیه تهران در عین “آلودگی هوا” و “کمبود آب” اطلاعیه بانک سرمایه در خصوص تعطیلی شعبه یاسوج در روزهای پنج شنبه امکان ثبت‌نام در طرح‌های فروش سایپا از طریق بانک اقتصادنوین فراهم شد قطعی موقت سیستم شتاب بانک توسعه تعاون خدمات ویژه بانک اقتصادنوین برای انجام معاملات در بورس کالا

4

کمترین نسبت مطالبات به مصارف مربوط به کدام بانک است؟

  • کد خبر : 3271
  • 11 مهر 1400 - 11:27
کمترین نسبت مطالبات به مصارف مربوط به کدام بانک است؟
بانک مهر ایران موفق شده با نگاه داشتن شاخص مطالبات به مصارف خود، در سطح کمتر از یک درصد، بهترین عملکرد در شبکه بانکی را برای سال ۱۳۹۹ داشته باشد.

به گزارش سرویس بانک افق سرمایه؛ مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران گزارش عملکرد ۲۲ بانک کشور در سال ۱۳۹۹ را منتشر کرده است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، بانک مهر ایران بهترین عملکرد را در شاخص نسبت مطالبات به مصارف داشته است.

نسبت مطالبات به مصارف شاخصی است که مشخص می‌کند چه میزان از تسهیلاتی که یک بانک پرداخت کرده، از موعد بازپرداخت آن گذشته اما اقساط آن از سوی مشتری واریز نشده است. در صورتی که این شاخص بالا باشد می‌تواند بانک‌ها را با ریسک‌های اعتباری و نقدینگی روبه‌رو کند.

بانک مهر ایران چند سال است که موفق شده این شاخص را زیر یک درصد نگاه دارد. عملکرد سال ۱۳۹۹ این بانک نیز مؤید همین موضوع است. نسبت مطالبات به مصارف بانک مهر ایران در سال ۱۳۹۹ زیر یک درصد بوده که بهترین عملکرد در سطح شبکه بانکی کشور به شمار می‌رود. در سال جاری هم این نسبت زیر یک درصد است.

این توفیق در حالی به دست آمده بانک مهر ایران از نظر تعدادی، تسهیلات زیادی را پرداخت کرده، به‌طوری که در سال گذشته مشتریان این بانک بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰هزار فقره تسهیلات دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3271

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی