تاریخ : پنج شنبه, 6 اردیبهشت , 1403 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024

اخبار داغ

اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته تداوم تأمین ارز واردات کالاهای اساسی اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز افزایش نرخ سود بین بانکی تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳

8

هدیۀ ایرانسل برای مشترکان ناشنوا اعلام شد

  • کد خبر : 3305
  • 11 مهر 1400 - 12:57
هدیۀ ایرانسل برای مشترکان ناشنوا اعلام شد
ایرانسل، به مناسبت روز و هفتۀ جهانی ناشنوایان، به مشترکان ناشنوای خود، بستۀ اینترنت هدیه می‌دهد. همچنین مشترکانِ ناشنوا و کم‌شنوا می‌توانند به صورت پیامکی، درخواست دسترسی به این خدمت را ارسال کنند.

به گزارش سرویس فناوری افق سرمایه؛  به مناسبت ۸ مهر ماه (مصادف با ۳۰ سپتامبر)، روز جهانی ناشنوایان، بستۀ اینترنت هدیۀ ایرانسل، برای حدود ۸۰۰۰ نفر از مشترکان ناشنوا فعال می‌شود.

این بستۀ هدیه ۱۰ گیگابایتیِ یک ماهه، برای مشترکانی فعال می‌شود که فهرست آنها، پیشتر از طرف انجمن‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد مربوطه، به ایرانسل ارسال شده است.

همچنین همزمان با یک‌سالگی راه‌اندازی خدمت «ارتباط با مشتریان ایرانسل ویژۀ ناشنوایان»، مشترکان ناشنوا می‌توانند به صورت پیامکی، دسترسی به این خدمت را فعال کنند.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، ۹ مهر ماه ۱۳۹۹، همزمان با روز جهانی ناشنوایان، طی مراسمی با حضور دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل و جمعی از اعضای هیأت‌مدیره، معاونان و مدیران ایرانسل و نیز نمایندگان انجمن‌های مردم‌نهاد فعال در حوزۀ ناشنوایان و جمعی از اصحاب رسانه، ‌در راستای مسؤولیت اجتماعی خود، برای نخستین بار در ایران این امکان را فراهم کرده بود تا مشترکان ناشنوا بتوانند از طریق ارتباط ویدیویی با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان، با استفاده از «زبان اشاره»، پشتیبانی لازم را دریافت کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3305

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی