تاریخ : دوشنبه, 24 مرداد , 1401 18 محرم 1444 Monday, 15 August , 2022

اخبار داغ

پست بانک ایران شیوه نامه اجرایی تامین مالی کشاورزی قراردادی را به شعب بانک در سراسر کشور ابلاغ کرد مانع‌زدایی از تولید در دستور کار بانک صادرات ایران است بانک کارآفرین با بیمارستان پارسیان تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد ثمره حمایت دولت از بانک توسعه تعاون رشد تولید و اشتغال‌زایی می باشد توسعه همکاری های گسترده بانک ملی ایران با صنایع کشور پشتیبانی ۲۴ ساعته مرکز امداد مشتریان موسسه اعتباری ملل از مشتریان صنایع کوچک و متوسط نیاز به تسهیل گری در مقررات واردات ‌و صادرات دارند رویکرد نطام اموزشی کشور باید در جهت پرورش نوآوری و کارآفرینی باشد حضور قهرمان ملی پاورلیفتینگ در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران امضای تفاهم نامه همکاری میان بانک سپه، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت توسعه نوآوری نشان ارائه کارت هواداری باشگاه استقلال از سوی بانک شهر شش کلید جدید در «کیلید» بانک آینده معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی پست بانک ایران: ارتقا معیشت همکاران اولویت برنامه‌های معاونت توسعه سرمایه انسانی است بانک صادرات ایران برای ارتقای سهم از بازار تلاش‌های جدیدی آغاز کرده است نقش سیاست‌های حمایتی دولت از بانک توسعه تعاون فقدان قوانین و لوایح معین از فعالیت تشکل‌های مردمی ارایه سرویس استرداد وجه (Refund) به مشتریان ویژه بانک ملی ایران بخشنامه افزایش سقف فردی تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی کمیته امداد امام خمینی(ره) حمایت بانک توسعه تعاون از صنایع کوچک و متوسط رفع دغدغه کشاورزان استان مرکزی با وام‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بانک سپه در صدر جدول پرداخت تسهیلات بدون ضامن در بین بانک‌های کشور قرار گرفت

3

کمترین نسبت مطالبات به مصارف مربوط به کدام بانک است؟

  • کد خبر : 3271
  • 11 مهر 1400 - 11:27
کمترین نسبت مطالبات به مصارف مربوط به کدام بانک است؟
بانک مهر ایران موفق شده با نگاه داشتن شاخص مطالبات به مصارف خود، در سطح کمتر از یک درصد، بهترین عملکرد در شبکه بانکی را برای سال ۱۳۹۹ داشته باشد.

به گزارش سرویس بانک افق سرمایه؛ مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران گزارش عملکرد ۲۲ بانک کشور در سال ۱۳۹۹ را منتشر کرده است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، بانک مهر ایران بهترین عملکرد را در شاخص نسبت مطالبات به مصارف داشته است.

نسبت مطالبات به مصارف شاخصی است که مشخص می‌کند چه میزان از تسهیلاتی که یک بانک پرداخت کرده، از موعد بازپرداخت آن گذشته اما اقساط آن از سوی مشتری واریز نشده است. در صورتی که این شاخص بالا باشد می‌تواند بانک‌ها را با ریسک‌های اعتباری و نقدینگی روبه‌رو کند.

بانک مهر ایران چند سال است که موفق شده این شاخص را زیر یک درصد نگاه دارد. عملکرد سال ۱۳۹۹ این بانک نیز مؤید همین موضوع است. نسبت مطالبات به مصارف بانک مهر ایران در سال ۱۳۹۹ زیر یک درصد بوده که بهترین عملکرد در سطح شبکه بانکی کشور به شمار می‌رود. در سال جاری هم این نسبت زیر یک درصد است.

این توفیق در حالی به دست آمده بانک مهر ایران از نظر تعدادی، تسهیلات زیادی را پرداخت کرده، به‌طوری که در سال گذشته مشتریان این بانک بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰هزار فقره تسهیلات دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3271

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی