تاریخ : پنج شنبه, 19 مهر , 1403 7 ربيع ثاني 1446 Thursday, 10 October , 2024

اخبار داغ

تحلیل منصور ضابطیان درباره حمایت ویژه از آلبوم جدید شجریان معرفی شش عضو جدید هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه هفتمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانشی به میزبانی دانشگاه خاتم برگزار شد نقش موسسات مالی در حمایت از فرهنگ و هنر جزئیات دستور معاون اول رئیس جمهور برای تأمین منابع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی آغاز یک مسیر طولانی به نکات امنیتی در استفاده از کارت‌های بانکی دقت کنید اعتماد بیش از 27 میلیون هموطن به سپهر کارت پرداخت بیش از 133 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه اقدام مهم بانک مرکزی در افزایش شفافیت اعطای 198000 وام قرض‌الحسنه بانک صادرات ایران به بازنشستگان مدیرعامل بانک سپه فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را گرامی داشت بانک مرکزی اثر مسائل سیاسی بر اقتصاد را مهار کرد کسب رتبه برتر بانک سپه در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات ممنوعیت تدریجی صدور «چک رمزدار (بین بانکی)» ​راهبرد بانک صادرات ایران گره‌گشایی از اقتصاد کشور و رفاه عمومی است برگزاری “طرح پویش مهر بانک سپه” جهت حمایت از دانش آموزان مناطق محروم سفته الکترونیک در سامانه «ست» عملیاتی شد هتل ۵ ستاره رشیدیه تهران افتتاح شد مدیرعامل بانک سپه شهادت دبیر‌کل حزب الله لبنان را تسلیت گفت بانک تجارت پیشتاز حمایت از جوانان با اعطای بیش از 17.7 همت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری

8

بررسی چابک سازی فرآیند پرداخت خسارت بیمه رازی

  • کد خبر : 3388
  • 12 مهر 1400 - 12:00
بررسی چابک سازی فرآیند پرداخت خسارت بیمه رازی
در چهارمین رویداد «یکشنبه‌ها با نماینده‌ها» چابک سازی فرآیند بررسی و پرداخت خسارت بیمه نامه‌های اتومبیل شرکت بیمه رازی پیشنهاد و بررسی شد.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه؛ چهارمین رویداد «یکشنبه‌ها با نماینده‌ها» با حضور دکتر ناصرالدین اسلامی‌فرد- مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه رازی در شعبه تخصصی خسارت بیمه‌های اتومبیل بیهقی بیمه رازی برگزار شد.

در این دیدار، دکتر اسلامی‌فرد ضمن اطلاع از شرایط و آخرین اقدامات شعبه بیهقی، با توجه به امکانات و شرایط این شعبه اظهار کرد: با توجه به توانایی کارشناسان و مدیریت شعبه بیهقی، این امکان وجود دارد تا چابک‌سازی فرآیند بررسی و پرداخت خسارت در این شعبه انجام شود.

وی ادامه داد: اقدامات و دستاوردهای شعبه بیهقی در چابک‌سازی فرآیند بررسی و پرداخت خسارت بیمه‌نامه‌های اتومبیل می‌تواند الگویی برای دیگر شعب و صنعت بیمه باشد.
همچنین در این دیدار، سید مجید مقدسی- رئیس این شعبه پیشنهاداتی در زمینه ایجاد فرآیند برخط بررسی خسارات بیمه‌نامه‌های اتومبیل ارائه کرد.

او ادامه داد: در شعبه خسارت بیمه رازی از زبده‌ترین نیروهای صنعت بیمه استفاده شده، زیرا شعب خسارت با مشتری نهایی که دچار زیان شده‌اند مواجهند و می بایست در کوتاه‌ترین زمان ممکن فرآیند بررسی و پرداخت خسارت افراد انجام شود.

مقدسی با تاکید بر توان نیروهای شرکت رازی ادامه داد: شعبه تخصصی خسارت بیمه‌نامه‌های اتومبیل شرکت بیمه رازی امکان ارائه خدمات به‌ روز این شرکت را به مراجعین دارد.
بر اساس این گزارش در انتهای این دیدار، هدیه‌ای از طرف شرکت بیمه رازی به شعبه تخصصی خسارت بیمه‌ نامه‌های اتومبیل شرکت بیمه رازی اهدا شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3388

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی