تاریخ : شنبه, 12 اسفند , 1402 22 شعبان 1445 Saturday, 2 March , 2024

اخبار داغ

شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون نماد خدمت و رضایتمندی ذینفعان است آغاز زندگی مشترک 92 هزار زوج جوان با تسهیلات بانک تجارت پرداخت بیش از 12 هزار میلیارد ریال در قالب 7 هزار و 420 فقره تسهیلات توسط بانک سپه دنیایی از خدمات در همراه بانک تجارت خدمات قابل ارائه بانک توسعه تعاون به صندوق بازنشستگی کشوری متنوع و اثربخش است اراده مدیران بانک توسعه تعاون مقدس و پولادین است افزایش سرمایه بانک تجارت به 335.889 میلیارد ریال جوایز ششمین دوره قرعه‌کشی سپرده سبای باشگاه مشتریان بانک پارسیان اهدا شد رونق تولید با تسهیلات ۲۰میلیارد ریالی موسسه اعتباری ملل (طرح یاقوت ملل) رونمایی از کتاب الزامات و مقررات احتیاطی در بانک ها و موسسات اعتباری به قلم مدیر عامل بانک توسعه تعاون همکاری بانک سامان و اتاق بازرگانی ایران و اتریش برای مبارزه با پولشویی دعوت به انتخابات مصداق مهم جهاد تبیین است دکتر خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است شناخت متقابل بانک و رسانه، گامی در مسیر تعامل برنامه‌مند «باجت» بانک تجارت اعتبار 20 میلیون تومانی می‌دهد 6500 میلیارد ریال تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون به معرفی شدگان شهرکهای صنعتی ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص انعقاد تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور دکتر سید مهدی حسینی دولت‌آبادی عضو جدید هیات‌مدیره بانک تجارت شد تقدیر از روسای موفق شعب بانک پارسیان در چهاردهمین گردهمایی روسای موفق بانک‌های کشور حضور گروه مالی گردشگری در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

6

برای اولین بار در صنعت بیمه؛بررسی کیفی نمایندگان بیمه رازی به صورت برخط

  • کد خبر : 3293
  • 11 مهر 1400 - 12:32
برای اولین بار در صنعت بیمه؛بررسی کیفی نمایندگان بیمه رازی به صورت برخط
مدیر راهبری شبکه فروش بیمه رازی گفت: شرکت بیمه رازی برای اولین بار در صنعت بیمه با تکیه برفناوری به‌‌روز و دانش فنی نیروهای خود ، کیفی‌سازی و رتبه بندی نمایندگان در سراسر کشور را به صورت برخط آغاز کرد.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه؛ فریدون کاظمی بیان کرد: در راستای اجرای برنامه توسعه کیفی نمایندگان که در سال جاری طبق برنامه‌های مدیریت عالی مجموعه، توجه و فعالیت محوری شرکت بیمه رازی حول نمایندگان فروش است با طرحی به‌روز و اختصاصی به ارزیابی نمایندگان فروش در سراسر کشور پرداخته است.

او ادامه داد: در طرح اخیر معاون راهبر فروش شعب بیمه رازی با حضور در نمایندگی‌های زیرمجموعه خود به صورت برخط و با تکیه بر فناوری به‌روز که توسط تیم فنی مرکز ارتباط شرکت بیمه رازی طراحی شده است، موارد کیفی نمایندگان چک و در نهایت گزارشی تصویری برای شرکت بیمه رازی ارسال می‌شود.

کاظمی خاطرنشان کرد: این مهم برای اولین بار در صنعت بیمه با همکاری روابط عمومی و امور بین‌الملل و با محوریت مرکز پاسخگویی به مرحله اجرا در آمده و جلسات آموزشی و توجیهی این طرح به مدت دو روز به صورت برخط برای راهبرهای فروش شعب برگزار شده است.

لازم است ذکر شود که با توجه به استراتژی‌های پنج گانه این شرکت، روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بیمه رازی با توجه به وظیفه ذاتی خود مبنی بر ایجاد ارتباط تنگاتنگ و ارائه خدمات به ذینفعان درون و برون‌سازمانی خود از ابتدای سال ۱۴۰۰ برنامه‌های مختلفی را طراحی و به مرحله اجرا درآورده که از این میان می‌توان به سه‌شنبه‌های پاسخگویی، دیدار با نمایندگان و همکاری در اجرای برنامه کیفی‌سازی شبکه فروش به صورت برخط اشاره کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3293

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی