تاریخ : چهارشنبه, 26 دی , 1403 16 رجب 1446 Wednesday, 15 January , 2025

اخبار داغ

بانک تجارت و سازمان منطقه آزاد کیش همکاری‌های خود را گسترش می‌دهند دور جدید ثبت‌نام محصولات ایران خودرو در سامانه یکپارچه آغاز شد برگزار آزمون جامع استخدامی موسسه اعتباری ملل در مشهد مقدس طرح دارویار پس از گذشت دو سال نیازمند بازنگری است الزام تطابق کدپستی و کدملی مشتریان با اطلاعات مندرج در سامانه ملی املاک و اسکان آغاز سومین دوره ثبت‌نام محصولات ایران‌خودرو با حساب وکالتی بانک صادرات ایران پرداخت بیش از 8/065 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری توسط موسسه اعتباری ملل طبق اعلام بانک پاسارگاد، براساس دستور بانک مرکزی صدور دسته چک های جدید مشروط شد الزام تطابق کدپستی و کدملی مشتریان با اطلاعات مندرج در سامانه ملی املاک و اسکان ارائه خدمات شعب کشیک تهران در روز شنبه مورخ 22 دی ماه 1403 « ایران پتروکم 1۴۰۳ » با حضور بانک صادرات ایران در جزیره کیش برگزار می‌شود تعطیلی واحدهای ستادی و شعب بانک سپه در استان تهران در روز شنبه 22 دی ماه شعب کشیک مؤسسه اعتباری ملل در استان‌ها در روز شنبه 22 دی ماه اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در تاریخ 22 دی ماه خدمت‌رسانی بانک تجارت در روز شنبه ۲۲ دی‌ماه توسط شعب کشیک اطلاعیه جدید بانک مرکزی ضربه‌ای مهلک به صرافی‌ها اعطای 96.8 همت تسهیلات بانکی به شرکت‌های دارویی افزایش نرخ بهره بین بانکی ضرورت ارسال لایحه اصلاح مصوبه افت قیمت خودرو به دولت استقبال از همایش تخصصی حسابرسی فناوری اطلاعات در دهمین رویداد تراکنش ایران بخشنامه بانک مرکزی درباره صندوق تضمین

8

بررسی چابک سازی فرآیند پرداخت خسارت بیمه رازی

  • کد خبر : 3388
  • 12 مهر 1400 - 12:00
بررسی چابک سازی فرآیند پرداخت خسارت بیمه رازی
در چهارمین رویداد «یکشنبه‌ها با نماینده‌ها» چابک سازی فرآیند بررسی و پرداخت خسارت بیمه نامه‌های اتومبیل شرکت بیمه رازی پیشنهاد و بررسی شد.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه؛ چهارمین رویداد «یکشنبه‌ها با نماینده‌ها» با حضور دکتر ناصرالدین اسلامی‌فرد- مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه رازی در شعبه تخصصی خسارت بیمه‌های اتومبیل بیهقی بیمه رازی برگزار شد.

در این دیدار، دکتر اسلامی‌فرد ضمن اطلاع از شرایط و آخرین اقدامات شعبه بیهقی، با توجه به امکانات و شرایط این شعبه اظهار کرد: با توجه به توانایی کارشناسان و مدیریت شعبه بیهقی، این امکان وجود دارد تا چابک‌سازی فرآیند بررسی و پرداخت خسارت در این شعبه انجام شود.

وی ادامه داد: اقدامات و دستاوردهای شعبه بیهقی در چابک‌سازی فرآیند بررسی و پرداخت خسارت بیمه‌نامه‌های اتومبیل می‌تواند الگویی برای دیگر شعب و صنعت بیمه باشد.
همچنین در این دیدار، سید مجید مقدسی- رئیس این شعبه پیشنهاداتی در زمینه ایجاد فرآیند برخط بررسی خسارات بیمه‌نامه‌های اتومبیل ارائه کرد.

او ادامه داد: در شعبه خسارت بیمه رازی از زبده‌ترین نیروهای صنعت بیمه استفاده شده، زیرا شعب خسارت با مشتری نهایی که دچار زیان شده‌اند مواجهند و می بایست در کوتاه‌ترین زمان ممکن فرآیند بررسی و پرداخت خسارت افراد انجام شود.

مقدسی با تاکید بر توان نیروهای شرکت رازی ادامه داد: شعبه تخصصی خسارت بیمه‌نامه‌های اتومبیل شرکت بیمه رازی امکان ارائه خدمات به‌ روز این شرکت را به مراجعین دارد.
بر اساس این گزارش در انتهای این دیدار، هدیه‌ای از طرف شرکت بیمه رازی به شعبه تخصصی خسارت بیمه‌ نامه‌های اتومبیل شرکت بیمه رازی اهدا شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3388

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی