تاریخ : جمعه, 5 اردیبهشت , 1404 27 شوال 1446 Friday, 25 April , 2025

اخبار داغ

استمرار پوشش بیمه ای کودکان تا پایان سن پنج سالگی از برنامه های جدی بیمه سلامت است رفع سوء اثر چک برگشتی با تأمین مبلغ کسری موجودی امضای میثاق نامه فی مابین شرکت های بیمه آسیا، ایران و البرز، صندوق تامین خسارت های بدنی و پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ بیست خدمت دندان پزشکی تحت پوشش بیمه های پایه است اولین نشست مدیران بیمه پاسارگاد در سال ۱۴۰۴ برگزار شد با «پادچک» بانک پاسارگاد، تبادلات مالی بدون محدودیت را تجربه کنید آگهی دعوت به همکاری در بانک گردشگری-اردیبهشت ماه 1404 سود سپرده‌های مشتریان تعاونی منحله وحدت به حساب‌هایشان واریز گردید. توسعه نظام ارجاع و پزشک خانواده به بهبود شاخص های سلامت کمک می کند مدیرعامل بانک سپه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی داشت بازدید مدیر عامل موسسه اعتباری ملل از دفتر حقوقی مشهد توسعه سرویس «استعلام چک توسط دارنده آن» در بانک پاسارگاد جهش 65 درصدی درآمد بانک تجارت با رتبه یک کارمزدها پیام تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نشست سرپرست بیمه آسیا و شبکه فروش حمایت ویژه بانک سپه از تولید‌کنندگان و فعالان عرصه صادرات همزمان با برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو 2025 خدمتی نو برای تسهیل در تعاملات ارزی و بین‌المللی حرکت مقتدرانه شرکت بیمه آسیا با تحولات ساختاری صورت گرفته سهولت در ثبت‌نام محصولات ایران خودرو با حساب وکالتی بانک تجارت امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح ثبت نام محصولات شرکت ایران خودرو فراهم شد آغاز ثبت‌نام طرح ایران‌خودرو با امکان وکالتی‌سازی حساب از طریق شعب و متابانک موسسه اعتباری ملل

8

بررسی چابک سازی فرآیند پرداخت خسارت بیمه رازی

  • کد خبر : 3388
  • 12 مهر 1400 - 12:00
بررسی چابک سازی فرآیند پرداخت خسارت بیمه رازی
در چهارمین رویداد «یکشنبه‌ها با نماینده‌ها» چابک سازی فرآیند بررسی و پرداخت خسارت بیمه نامه‌های اتومبیل شرکت بیمه رازی پیشنهاد و بررسی شد.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه؛ چهارمین رویداد «یکشنبه‌ها با نماینده‌ها» با حضور دکتر ناصرالدین اسلامی‌فرد- مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه رازی در شعبه تخصصی خسارت بیمه‌های اتومبیل بیهقی بیمه رازی برگزار شد.

در این دیدار، دکتر اسلامی‌فرد ضمن اطلاع از شرایط و آخرین اقدامات شعبه بیهقی، با توجه به امکانات و شرایط این شعبه اظهار کرد: با توجه به توانایی کارشناسان و مدیریت شعبه بیهقی، این امکان وجود دارد تا چابک‌سازی فرآیند بررسی و پرداخت خسارت در این شعبه انجام شود.

وی ادامه داد: اقدامات و دستاوردهای شعبه بیهقی در چابک‌سازی فرآیند بررسی و پرداخت خسارت بیمه‌نامه‌های اتومبیل می‌تواند الگویی برای دیگر شعب و صنعت بیمه باشد.
همچنین در این دیدار، سید مجید مقدسی- رئیس این شعبه پیشنهاداتی در زمینه ایجاد فرآیند برخط بررسی خسارات بیمه‌نامه‌های اتومبیل ارائه کرد.

او ادامه داد: در شعبه خسارت بیمه رازی از زبده‌ترین نیروهای صنعت بیمه استفاده شده، زیرا شعب خسارت با مشتری نهایی که دچار زیان شده‌اند مواجهند و می بایست در کوتاه‌ترین زمان ممکن فرآیند بررسی و پرداخت خسارت افراد انجام شود.

مقدسی با تاکید بر توان نیروهای شرکت رازی ادامه داد: شعبه تخصصی خسارت بیمه‌نامه‌های اتومبیل شرکت بیمه رازی امکان ارائه خدمات به‌ روز این شرکت را به مراجعین دارد.
بر اساس این گزارش در انتهای این دیدار، هدیه‌ای از طرف شرکت بیمه رازی به شعبه تخصصی خسارت بیمه‌ نامه‌های اتومبیل شرکت بیمه رازی اهدا شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3388

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی