تاریخ : دوشنبه, 24 مرداد , 1401 18 محرم 1444 Monday, 15 August , 2022

اخبار داغ

پست بانک ایران شیوه نامه اجرایی تامین مالی کشاورزی قراردادی را به شعب بانک در سراسر کشور ابلاغ کرد مانع‌زدایی از تولید در دستور کار بانک صادرات ایران است بانک کارآفرین با بیمارستان پارسیان تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد ثمره حمایت دولت از بانک توسعه تعاون رشد تولید و اشتغال‌زایی می باشد توسعه همکاری های گسترده بانک ملی ایران با صنایع کشور پشتیبانی ۲۴ ساعته مرکز امداد مشتریان موسسه اعتباری ملل از مشتریان صنایع کوچک و متوسط نیاز به تسهیل گری در مقررات واردات ‌و صادرات دارند رویکرد نطام اموزشی کشور باید در جهت پرورش نوآوری و کارآفرینی باشد حضور قهرمان ملی پاورلیفتینگ در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران امضای تفاهم نامه همکاری میان بانک سپه، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت توسعه نوآوری نشان ارائه کارت هواداری باشگاه استقلال از سوی بانک شهر شش کلید جدید در «کیلید» بانک آینده معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی پست بانک ایران: ارتقا معیشت همکاران اولویت برنامه‌های معاونت توسعه سرمایه انسانی است بانک صادرات ایران برای ارتقای سهم از بازار تلاش‌های جدیدی آغاز کرده است نقش سیاست‌های حمایتی دولت از بانک توسعه تعاون فقدان قوانین و لوایح معین از فعالیت تشکل‌های مردمی ارایه سرویس استرداد وجه (Refund) به مشتریان ویژه بانک ملی ایران بخشنامه افزایش سقف فردی تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی کمیته امداد امام خمینی(ره) حمایت بانک توسعه تعاون از صنایع کوچک و متوسط رفع دغدغه کشاورزان استان مرکزی با وام‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بانک سپه در صدر جدول پرداخت تسهیلات بدون ضامن در بین بانک‌های کشور قرار گرفت

4

هدیۀ ایرانسل برای مشترکان ناشنوا اعلام شد

  • کد خبر : 3305
  • 11 مهر 1400 - 12:57
هدیۀ ایرانسل برای مشترکان ناشنوا اعلام شد
ایرانسل، به مناسبت روز و هفتۀ جهانی ناشنوایان، به مشترکان ناشنوای خود، بستۀ اینترنت هدیه می‌دهد. همچنین مشترکانِ ناشنوا و کم‌شنوا می‌توانند به صورت پیامکی، درخواست دسترسی به این خدمت را ارسال کنند.

به گزارش سرویس فناوری افق سرمایه؛  به مناسبت ۸ مهر ماه (مصادف با ۳۰ سپتامبر)، روز جهانی ناشنوایان، بستۀ اینترنت هدیۀ ایرانسل، برای حدود ۸۰۰۰ نفر از مشترکان ناشنوا فعال می‌شود.

این بستۀ هدیه ۱۰ گیگابایتیِ یک ماهه، برای مشترکانی فعال می‌شود که فهرست آنها، پیشتر از طرف انجمن‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد مربوطه، به ایرانسل ارسال شده است.

همچنین همزمان با یک‌سالگی راه‌اندازی خدمت «ارتباط با مشتریان ایرانسل ویژۀ ناشنوایان»، مشترکان ناشنوا می‌توانند به صورت پیامکی، دسترسی به این خدمت را فعال کنند.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، ۹ مهر ماه ۱۳۹۹، همزمان با روز جهانی ناشنوایان، طی مراسمی با حضور دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل و جمعی از اعضای هیأت‌مدیره، معاونان و مدیران ایرانسل و نیز نمایندگان انجمن‌های مردم‌نهاد فعال در حوزۀ ناشنوایان و جمعی از اصحاب رسانه، ‌در راستای مسؤولیت اجتماعی خود، برای نخستین بار در ایران این امکان را فراهم کرده بود تا مشترکان ناشنوا بتوانند از طریق ارتباط ویدیویی با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان، با استفاده از «زبان اشاره»، پشتیبانی لازم را دریافت کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3305

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی