تاریخ : دوشنبه, 22 بهمن , 1403 12 شعبان 1446 Monday, 10 February , 2025

اخبار داغ

الحاق خودروهای جدید به ناوگان پول‌رسان بانک سپه تغییر ساعات کاری شعب تهران به دلیل آلودگی و برودت هوا شعب کشیک بانک صادرات ایران در روز تعطیل شنبه فعال هستند اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در تاریخ 20 بهمن ماه زمانی برای افتخارآفرینی 25 رییس شعبه برگزیده بانک تجارت تعطیلی واحدهای ستادی و شعب بانک سپه در استان تهران در روز شنبه ۲۰ بهمن اعلام شعب کشیک استان تهران در ۲۰ بهمن ۱۴۰۳ درخشش پانزده رئیس شعبه برتر بانک پاسارگاد در پانزدهمین گردهمایی رئیسان موفق شعبه‌های نظام بانکی بیمه آسیا با 1300 میلیارد تومان سود، بالاترین درصد رشد سودآوری را در صنعت بیمه ثبت کرد تجلیل از ۲۵ رئیس شعبه برتر بانک صادرات ایران در بانک مرکزی فهرست ده استان برتر در فروش ده ماهه بیمه آسیا در سال ۱۴۰۳ عرضه محصولات ایران خودرو با حساب وکالتی بانک تجارت ۳۷ همت تأمین مالی زنجیره‌ای در بانک تجارت/ پرداخت ۴۰ همت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح ثبت نام محصولات شرکت ایران خودرو فراهم شد آغاز فرایند وکالتی‌کردن حساب‌ها برای خرید از محصولات ایران‌خودرو، در موسسه اعتباری ملل امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در چهارمین مرحله از «طرح پیش‌فروش و فوق‌العاده شرکت ایران خودرو» تبیین اهداف عملکردی بانک صادرات ایران در استان البرز مصرف بی رویه دارو کنترل و مدیریت شود تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک سپه با آرمان‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب سخنرانی محمدرضا عربی مزرعه شاهی عضو هیات مدیره بیمه آسیا در پنل تخصصی ششمین همایش تامین مالی پیام مدیرعامل شرکت بیمه آسماری به مناسبت دوازدهمین سالروز تاسیس شرکت

10

اهداء تندیس طلایی رضایتمندی مشتریان به بانک سامان

  • کد خبر : 34344
  • 08 آذر 1402 - 15:30
اهداء تندیس طلایی رضایتمندی مشتریان به بانک سامان
بانک سامان موفق شد تندیس طلایی سیزدهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری را از آن خود کند.

به گزارش سرویس بانک افق سرمایه؛ تندیس طلایی سیزدهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری که با حمایت موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد، به بانک سامان رسید.

بر این اساس، این تندیس براساس ارزیابی شاخصهای کیفیت، ایجاد درگاههای ارتباطی مناسب برای مشتریان، کارآمدی فرآیند رسیدگی به صدای مشتریان به بانک سامان اعطا شد.

لازم به ذکر است که پیش از این نیز بانک سامان در سال ۱۳۹۹ توانسته بود تندیس طلایی این همایش را یک بار دیگر از آن خود کند و قبل از آن هم این بانک رتبه نخست شاخص رضایتمندی مشتریان که توسط استانداری تهران ارزیابی شده بود را کسب کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=34344

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی