تاریخ : پنج شنبه, 9 فروردین , 1403 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

اخبار داغ

نحوه دریافت مالیات از حساب‌های بانکی افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس کاهش نرخ رشد نقدینگی در پایان سال ۱۴۰۲ هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید آمادگی کامل بانک سپه برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» انتخاب «کالانو» و «باجت» بانک تجارت به‌عنوان نوآوری برتر ایرانی اعلام نرخ حق‌الوکاله بانک پارسیان در سال 1403 انعقاد تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون و موسسه آرمان مهر رضوی تامین مالی واحدهای مسکونی نیروهای مسلح به سرعت انجام می‌شود فروش «اوراق ودیعه بانک مرکزی» یک ماهه با نرخ 27.5درصد در بانک پاسارگاد افتخار آفرینی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی در هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی تلاش داریم «سمات» را به مزیت مهم بخش تعاون تبدیل کنیم اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در تعطیلات نوروز سال 1403 اخذ کارمزد ارسال پیامک بانکی از مشتریان نرخ حق الوکاله موسسه اعتباری ملل در سال 1403 فعالیت شعب کشیک بانک توسعه تعاون در روزهای دوم و چهارم نوروز خدمات جدید سامانه متابانک اعطای تندیس پرچم‌دار اقتصاد به سرآمدان اقتصادی کشور انتشار اولین اوراق صکوک نوآوری، گام بلند بانک پارسیان در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان عملکرد موفق بانک توسعه تعاون در سال سخت شبکه بانکی سومین پویش همدلانه «سفره مهربانی» برگزار می‌شود

4

برخورد حکیمانه کارکنان پلیس با شهروندان

  • کد خبر : 3339
  • 11 مهر 1400 - 22:19
برخورد حکیمانه کارکنان پلیس با شهروندان
حجت الاسلام ادیانی گفت: یکی از اقدامات اساسی پلیس، صیانت از کارکنان خود است؛ امروز هیچ ماموری نیست که نداند تلخ صحبت کردن با مردم کار زشتی است و لذا باید برخوردی حکیمانه با شهروندان داشته باشند.

به گزارش سرویس اجتماعی افق سرمایه،   حجت‌ الاسلام سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در تشریح برنامه‌های سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به مناسبت هفته نیروی انتظامی با بیان اینکه راهبردهای رهبر معظم انقلاب اسلامی برای رسیدن به پلیس تراز انقلاب اسلامی است سرلوحه فعالیت‌های ما است، اظهار داشت: ‌امروز نیروی انتظامی برای برپایی امنیت شهروندان در تمام کشور حضور مستمر و معنادار دارند. وی ادامه داد: خدوم، زحمتکش، پرتلاش و مجاهدان فی سبیل‌الله از جمله مواردی است که امام خامنه‌ای بارها در تجلیل از ناجا عنوان کردند.

حجت‌الاسلام ادیانی با بیام اینکه هفته ناجا فرصتی برای تجلیل از تلاش‌های ناجا در راستای برقراری امنیت است، گفت: هفته ناجا فرصتی است برای بازیابی نقاط قوت و نقاط ضعف و تلاش برای از تقویت نقاط ضعف است. وی افزود: در این هفته نیروی انتظامی خودش را در معرض افکار عمومی قرار می‌دهد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا خاطرنشان کرد: صاحبان ایده و فکر می‌توانند طرح‌های خود را برای ایجاد تحول در اختیار نیروی انتظامی قرار دهد.

حجت‌الاسلام ادیانی با بین اینکه از سال‌ گذشته تا کنون حوادث تلخ و شیرین زیادی در کشور داشتیم، گفت: نیروی انتظامی توانست از سال گذشته تا کنون در ماموریت‌های خود سربلند باشد؛ یکی از ماموریت‌های ناجا تامین امنیت انتخابات بود که خوشبختانه هیچگونه مورد امنیتی در کشور نداشتیم.

