تاریخ : پنج شنبه, 6 اردیبهشت , 1403 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024

اخبار داغ

چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته تداوم تأمین ارز واردات کالاهای اساسی اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز افزایش نرخ سود بین بانکی تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳ تغییر سقف تراکنش‌های بانکی

6

لزوم ارائه خدمات متمایز به مشتریان

  • کد خبر : 3459
  • 14 مهر 1400 - 13:02
لزوم ارائه خدمات متمایز به مشتریان
مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران گفت: ایجاد زیرساخت های لازم برای طراحی خدمات متمایز و کارا در جذب مشتریان بانک موثر است.

به گزارش سرویس بانک افق سرمایه؛ دکتر علی صالح آبادی در نشست مجازی روسای شعب این بانک که با هدف بررسی چالش های جذب مشتریان جدید و وفادارسازی مشتریان فعلی تشکیل شد، اظهار داشت: خدمات این بانک در بخش­های مختلف در شرایط تحریم، راهگشای صادرکنندگان در مسیر صادرات بوده است.

وی اذعان داشت: تنوع بخشی و نیز معرفی خدمات جدید کمک شایانی به جذب مشتریان و همچنین حفظ مشتریان فعلی خواهد کرد.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران با تاکید بر این مهم که نباید بانک توسعه صادرات ایران تنها با گزینه ارائه تسهیلات ارزان قیمت به مشتریان معرفی شود، گفت: برابر مقررات بانک مرکزی، بانک توسعه صادرات در صورتی می تواند تسهیلات ارزان قیمت خود را ارائه کند که محل منابع آن مشخص شده باشد که البته طی سال های اخیر با کاهش منابع یارانه ای روبرو بوده ایم.

صالح آبادی با تاکید بر لزوم تلاش شعب بانک برای معرفی هر چه بیشتر خدمات و تسهیلات بانک توسعه صادرات به جامعه تولیدکنندگان وصادرکنندگان سراسر کشور، تصریح کرد: اداره بازاریابی باید با نگاهی نو به فرایندها بپردازد و در این مسیر از تجربیات و دستاوردهای سایر بانک ها استفاده کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3459

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی