تاریخ : سه شنبه, 9 اردیبهشت , 1404 2 ذو القعدة 1446 Tuesday, 29 April , 2025

اخبار داغ

هلدینگ تخصصی انرژی تجدیدپذیر با مشارکت گروه مپنا و بانک‌های ملت و تجارت تاسیس می‌شود آمادگی بیمه آسیا برای پرداخت خسارات حادثه بندر شهید رجایی بازدید ابراهیمی از غرفه شرکت‌های تابعه بانک سپه در نمایشگاه ایران اکسپو 2025 حضور پررنگ بانک سپه در هفتمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران پیام مدیر عامل موسسه اعتباری ملل در پی حادثه ناگوار بندرعباس بارگذاری خدمات سرپایی بیمه شدگان صدا و سیما در سامانه های الکترونیکی بیمه سلامت توسعه زیرساخت‌های نظام سلامت تنها با مشارکت آگاهانه مردم به نتیجه می رسد پیام همدلی مدیرعامل بانک تجارت در پی حادثه اسکله شهید رجایی در حوادث سخت همراهتان هستیم . . . شیوه پرداخت یارانه دارو و شیر خشک در سال یکهزار و چهار صد و چهار تغییر خواهد کرد عملکرد بانک پاسارگاد در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در فروردین‌ماه 1404 بانک تجارت همچنان پیشتاز در حمایت از جوانان ایرانی پشتیبانی همه‌جانبه از کسب‌وکارها با عرضه پایانه‌های فروشگاهی پیشگیری سطح چهارم اولویت بیمه سلامت در سال جاری است استمرار پوشش بیمه ای کودکان تا پایان سن پنج سالگی از برنامه های جدی بیمه سلامت است رفع سوء اثر چک برگشتی با تأمین مبلغ کسری موجودی امضای میثاق نامه فی مابین شرکت های بیمه آسیا، ایران و البرز، صندوق تامین خسارت های بدنی و پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ بیست خدمت دندان پزشکی تحت پوشش بیمه های پایه است اولین نشست مدیران بیمه پاسارگاد در سال ۱۴۰۴ برگزار شد با «پادچک» بانک پاسارگاد، تبادلات مالی بدون محدودیت را تجربه کنید آگهی دعوت به همکاری در بانک گردشگری-اردیبهشت ماه 1404

8

برای اولین بار در صنعت بیمه؛بررسی کیفی نمایندگان بیمه رازی به صورت برخط

  • کد خبر : 3293
  • 11 مهر 1400 - 12:32
برای اولین بار در صنعت بیمه؛بررسی کیفی نمایندگان بیمه رازی به صورت برخط
مدیر راهبری شبکه فروش بیمه رازی گفت: شرکت بیمه رازی برای اولین بار در صنعت بیمه با تکیه برفناوری به‌‌روز و دانش فنی نیروهای خود ، کیفی‌سازی و رتبه بندی نمایندگان در سراسر کشور را به صورت برخط آغاز کرد.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه؛ فریدون کاظمی بیان کرد: در راستای اجرای برنامه توسعه کیفی نمایندگان که در سال جاری طبق برنامه‌های مدیریت عالی مجموعه، توجه و فعالیت محوری شرکت بیمه رازی حول نمایندگان فروش است با طرحی به‌روز و اختصاصی به ارزیابی نمایندگان فروش در سراسر کشور پرداخته است.

او ادامه داد: در طرح اخیر معاون راهبر فروش شعب بیمه رازی با حضور در نمایندگی‌های زیرمجموعه خود به صورت برخط و با تکیه بر فناوری به‌روز که توسط تیم فنی مرکز ارتباط شرکت بیمه رازی طراحی شده است، موارد کیفی نمایندگان چک و در نهایت گزارشی تصویری برای شرکت بیمه رازی ارسال می‌شود.

کاظمی خاطرنشان کرد: این مهم برای اولین بار در صنعت بیمه با همکاری روابط عمومی و امور بین‌الملل و با محوریت مرکز پاسخگویی به مرحله اجرا در آمده و جلسات آموزشی و توجیهی این طرح به مدت دو روز به صورت برخط برای راهبرهای فروش شعب برگزار شده است.

لازم است ذکر شود که با توجه به استراتژی‌های پنج گانه این شرکت، روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بیمه رازی با توجه به وظیفه ذاتی خود مبنی بر ایجاد ارتباط تنگاتنگ و ارائه خدمات به ذینفعان درون و برون‌سازمانی خود از ابتدای سال ۱۴۰۰ برنامه‌های مختلفی را طراحی و به مرحله اجرا درآورده که از این میان می‌توان به سه‌شنبه‌های پاسخگویی، دیدار با نمایندگان و همکاری در اجرای برنامه کیفی‌سازی شبکه فروش به صورت برخط اشاره کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3293

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی