تاریخ : سه شنبه, 15 اسفند , 1402 25 شعبان 1445 Tuesday, 5 March , 2024

اخبار داغ

اعلام شعب کشیک موسسه اعتباری ملل در ایام نوروز رشد درآمد عملیاتی نماد وپاسار در بهمن ماه سال‌جاری بانک گردشگری؛ بانک پیشرو در اتصال به سامانه چکاد بخش مهمی از موفقیت های بانک توسعه تعاون مرهون همکاران اعتباری است رشد 141 درصدی تسهیلات ودیعه مسکن تسهیلات ازدواج بانک توسعه تعاون از 19 هزار میلیارد ریال گذشت شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون نماد خدمت و رضایتمندی ذینفعان است آغاز زندگی مشترک 92 هزار زوج جوان با تسهیلات بانک تجارت پرداخت بیش از 12 هزار میلیارد ریال در قالب 7 هزار و 420 فقره تسهیلات توسط بانک سپه دنیایی از خدمات در همراه بانک تجارت خدمات قابل ارائه بانک توسعه تعاون به صندوق بازنشستگی کشوری متنوع و اثربخش است اراده مدیران بانک توسعه تعاون مقدس و پولادین است افزایش سرمایه بانک تجارت به 335.889 میلیارد ریال جوایز ششمین دوره قرعه‌کشی سپرده سبای باشگاه مشتریان بانک پارسیان اهدا شد رونق تولید با تسهیلات ۲۰میلیارد ریالی موسسه اعتباری ملل (طرح یاقوت ملل) رونمایی از کتاب الزامات و مقررات احتیاطی در بانک ها و موسسات اعتباری به قلم مدیر عامل بانک توسعه تعاون همکاری بانک سامان و اتاق بازرگانی ایران و اتریش برای مبارزه با پولشویی دعوت به انتخابات مصداق مهم جهاد تبیین است دکتر خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است شناخت متقابل بانک و رسانه، گامی در مسیر تعامل برنامه‌مند «باجت» بانک تجارت اعتبار 20 میلیون تومانی می‌دهد

1

اولین اپلیکیشن “پرداخت مبتنی بر هوش مصنوعی” در ایران

  • کد خبر : 34404
  • 11 آذر 1402 - 14:10
اولین اپلیکیشن “پرداخت مبتنی بر هوش مصنوعی” در ایران
موسسه اعتباری ملل، اولین اپلیکیشن پرداخت مبتنی بر هوش مصنوعی را ارائه کرد.

به گزارش سرویس بانک افق سرمایه؛ این مطلب از سوی آقای جوادی، مدیرعامل موسسه اعتباری ملل عنوان شد.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای، در خصوص “بهره‌برداری از هوش مصنوعی در ارائه خدمات به مردم” گفت: این موسسه، با هدف خدمت افزونتر به آحاد مختلف جامعه و نیز فراهم کردن بسترهای آسانتر و بهتر برای مشتریان عزیز این موسسه مردمی، اولین اپلیکیشن پرداخت مبتنی بر هوش مصنوعی در ایران را طراحی و برای استفاده به مردم عزیز کشور ارائه کرد.

مدیر عامل موسسه اعتباری ملل، با اشاره به اینکه نصب نرم‌افزار فام، می تواند امکانات ارزشمندی را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد، یادآور شد: نرم افزار فام، با ارائه فرامین صوتی و با استفاده از هوش مصنوعی و درک آنها در انجام صحیح و سریع تراکنش، می تواند خدمتی جدید به هم میهنان عزیز باشد.

آقای جوادی، با تاکید بر اینکه تسهیل و آسان سازی امور روزانه مشتریان، از جمله برنامه های مدون این موسسه است، گفت: سامانه استعلامهای دولتی، یکی دیگر از محصولات فام است، که قابلیت ارتباط با سرویس دهنده های مختلف، از جمله شبکه دولت، سازمان نظام وظیفه، اسناد و املاک کشور، تبادل احکام قضایی، سازمان ثبت احوال، سازمانهای صنفی کشور، سرویس دهنده های بانک مرکزی، استعلام چک برگشتی، استعلام ضمانت نامه های بانکی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و غیره را داراست.

مدیر عامل موسسه اعتباری ملل، با اشاره به اینکه، پولشویی، دارای تبعات بسیار منفی نظیر فساد و ارتشا در حوزه های مختلف اقتصادی است، گفت: با توجه به اهمیت موضوع، یکی از ویژگیهای فام ، سامانه مبارزه با پولشویی است تا بتوانیم گامی در جهت حذف پولشویی برداریم؛ چراکه پدیده شوم پولشویی، سبب شده است تا کل دنیا، در جهت شناسایی و جلوگیری، تدابیری را اتخاذ نمایند.

آقای جوادی، در پایان گفت: هدف و نیت دست اندرکاران موسسه اعتباری ملل، فراهم کردن زمینه های خدمتی نو، برای مردم عزیز کشورمان است. به همین منظور، خدمات دیگری نظیر سامانه متمرکز اداری فام، سامانه پرداخت یاری، سامانه دیتامیت، سامانه سوییچ پرداخت، از دیگر مزیتهای فام است که امیدواریم، بتوانیم روز به روز، زمینه های رضایتمندی مشتریان عزیز را فراهم کنیم.

گفتنی است، در نمایشگاه بانکداری الکترونیک و نظامهای پرداخت، اپلیکیشن فام برای شرکت کنندگان معرفی شد که با استقبال خوبی از سوی بازدیدکنندگان همراه بود.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=34404

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی