تاریخ : یکشنبه, 9 مهر , 1402 17 ربيع أول 1445 Sunday, 1 October , 2023

اخبار داغ

ساخت ده هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن با مشارکت بانک ملی ایران در استان فارس معرفی خدمات سکوی (پلتفرم) تخصصی آسانیسم، خدمات پرستاری از سالمندان گرامی همراهی شرکت به پرداخت ملت با دانش آموزان اختلالات طیف اوتیسم در ماه مهر در دیدار استاندار فارس با مدیرعامل بانک ملی ایران مطرح شد: عملکرد بانک ملی ایران در پیشبرد طرح های توسعه ای استان وحمایت های همه جانبه از بنگاه های تولیدی واقتصادی شایسته تقدیر است در حاشیه نشست مدیرعامل بانک ملی ایران با مجمع نمایندگان استان فارس صورت گرفت: تقدیر از اقدامات بانک ملی ایران در استان فارس آمادگی بانک ملی ایران برای تامین مالی همه جانبه واحدهای تولیدی استان فارس ​پیام سرپرست بانک صادرات ایران به مناسبت «هفته وحدت» تقویت همکاری های بانک ملی ایران و سازمان بهزیستی کشور با امضای تفاهمنامه همکاری با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران: مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بانک سپه برگزار شد برگزاری دومین جلسه کمیته مضمون استراتژیک تعالی سرمایه انسانی در بانک ملی ایران تقویت حوزه بازاریابی، مهمترین ماموریت معاون جدید بانک توسعه تعاون معرفی خدمات بانک سامان در نمایشگاه بین‌المللی ایران فارما دانشگاه خاتم میزبان دومین همایش فصلی شورای انجمن‌های علمی ایران با موضوع نقد و ارزیابی مواد محیط‏‌زیستی لایحه برنامه هفتم توسعه افتتاح شعبه مرزداران بانک اقتصادنوین در تهران عملکرد بانک توسعه تعاون در استان تهران رضایت بخش بوده است خدمات جدید باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد زعفران کارت برای تامین اعتبار طلای سرخ سقف انتقال وجه پایا در درگاه‌های اینترنت‌ بانک تجارت افزایش یافت آخرین‌مهلت افتتاح و یا تکمیل موجودی سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک‌ پارسیان کسب رتبه سوم پرداخت وام قرض‌الحسنه فرزندآوری توسط بانک صادرات ایران روش های نوین تامین مالی تعاونی ها در بانک توسعه تعاون فراهم است

6

برای اولین بار در صنعت بیمه؛بررسی کیفی نمایندگان بیمه رازی به صورت برخط

  • کد خبر : 3293
  • 11 مهر 1400 - 12:32
برای اولین بار در صنعت بیمه؛بررسی کیفی نمایندگان بیمه رازی به صورت برخط
مدیر راهبری شبکه فروش بیمه رازی گفت: شرکت بیمه رازی برای اولین بار در صنعت بیمه با تکیه برفناوری به‌‌روز و دانش فنی نیروهای خود ، کیفی‌سازی و رتبه بندی نمایندگان در سراسر کشور را به صورت برخط آغاز کرد.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه؛ فریدون کاظمی بیان کرد: در راستای اجرای برنامه توسعه کیفی نمایندگان که در سال جاری طبق برنامه‌های مدیریت عالی مجموعه، توجه و فعالیت محوری شرکت بیمه رازی حول نمایندگان فروش است با طرحی به‌روز و اختصاصی به ارزیابی نمایندگان فروش در سراسر کشور پرداخته است.

او ادامه داد: در طرح اخیر معاون راهبر فروش شعب بیمه رازی با حضور در نمایندگی‌های زیرمجموعه خود به صورت برخط و با تکیه بر فناوری به‌روز که توسط تیم فنی مرکز ارتباط شرکت بیمه رازی طراحی شده است، موارد کیفی نمایندگان چک و در نهایت گزارشی تصویری برای شرکت بیمه رازی ارسال می‌شود.

کاظمی خاطرنشان کرد: این مهم برای اولین بار در صنعت بیمه با همکاری روابط عمومی و امور بین‌الملل و با محوریت مرکز پاسخگویی به مرحله اجرا در آمده و جلسات آموزشی و توجیهی این طرح به مدت دو روز به صورت برخط برای راهبرهای فروش شعب برگزار شده است.

لازم است ذکر شود که با توجه به استراتژی‌های پنج گانه این شرکت، روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بیمه رازی با توجه به وظیفه ذاتی خود مبنی بر ایجاد ارتباط تنگاتنگ و ارائه خدمات به ذینفعان درون و برون‌سازمانی خود از ابتدای سال ۱۴۰۰ برنامه‌های مختلفی را طراحی و به مرحله اجرا درآورده که از این میان می‌توان به سه‌شنبه‌های پاسخگویی، دیدار با نمایندگان و همکاری در اجرای برنامه کیفی‌سازی شبکه فروش به صورت برخط اشاره کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3293

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی