تاریخ : پنج شنبه, 10 اسفند , 1402 20 شعبان 1445 Thursday, 29 February , 2024

اخبار داغ

افزایش سرمایه بانک تجارت به 335.889 میلیارد ریال جوایز ششمین دوره قرعه‌کشی سپرده سبای باشگاه مشتریان بانک پارسیان اهدا شد رونق تولید با تسهیلات ۲۰میلیارد ریالی موسسه اعتباری ملل (طرح یاقوت ملل) رونمایی از کتاب الزامات و مقررات احتیاطی در بانک ها و موسسات اعتباری به قلم مدیر عامل بانک توسعه تعاون همکاری بانک سامان و اتاق بازرگانی ایران و اتریش برای مبارزه با پولشویی دعوت به انتخابات مصداق مهم جهاد تبیین است دکتر خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است شناخت متقابل بانک و رسانه، گامی در مسیر تعامل برنامه‌مند «باجت» بانک تجارت اعتبار 20 میلیون تومانی می‌دهد 6500 میلیارد ریال تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون به معرفی شدگان شهرکهای صنعتی ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص انعقاد تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور دکتر سید مهدی حسینی دولت‌آبادی عضو جدید هیات‌مدیره بانک تجارت شد تقدیر از روسای موفق شعب بانک پارسیان در چهاردهمین گردهمایی روسای موفق بانک‌های کشور حضور گروه مالی گردشگری در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران تقدیر از 10 رئیس شعبه برتر بانک گردشگری در سال 1402 افتتاح مجموعه تفریحی و ورزشی آیس‌رینک میکامال کیش برندگان آخرین مرحله قرعه‌کشی جشنواره کارت جادویی بانک تجارت مشخص شدند درخشش پانزده رئیس شعبه برتر بانک پاسارگاد در چهاردهمین گردهمایی رئیسان موفق شعبه‌های نظام بانکی افتتاح مجموعه تفریحی و ورزشی آیس‌رینک میکامال کیش امورشعب استان تهران در برنامه های تجهیز منابع بانک توسعه تعاون باید نقش پشتیبان و تقویت کننده نقدینگی استان‌های کمتر برخوردار را ایفا نماید

1

شرایط ویژه ایرانسل برای کارکنان دارای معلولیت

  • کد خبر : 34458
  • 12 آذر 1402 - 13:14
شرایط ویژه ایرانسل برای کارکنان دارای معلولیت
شبکه ارتباطات یکپارچه ایرانسل «شایا»، در چارچوب مسئولیت اجتماعی و با هدف بهره‌گیری از توانایی افراد دارای معلولیت، با فراهم‌کردن شرایط ویژه برای توانیابان، پنج درصد از نیروی کار خود را از جامعه معلولان انتخاب و همزمان با روز جهانی معلولان، از آن‌ها تقدیر کرد.

به گزارش سرویس فناوری افق سرمایه؛ شایا (شبکه ارتباطی یکپارچه ایرانسل) که خدمت جدید ایرانسل برای سازمان‌ها و کسب‌وکارها برای برون‌سپاری تمامی عملیات‌های ارتباط با مشتریان، توسعه نرم‌افزارهای مرتبط با خدمات ارتباط با مشتریان و مدیریت منابع انسانی با هدف تحول فضای کسب‌وکار، خصوصاً در گسترش فرهنگ مشتری‌مداری است، پنج درصد از نیروی کار خود را از جامعه معلولان انتخاب کرده است. همچنین شایا امروز یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ و همزمان با روز جهانی معلولان، از تلاش‌ها و فعالیت‌های این گروه از کارمندان خود تقدیر کرد.

شایا با هدف بهره‌گیری از توانایی این گروه از افراد جامعه و با توجه به لزوم استخدام آنان در شغل‌های متناسب با شرایط‍‌شان، پنج درصد از همکاران خود را از میان افراد دارای معلولیت در شهرهای تهران، مشهد، تبریز، زنجان و کردستان، انتخاب کرده است و در نظر دارد تا در آینده نزدیک، این میزان را به ۱۰ درصد از کل نیروی کار خود برساند.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، علاوه بر ایجاد شرایط کاری مناسب افراد توانیاب، پس از اجرایی کردن دورکاری حداکثری در دوران کرونا و دیجیتالی کردن فرآیندهای سازمانی نیز، از این امکان که برای تمامی کارکنان فراهم شده، برای بهبود شرایط کاری توانیابان فعال در تیم شایا، به صورت ویژه استفاده کرده است.

ورود به دنیای کار و کسب درآمد، فراهم شدن زمینه‌های آموزش برای تسهیل فرآیندهای شغلی، حضور در جامعه و جلوگیری از کاهش تأثیر محدودیت‌ها بر افراد، از جمله اهدافی است که موجب در اولویت قراردادن استخدام افراد دارای معلولیت در شغل‌های متناسب با آن‌ها، با امکان دورکاری و ایجاد شرایط ویژه، در مسیر همکاری با ایرانسل می‌شود.

ایرانسل هم‌سو با اهداف مسئولیت اجتماعی، متعهد است تا ضمن ارائه خدمـات ارتباطـی و راهکارهـای دیجیتالـی به طـور فراگیر بـه تمـام مـردم جامعـه از جمله ساکنان مناطـق کم برخـوردار، افراد دارای معلولیت و…، بهره‌گیری از توانایی همه افراد جامعه از جمله افراد دارای معلولیت را هم به شاخص‌های کلیدی عملکرد خود اضافه کند.

شبکه ارتباطات یکپارچه ایرانسل «شایا»، بستر ارائه خدماتی است که با هدف تحول فضای کسب‌وکار و مدیریت هزینه‌های عملیاتی، خصوصاً در گسترش فرهنگ مشتری‌مداری، خدمات برون‌سپاری مراکز ارتباط با مشتریان و توسعه نرم‌افزار را به کسب‌وکارها ارائه می‌کند.

از جمله مزایای سرویس شایا می‌توان به مرکز تماس هوشمند و مبتنی بر هوش مصنوعی، نرم‌افزار کاربردی دستیار هوشمند و پلتفرم پیشرفته چت، ارزیابی مستمر کیفیت خدمات پشتیبانی، فضای آموزش حضوری و پلتفرم آموزش آنلاین، تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پیشرفته، گزارش‌دهی و ارائه داشبوردهای هوشمند آنلاین مدیریتی و… اشاره کرد که با هدف ارائه خدمات برون‌سپاری ارتباط با مشتریان، طراحی و اجرا شده و باعث کاهش هزینه‌های عملیاتی کسب‌وکارها می‌شود.

راه‌اندازی اولین مرکز تماس ناشنوایان در کشور و ارائه پشتیبانی ارتباط با مشتریان ناشنوا و کم‌شنوا از طریق ارتباط ویدیویی با زبان اشاره، دسترسی‌پذیری سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من برای نابینایان، حمایت از ایده‌ها و رویدادهای تخصصی این حوزه به منظور تلاش برای فراگیری و دسترسی‌پذیری خدمات دیجیتال برای افراد دارای معلولیت، مطالعه امکان سنجی روی پروژه بررسی میزان دسترسی‌پذیری مراکز و نمایندگی‌های ایرانسل برای افراد دارای معلولیت، اختصاص دیتای رایگان به نابینایان و کم‌بینایان در روز عصای سفید، همکاری در پویش‌های اطلاع‌رسانی انجمن‌های معتبر حوزه توانیابان و…، از دیگر اقدام‌های ایرانسل برای حمایت از جامعه توانیابان کشور است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=34458

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی