تاریخ : سه شنبه, 15 اسفند , 1402 25 شعبان 1445 Tuesday, 5 March , 2024

اخبار داغ

اعلام شعب کشیک موسسه اعتباری ملل در ایام نوروز رشد درآمد عملیاتی نماد وپاسار در بهمن ماه سال‌جاری بانک گردشگری؛ بانک پیشرو در اتصال به سامانه چکاد بخش مهمی از موفقیت های بانک توسعه تعاون مرهون همکاران اعتباری است رشد 141 درصدی تسهیلات ودیعه مسکن تسهیلات ازدواج بانک توسعه تعاون از 19 هزار میلیارد ریال گذشت شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون نماد خدمت و رضایتمندی ذینفعان است آغاز زندگی مشترک 92 هزار زوج جوان با تسهیلات بانک تجارت پرداخت بیش از 12 هزار میلیارد ریال در قالب 7 هزار و 420 فقره تسهیلات توسط بانک سپه دنیایی از خدمات در همراه بانک تجارت خدمات قابل ارائه بانک توسعه تعاون به صندوق بازنشستگی کشوری متنوع و اثربخش است اراده مدیران بانک توسعه تعاون مقدس و پولادین است افزایش سرمایه بانک تجارت به 335.889 میلیارد ریال جوایز ششمین دوره قرعه‌کشی سپرده سبای باشگاه مشتریان بانک پارسیان اهدا شد رونق تولید با تسهیلات ۲۰میلیارد ریالی موسسه اعتباری ملل (طرح یاقوت ملل) رونمایی از کتاب الزامات و مقررات احتیاطی در بانک ها و موسسات اعتباری به قلم مدیر عامل بانک توسعه تعاون همکاری بانک سامان و اتاق بازرگانی ایران و اتریش برای مبارزه با پولشویی دعوت به انتخابات مصداق مهم جهاد تبیین است دکتر خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است شناخت متقابل بانک و رسانه، گامی در مسیر تعامل برنامه‌مند «باجت» بانک تجارت اعتبار 20 میلیون تومانی می‌دهد

2

اهداء تندیس طلایی رضایتمندی مشتریان به بانک سامان

  • کد خبر : 34344
  • 08 آذر 1402 - 15:30
اهداء تندیس طلایی رضایتمندی مشتریان به بانک سامان
بانک سامان موفق شد تندیس طلایی سیزدهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری را از آن خود کند.

به گزارش سرویس بانک افق سرمایه؛ تندیس طلایی سیزدهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری که با حمایت موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد، به بانک سامان رسید.

بر این اساس، این تندیس براساس ارزیابی شاخصهای کیفیت، ایجاد درگاههای ارتباطی مناسب برای مشتریان، کارآمدی فرآیند رسیدگی به صدای مشتریان به بانک سامان اعطا شد.

لازم به ذکر است که پیش از این نیز بانک سامان در سال ۱۳۹۹ توانسته بود تندیس طلایی این همایش را یک بار دیگر از آن خود کند و قبل از آن هم این بانک رتبه نخست شاخص رضایتمندی مشتریان که توسط استانداری تهران ارزیابی شده بود را کسب کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=34344

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی