تاریخ : پنج شنبه, 6 اردیبهشت , 1403 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024

اخبار داغ

حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته تداوم تأمین ارز واردات کالاهای اساسی اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز افزایش نرخ سود بین بانکی تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳ تغییر سقف تراکنش‌های بانکی مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است

7

برای اولین بار در صنعت بیمه؛بررسی کیفی نمایندگان بیمه رازی به صورت برخط

  • کد خبر : 3293
  • 11 مهر 1400 - 12:32
برای اولین بار در صنعت بیمه؛بررسی کیفی نمایندگان بیمه رازی به صورت برخط
مدیر راهبری شبکه فروش بیمه رازی گفت: شرکت بیمه رازی برای اولین بار در صنعت بیمه با تکیه برفناوری به‌‌روز و دانش فنی نیروهای خود ، کیفی‌سازی و رتبه بندی نمایندگان در سراسر کشور را به صورت برخط آغاز کرد.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه؛ فریدون کاظمی بیان کرد: در راستای اجرای برنامه توسعه کیفی نمایندگان که در سال جاری طبق برنامه‌های مدیریت عالی مجموعه، توجه و فعالیت محوری شرکت بیمه رازی حول نمایندگان فروش است با طرحی به‌روز و اختصاصی به ارزیابی نمایندگان فروش در سراسر کشور پرداخته است.

او ادامه داد: در طرح اخیر معاون راهبر فروش شعب بیمه رازی با حضور در نمایندگی‌های زیرمجموعه خود به صورت برخط و با تکیه بر فناوری به‌روز که توسط تیم فنی مرکز ارتباط شرکت بیمه رازی طراحی شده است، موارد کیفی نمایندگان چک و در نهایت گزارشی تصویری برای شرکت بیمه رازی ارسال می‌شود.

کاظمی خاطرنشان کرد: این مهم برای اولین بار در صنعت بیمه با همکاری روابط عمومی و امور بین‌الملل و با محوریت مرکز پاسخگویی به مرحله اجرا در آمده و جلسات آموزشی و توجیهی این طرح به مدت دو روز به صورت برخط برای راهبرهای فروش شعب برگزار شده است.

لازم است ذکر شود که با توجه به استراتژی‌های پنج گانه این شرکت، روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بیمه رازی با توجه به وظیفه ذاتی خود مبنی بر ایجاد ارتباط تنگاتنگ و ارائه خدمات به ذینفعان درون و برون‌سازمانی خود از ابتدای سال ۱۴۰۰ برنامه‌های مختلفی را طراحی و به مرحله اجرا درآورده که از این میان می‌توان به سه‌شنبه‌های پاسخگویی، دیدار با نمایندگان و همکاری در اجرای برنامه کیفی‌سازی شبکه فروش به صورت برخط اشاره کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3293

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی