تاریخ : سه شنبه, 25 دی , 1403 15 رجب 1446 Tuesday, 14 January , 2025

اخبار داغ

طرح دارویار پس از گذشت دو سال نیازمند بازنگری است الزام تطابق کدپستی و کدملی مشتریان با اطلاعات مندرج در سامانه ملی املاک و اسکان آغاز سومین دوره ثبت‌نام محصولات ایران‌خودرو با حساب وکالتی بانک صادرات ایران پرداخت بیش از 8/065 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری توسط موسسه اعتباری ملل طبق اعلام بانک پاسارگاد، براساس دستور بانک مرکزی صدور دسته چک های جدید مشروط شد الزام تطابق کدپستی و کدملی مشتریان با اطلاعات مندرج در سامانه ملی املاک و اسکان ارائه خدمات شعب کشیک تهران در روز شنبه مورخ 22 دی ماه 1403 « ایران پتروکم 1۴۰۳ » با حضور بانک صادرات ایران در جزیره کیش برگزار می‌شود تعطیلی واحدهای ستادی و شعب بانک سپه در استان تهران در روز شنبه 22 دی ماه شعب کشیک مؤسسه اعتباری ملل در استان‌ها در روز شنبه 22 دی ماه اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در تاریخ 22 دی ماه خدمت‌رسانی بانک تجارت در روز شنبه ۲۲ دی‌ماه توسط شعب کشیک اطلاعیه جدید بانک مرکزی ضربه‌ای مهلک به صرافی‌ها اعطای 96.8 همت تسهیلات بانکی به شرکت‌های دارویی افزایش نرخ بهره بین بانکی ضرورت ارسال لایحه اصلاح مصوبه افت قیمت خودرو به دولت استقبال از همایش تخصصی حسابرسی فناوری اطلاعات در دهمین رویداد تراکنش ایران بخشنامه بانک مرکزی درباره صندوق تضمین اطلاعیه بانک مرکزی در مورد درگاه های رمز ارز پرداخت هشت هزار و چهار صد میلیارد تومان برای خدمات بیماران صعب‌العلاج بیش از صد هزار نابارور از خدمات سازمان بیمه سلامت برخوردار شدند

8

برای اولین بار در صنعت بیمه؛بررسی کیفی نمایندگان بیمه رازی به صورت برخط

  • کد خبر : 3293
  • 11 مهر 1400 - 12:32
برای اولین بار در صنعت بیمه؛بررسی کیفی نمایندگان بیمه رازی به صورت برخط
مدیر راهبری شبکه فروش بیمه رازی گفت: شرکت بیمه رازی برای اولین بار در صنعت بیمه با تکیه برفناوری به‌‌روز و دانش فنی نیروهای خود ، کیفی‌سازی و رتبه بندی نمایندگان در سراسر کشور را به صورت برخط آغاز کرد.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه؛ فریدون کاظمی بیان کرد: در راستای اجرای برنامه توسعه کیفی نمایندگان که در سال جاری طبق برنامه‌های مدیریت عالی مجموعه، توجه و فعالیت محوری شرکت بیمه رازی حول نمایندگان فروش است با طرحی به‌روز و اختصاصی به ارزیابی نمایندگان فروش در سراسر کشور پرداخته است.

او ادامه داد: در طرح اخیر معاون راهبر فروش شعب بیمه رازی با حضور در نمایندگی‌های زیرمجموعه خود به صورت برخط و با تکیه بر فناوری به‌روز که توسط تیم فنی مرکز ارتباط شرکت بیمه رازی طراحی شده است، موارد کیفی نمایندگان چک و در نهایت گزارشی تصویری برای شرکت بیمه رازی ارسال می‌شود.

کاظمی خاطرنشان کرد: این مهم برای اولین بار در صنعت بیمه با همکاری روابط عمومی و امور بین‌الملل و با محوریت مرکز پاسخگویی به مرحله اجرا در آمده و جلسات آموزشی و توجیهی این طرح به مدت دو روز به صورت برخط برای راهبرهای فروش شعب برگزار شده است.

لازم است ذکر شود که با توجه به استراتژی‌های پنج گانه این شرکت، روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بیمه رازی با توجه به وظیفه ذاتی خود مبنی بر ایجاد ارتباط تنگاتنگ و ارائه خدمات به ذینفعان درون و برون‌سازمانی خود از ابتدای سال ۱۴۰۰ برنامه‌های مختلفی را طراحی و به مرحله اجرا درآورده که از این میان می‌توان به سه‌شنبه‌های پاسخگویی، دیدار با نمایندگان و همکاری در اجرای برنامه کیفی‌سازی شبکه فروش به صورت برخط اشاره کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3293

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی