تاریخ : جمعه, 21 مرداد , 1401 15 محرم 1444 Friday, 12 August , 2022

اخبار داغ

رفع دغدغه کشاورزان استان مرکزی با وام‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بانک سپه در صدر جدول پرداخت تسهیلات بدون ضامن در بین بانک‌های کشور قرار گرفت مهاجرت گسترده صنعت‌گران و اندیشمندان از کشور نقش واحدهای صنعتی کوچک در تامین اشتغال عملکرد موفق بانک تجارت در سال ۱۴۰۰ ماندگاری لحظه ها و حماسه ها با قلم،‌ دوربین و حس مسئولیت خبرنگاران مدیرعامل بانک سپه «روز خبرنگار» را گرامی داشت عاشورا، فرهنگ و جریان پایدار و الگوی همیشگی برای همگان یکپارچگی در واحدهای حقوقی بانک سپه باید استحکام داشته باشد رشد 51 درصدی سوددهی بانک سینا هوای تهران در مرز آلودگی بزرگ‌ترین تفاهم‌نامه ایجاد اشتغال در کشور صورت‌های مالی سال ۱۴۰۰ بانک دی به تصویب رسید آغاز همکاری دو جانبه بانک آینده و شرکت امداد خودرو ایران پرداخت بیش از 7 هزار میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه‌های کوچک و متوسط مدیریت شعب استان سمنان در صدر افزایش تعداد کاربران برای سومین ماه هوای پایتخت در آستانه آلودگی تسهیلات بانک توسعه تعاون به نهاد های حمایتی از 5500 میلیارد ریال گذشت مدیرعامل بانک مسکن در نشست کمیسیون اقتصادی مجلس نشست هم‌افزایی مدیران عامل بانک‌های سپه، صادرات و سینا برگزار شد بانک توسعه تعاون کرمانشاه در پرداخت تسهیلات اشتغال روستائی پیشتاز بوده است

6

بررسی چابک سازی فرآیند پرداخت خسارت بیمه رازی

  • کد خبر : 3388
  • 12 مهر 1400 - 12:00
بررسی چابک سازی فرآیند پرداخت خسارت بیمه رازی
در چهارمین رویداد «یکشنبه‌ها با نماینده‌ها» چابک سازی فرآیند بررسی و پرداخت خسارت بیمه نامه‌های اتومبیل شرکت بیمه رازی پیشنهاد و بررسی شد.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه؛ چهارمین رویداد «یکشنبه‌ها با نماینده‌ها» با حضور دکتر ناصرالدین اسلامی‌فرد- مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه رازی در شعبه تخصصی خسارت بیمه‌های اتومبیل بیهقی بیمه رازی برگزار شد.

در این دیدار، دکتر اسلامی‌فرد ضمن اطلاع از شرایط و آخرین اقدامات شعبه بیهقی، با توجه به امکانات و شرایط این شعبه اظهار کرد: با توجه به توانایی کارشناسان و مدیریت شعبه بیهقی، این امکان وجود دارد تا چابک‌سازی فرآیند بررسی و پرداخت خسارت در این شعبه انجام شود.

وی ادامه داد: اقدامات و دستاوردهای شعبه بیهقی در چابک‌سازی فرآیند بررسی و پرداخت خسارت بیمه‌نامه‌های اتومبیل می‌تواند الگویی برای دیگر شعب و صنعت بیمه باشد.
همچنین در این دیدار، سید مجید مقدسی- رئیس این شعبه پیشنهاداتی در زمینه ایجاد فرآیند برخط بررسی خسارات بیمه‌نامه‌های اتومبیل ارائه کرد.

او ادامه داد: در شعبه خسارت بیمه رازی از زبده‌ترین نیروهای صنعت بیمه استفاده شده، زیرا شعب خسارت با مشتری نهایی که دچار زیان شده‌اند مواجهند و می بایست در کوتاه‌ترین زمان ممکن فرآیند بررسی و پرداخت خسارت افراد انجام شود.

مقدسی با تاکید بر توان نیروهای شرکت رازی ادامه داد: شعبه تخصصی خسارت بیمه‌نامه‌های اتومبیل شرکت بیمه رازی امکان ارائه خدمات به‌ روز این شرکت را به مراجعین دارد.
بر اساس این گزارش در انتهای این دیدار، هدیه‌ای از طرف شرکت بیمه رازی به شعبه تخصصی خسارت بیمه‌ نامه‌های اتومبیل شرکت بیمه رازی اهدا شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3388

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی