به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه؛ دکتر علی جباری- مدیرعامل شرکت بیمه رازی در پی غرورآفرینی تیم ملی کشتی آزاد جمهوری اسلامی ایران و کسب مقام سوم مسابقات جهانی نروژ ۲۰۲۱ در پیامی از اعضا و کادر فنی جوان تیم ملی کشتی آزاد تشکر و قدردانی کرد.

متن پیام به شرح زیر است؛
به نام خدا
جوانان غرورآفرین این مرز و بوم بار دیگر در آوردگاهی جهانی با اقتدار و هم دلی سکوهای قهرمانی را از آن خود کردند تا لبخندی بر لبان مردمان این سرزمین جای خوش کند.
مردمانی که هیچگاه تلاش، مجاهدت، همراهی و هم دلی فرزندان خود را فراموش نکرده‌اند و همواره یار و یاور فرزندانی همچون حسن یزدانی، علیرضا سرلک، رحمان عموزاد، امیرمحمد یزدانی، عرفان الهی، یونس امامی، محمد نخودی، کامران قاسم‌پور، مجتبی گلیج و امیرحسین زارع در روزهای خوشی و شادکامی و غم و ناکامی بوده‌اند.

این فرزندان برومند، با تلاش خود حماسه‌هایی آفریدند که مردانی از جنس نور در طول تاریخ از خود به یادگار گذاشتند و حال این عزیزان رهرو راه آنان هستند.

در انتها از سرمربی جوان و کادرحرفه‌ای مربیان تیم ملی کشتی آزاد جمهوری اسلامی ایران قدران هستم که با تلاش بی‌وقفه خود سکوی سوم جهان را برای ایران عزیز به ارمغان آوردند.

بار دیگر تشکر و قدردانی صمیمانه خود را از این عزیزان اعلام می‌دارم و امیدوارم بیش از پیش در مسیر حرفه‌ای خود موفق باشند تا نسلی پرافتخار تا سالیان سال برای ورزش نخست کشور عزت آفرینی کند.

علی جباری
مدیرعامل شرکت بیمه رازی
بر اساس این گزارش در پی قهرمانی حسن یزدانی پهلوان جوان کشور و دارنده مدال طلای بازی‌های المپیک و جهانی در مسابقات جهانی نروژ ۲۰۲۱، شرکت بیمه رازی هدیه ای به ارزش ۲۰ میلیارد ریال به ورزشکار پر افتخار کشورمان اهدا کرد.

این هدیه شرکت بیمه رازی که به سبب تشکر و قدردانی به این پهلوان کشوراهدا شده است، تا سقف ۲۰ میلیارد ریال حوادث و مسئولیت حرفه‌ای این کشتی‌گیر را پوشش خواهد داد.

لازم است ذکر شود، تیم کشتی آزاد بیمه رازی در پنج دوره مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد کشور و سه دوره جام باشگاه‌های جهان به مقام نخست دست پیدا کرده است.