وی گفت: خانواده ناجا با بصیرت و هوشمندی  حضوری معنادار و آگاهانه در انتخابات داشتند و همراه مردم توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

حجت‌الاسلام ادیانی افزود: نیروی انتظامی برای اولین بار چاپ ۲۰۰ هزار متر بنر مردم را برای حضور در انتخابات دعوت کرد.

وی افزود: ماموران ناجا در فتنه خوزستان با نهایت انصاف با کسانی که در خیابان‌ها آمدند برخورد کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در موضوع کرونا با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و ممنوعیت تردد از گسترش کرونا جلوگیری کرد.

وی گفت: از هفته ناجا سال گذشته تاکنون در شش رزمایش موسات و همدلی بیش از ۲۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

حجت‌الاسلام ادیانی با بین اینکه از سال‌ گذشته تا کنون حوادث تلخ و شیرین زیادی در کشور داشتیم، گفت: نیروی انتظامی توانست از سال گذشته تا کنون در ماموریت‌های خود سربلند باشد؛ یکی از ماموریت‌های ناجا تامین امنیت انتخابات بود که خوشبختانه هیچگونه مورد امنیتی در کشور نداشتیم.

وی گفت: خانواده ناجا با بصیرت و هوشمندی  حضوری معنادار و آگاهانه در انتخابات داشتند و همراه مردم توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

حجت‌الاسلام ادیانی افزود: نیروی انتظامی برای اولین با چاپ ۲۰۰ هزار متر بنر مردم را برای حضور در انتخابات دعوت کرد. وی افزود: ماموران ناجا در فتنه خوزستان با نهایت انصاف با کسانی که در خیابان‌ها آمدند برخورد کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در موضوع کرونا با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و ممنوعیت تردد از گسترش کرونا جلوگیری کرد.

وی گفت: از هفته ناجا سال گذشته تاکنون در شش رزمایش مواسات و همدلی بیش از ۲۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

حجت‌الاسلام ادیانی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مهم ناجا ساخت سرپناه برای کارکنان ناجا است، گفت: امروز با برنامه‌های صورت گرفته سالیانه ۲۰ هزار نفر از خانواده‌های کارکنان ناجا در طرح تعالی خانواده‌ به مشهد مقدس اعزام‌ می‌شوند.

وی گفت: یکی از اقدامات اساسی پلیس، صیانت از کارکنان خود است؛ امروز هیچ ماموری نیست که نداند تلخ صحبت کردن با مردم کار زشتی است و لذا باید برخوردی حکیمانه با شهروندان داشته باشند.

حجت‌الاسلام ادیانی گفت: امروز نیروی انتطامی با قاطعیت تمام با آسیب‌های اجتماعی و اشرار مقابله می‌کند‌.

وی با اشاره به تدوین طرح تحول کلانتری‌ها گفت: برای رسیدن به پلیس تراز انقلاب و تعالی رفتار ماموران پلیس در کلانتری‌ها نیازمند طراحی و تدوین طرح تحول بنیادین داریم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: باید به ماموران کلانتری آموزش‌های ویژه‌ای ارائه بدهیم که در صدر آن آداب معاشرت ویژه با مردم است، باید به مامور خود این را یاد بدهیم که با مردم و با مجرمان چگونه صحبت کند‌ که جایگاه و شخصیت افراد به خوبی و به درستی حفظ شود.

وی افرود: امروز ۳۰۰ نفر از روحانیون در کلانتری ها مستقر هستند که وظیفه اصلی این افراد صیانت از رفتار و کلام ماموران ما است، لذا ۵۰ درصد این حضور توانسته در تعالی رفتار پلیس با مردم و بلعکس اثرگذار بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی بیان کرد: پلیس در پادگان محبوس نیست، بلکه در میان جامعه و در ارتباط با مردم است، لذا باید طرز رفتار صحیح با مردم را بداند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3339
  • نویسنده : ساراپیرانه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی