تاریخ : یکشنبه, 16 مرداد , 1401 10 محرم 1444 Sunday, 7 August , 2022

اخبار داغ

عاشورا، فرهنگ و جریان پایدار و الگوی همیشگی برای همگان یکپارچگی در واحدهای حقوقی بانک سپه باید استحکام داشته باشد رشد 51 درصدی سوددهی بانک سینا هوای تهران در مرز آلودگی بزرگ‌ترین تفاهم‌نامه ایجاد اشتغال در کشور صورت‌های مالی سال ۱۴۰۰ بانک دی به تصویب رسید آغاز همکاری دو جانبه بانک آینده و شرکت امداد خودرو ایران پرداخت بیش از 7 هزار میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه‌های کوچک و متوسط مدیریت شعب استان سمنان در صدر افزایش تعداد کاربران برای سومین ماه هوای پایتخت در آستانه آلودگی تسهیلات بانک توسعه تعاون به نهاد های حمایتی از 5500 میلیارد ریال گذشت مدیرعامل بانک مسکن در نشست کمیسیون اقتصادی مجلس نشست هم‌افزایی مدیران عامل بانک‌های سپه، صادرات و سینا برگزار شد بانک توسعه تعاون کرمانشاه در پرداخت تسهیلات اشتغال روستائی پیشتاز بوده است رتبه نخست مدیریت شعب استان چهار محال و بختیاری، در کاهش مدت زمان توقف خودپردازها “BNPL” اعتبار سریع و ارزان بانک تجارت برای مشتریان چالاکی و سرعت ارائه خدمات، نقطه تمایز بانک کارآفرین معاون برنامه‌ریزی بانک سینا منصوب شد پرداخت یک هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری در بانک دی تعداد روزهای پاک و آلوده در تهران پیشگامی در کارآفرینی و حمایت از تولید و اقتصاد دانش‌بنیان

3

استفاده فولاد خراسان از به روز ترین و شفاف ترین سامانه «تامین کنندگان»

  • کد خبر : 3566
  • 17 مهر 1400 - 12:45
استفاده فولاد خراسان از به روز ترین و شفاف ترین سامانه «تامین کنندگان»
مجتمع فولاد خراسان با ارتقای سامانه «مدیریت ارتباط با تامین کنندگان (SRM)»، بستری فراگیر، به روز و شفاف برای گسترش دایره تامین کنندگان خود و مدیریت ارتباط با آنان ایجاد کرده است.

به گزارش سرویس صنعت افق سرمایه؛ معاون خرید این شرکت گفت: بهبود و ارتقای سامانه مدیریت ارتباط با تامین کنندگان (SRM) فولاد خراسان در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت و حمایت از ساخت داخل، شفافیت و سهولت دسترسی¬ها، حذف محدودیت زمانی و مکانی برای تمامی تامین کنندگان داخلیِ قطعات، تجهیزات و مواد اولیه صورت گرفته و در بستر ایجاد شده،  همه تامین کنندگان  می¬توانند در سامانه  ثبت نام و خوداظهاری کرده و در استعلام¬ها و مناقصه¬های شرکت مجتمع فولاد خراسان، در شرایطی برابر و بی طرفانه مشارکت داشته باشند.

شاهین صالح محمد زاده افزود: شفافیت این سیستم در تمام مراحل فرایند، از استعلام تا ورود کالا، به کارشناسان خرید کمک می کند تا تامین کنندگان مناسب را انتخاب و عملکرد آنها را در زمان همکاری به صورت شفاف بررسی کنند. همچنین شفافیت این فرایند باعث می شود متقاضیان همکاری با شرکت، دید مثبت و رضایتمندی بیشتری نسبت به فرایند انتخاب تامین کننده و یا نحوه ارزیابی عملکرد خود در طول دوره همکاری داشته باشند.

مدیر مهندسی صنایع و فناوری اطلاعات نیز گفت: شرکت مجتمع فولاد خراسان که اولین شرکت بکارگیرنده  سیستم«SRM»  در صنایع فولادی بوده است اکنون جامع ترین و بروزترین آن را با  استفاده از  تکنولوژی روز دنیا (بستر Apex، محصول شرکت اوراکل) را در اختیار دارد. این سامانه به نشانی SRM.khorasansteel.ir با ابزارهای هوشمند از جمله تلفن همراه در دسترس همگان قرار دارد.

حمید سالاری نژاد با بیان این که تامین کنندگان به سهولت و با ایجاد یک حساب کاربری با استفاده از یک گوشی تلفن همراه و دسترسی به اینترنت، می توانند در فهرست تامین کنندگان نیازهای قطب صنعت شرق کشور قرار بگیرند، افزود: در ارتقای سیستم مدیریت ارتباط با تأمین کنندگان (SRM)، رفع کلیه نیازهای ارتباطی تأمین کنندگان با مجتمع فولاد خراسان در حوزه خرید در نظر گرفته شده و با ایجاد این بستر، تأمین کننده، از حضور فیزیکی و یا برقراری تماس های تلفنی مکرر با واحدهای خرید جهت پیگیری مسائل بی نیاز شده و می تواند به صورت بروز شده و آنلاین از آخرین اطلاعات مورد نیاز در سیستم استفاده نمایند.

رییس فناوری اطلاعات شرکت مجتمع فولاد خراسان هم در این باره اظهار داشت: توسعه ارتباطات الکترونیکی باعث سرعت بخشیدن به انجام کارها و ایجاد شفافیت بیشتر شده است. خوشبختانه با ارتقاء و راه اندازی سیستم جدید، با ایجاد تغییرات کلی در ساختار سیستم  و ایجاد فرآیندها و گزارشات جدید، کانال ارتباطی مناسبی بین تامین کنندگان و  حوزه خرید ایجاد شده است.

مجتبی همدم افزود: این سیستم با ایجاد بستری شفاف، امکان شرکت تامین کنندگان در مناقصات و استعلام های شرکت مجتمع فولاد خراسان را در ساده ترین شکل ممکن فراهم و ایشان را از لحظه شرکت در استعلام، در جریان جزئیات استعلام‌های پاسخ داده شده مانند وضعیت بررسی فنی با ذکر دلیل، وضعیت برنده شدن در استعلام، نمایش وضعیت سفارشات ابلاغ شده به تامین کننده(در انتظار تحویل، مرجوعی و تحویل شده) و زمان بندی ارسال آنها، انجام مکاتبات مرتبط به سفارش و استعلام، ارسال درخواستهای پشتیبانی سیستمی، وضعیت کالای ارسالی و جزئیات پرداخت‌ها و صورتحساب‌های مالی قرار می دهد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3566

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی