تاریخ : سه شنبه, 28 فروردین , 1403 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024

اخبار داغ

رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳ تغییر سقف تراکنش‌های بانکی مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402 حداکثر تراکنش خرید از هر کارت حقیقی به 2 میلیارد ریال افزایش یافت رشد ذخایر خارجی بانک مرکزی پس از 8 ماه 6 دستگاه گوشی جایزه سور اردیبهشت سامانیوم پیش‌بینی اساسی رییس کل بانک مرکزی از آینده اقتصاد برنامه‌های بانک مرکزی برای سال 1403 اعلام زمان حذف چک کاغذی گزارشی جامع از عملکرد تسهیلاتی بانک تجارت در سال «مهار تورم و رشد تولید» آغاز زندگی مشترک 95 هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک تجارت افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس فروش 472 رقبه ملک به ارزش بیش از 110 هزار میلیارد ریال توسط بانک سپه در سال 1402 پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزند آوری حضور مدیرعامل موسسه اعتباری ملل، درراهپیمایی روز جهانی قدس حمایت گسترده بانک پاسارگاد از انجمن اتیسم ایران پیاده‌سازی «سامانه پرداخت لحظه‌ای (پل)» در برنامک ویپاد صدور ۲۳۰ هزار فقره چک الکترونیکی در شبکه بانکی انحلال ۳ موسسه اعتباری

10

بررسی چابک سازی فرآیند پرداخت خسارت بیمه رازی

  • کد خبر : 3388
  • 12 مهر 1400 - 12:00
بررسی چابک سازی فرآیند پرداخت خسارت بیمه رازی
در چهارمین رویداد «یکشنبه‌ها با نماینده‌ها» چابک سازی فرآیند بررسی و پرداخت خسارت بیمه نامه‌های اتومبیل شرکت بیمه رازی پیشنهاد و بررسی شد.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه؛ چهارمین رویداد «یکشنبه‌ها با نماینده‌ها» با حضور دکتر ناصرالدین اسلامی‌فرد- مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه رازی در شعبه تخصصی خسارت بیمه‌های اتومبیل بیهقی بیمه رازی برگزار شد.

در این دیدار، دکتر اسلامی‌فرد ضمن اطلاع از شرایط و آخرین اقدامات شعبه بیهقی، با توجه به امکانات و شرایط این شعبه اظهار کرد: با توجه به توانایی کارشناسان و مدیریت شعبه بیهقی، این امکان وجود دارد تا چابک‌سازی فرآیند بررسی و پرداخت خسارت در این شعبه انجام شود.

وی ادامه داد: اقدامات و دستاوردهای شعبه بیهقی در چابک‌سازی فرآیند بررسی و پرداخت خسارت بیمه‌نامه‌های اتومبیل می‌تواند الگویی برای دیگر شعب و صنعت بیمه باشد.
همچنین در این دیدار، سید مجید مقدسی- رئیس این شعبه پیشنهاداتی در زمینه ایجاد فرآیند برخط بررسی خسارات بیمه‌نامه‌های اتومبیل ارائه کرد.

او ادامه داد: در شعبه خسارت بیمه رازی از زبده‌ترین نیروهای صنعت بیمه استفاده شده، زیرا شعب خسارت با مشتری نهایی که دچار زیان شده‌اند مواجهند و می بایست در کوتاه‌ترین زمان ممکن فرآیند بررسی و پرداخت خسارت افراد انجام شود.

مقدسی با تاکید بر توان نیروهای شرکت رازی ادامه داد: شعبه تخصصی خسارت بیمه‌نامه‌های اتومبیل شرکت بیمه رازی امکان ارائه خدمات به‌ روز این شرکت را به مراجعین دارد.
بر اساس این گزارش در انتهای این دیدار، هدیه‌ای از طرف شرکت بیمه رازی به شعبه تخصصی خسارت بیمه‌ نامه‌های اتومبیل شرکت بیمه رازی اهدا شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3388

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی