تاریخ : شنبه, 2 تیر , 1403 16 ذو الحجة 1445 Saturday, 22 June , 2024

اخبار داغ

بهره گیری هوشمندانه فولاد سنگان از فرصت های تولیدی بانک صادرات ایران رتبه اول سرمایه ثبتی در بین بانک‌های بورسی آغاز چهل و چهارمین جشنواره بزرگ حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک سپه کسب نشان 5 ستاره مدیریت، لوح زرین و تندیس ملی برندهای تأثیرگذار و مدیران کارآفرین، در سومین اجلاس ملی برندهای تأثیرگذار و مدیران کارآفرین عملکرد مناسب بانک پارسیان در طرح ملی جهش تولید مسکن / بهره‌مندی بیش از 12 هزار نفر از تسهیلات ودیعه مسکن بانک پارسیان طرح‌های بزرگ درمانی کشور تحت پوشش خدمات بانکی ویژه گشودن پنجره‌های امید با همراهی گروه پاسارگاد امضا تفاهم‌نامه همکاری میان بانک پاسارگاد و باشگاه دانش‌پژوهان‌ جوان رشد 486 درصدی سودآوری در پی اصلاح ساختارهای مالی پرداخت ۳۶۶ میلیارد ریال وام قرض الحسنه فرزندآوری توسط موسسه اعتباری ملل نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۳ درصد رسید + جدول امروز آخرین مهلت بانک‌ها برای اجرای قانون سقف نرخ مصوب سود بانکی اتمام مهلت بانک‌ها برای کاهش نرخ سود مشارکت بانک سپه در پویش «چله خدمت» با حمایت از رونق تولید و اشتغالزایی پرداخت الکترونیک سپهر اول شد افتتاح نیروگاه خورشیدی نرماشیر با حمایت مالی بانک سامان پرداخت بیش از ۲۱۸ میلیارد ریال تسهیلات ودیعه مسکن «شعبه باباطاهر (402)» در «شعبه شهرک قائم (350)» و «شعبه بام تهران(390)» در «شعبه کوی فراز (380)» ادغام می‌شود استفاده همزمان از دو سرویس پیامک لحظه‌ای و صندوق پیام در همراه بانک تجارت چرخش تحول‌آفرین بانک صادرات ایران در ارائه خدمات مبتنی بر داده‌محوری و هوشمندسازی جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های قر‌ض‌الحسنه بانک گردشگری برگزار می‌شود

7

کمترین نسبت مطالبات به مصارف مربوط به کدام بانک است؟

  • کد خبر : 3271
  • 11 مهر 1400 - 11:27
کمترین نسبت مطالبات به مصارف مربوط به کدام بانک است؟
بانک مهر ایران موفق شده با نگاه داشتن شاخص مطالبات به مصارف خود، در سطح کمتر از یک درصد، بهترین عملکرد در شبکه بانکی را برای سال ۱۳۹۹ داشته باشد.

به گزارش سرویس بانک افق سرمایه؛ مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران گزارش عملکرد ۲۲ بانک کشور در سال ۱۳۹۹ را منتشر کرده است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، بانک مهر ایران بهترین عملکرد را در شاخص نسبت مطالبات به مصارف داشته است.

نسبت مطالبات به مصارف شاخصی است که مشخص می‌کند چه میزان از تسهیلاتی که یک بانک پرداخت کرده، از موعد بازپرداخت آن گذشته اما اقساط آن از سوی مشتری واریز نشده است. در صورتی که این شاخص بالا باشد می‌تواند بانک‌ها را با ریسک‌های اعتباری و نقدینگی روبه‌رو کند.

بانک مهر ایران چند سال است که موفق شده این شاخص را زیر یک درصد نگاه دارد. عملکرد سال ۱۳۹۹ این بانک نیز مؤید همین موضوع است. نسبت مطالبات به مصارف بانک مهر ایران در سال ۱۳۹۹ زیر یک درصد بوده که بهترین عملکرد در سطح شبکه بانکی کشور به شمار می‌رود. در سال جاری هم این نسبت زیر یک درصد است.

این توفیق در حالی به دست آمده بانک مهر ایران از نظر تعدادی، تسهیلات زیادی را پرداخت کرده، به‌طوری که در سال گذشته مشتریان این بانک بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰هزار فقره تسهیلات دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3271

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی